Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
August 27, 2008 @ 06:50 PM
bloxheads

Post: 1573

Join Date: Feb 2008

Location: My Dads Balls

Elk Grove To be Exact. my Fucking Mom Decides To Move here And Shit in December, i Was Posted With Grandma in ladera heights. This bItch Wants me Too Stay With Her For my Fucking Last Fucking year of high School.

my Fucking Senior year! What The Fuck. plans Was To go To hamalton And join The band And Shit.......But No im Out here With These Fucks.


Sucking Lil Wayne Dick, These fat Ass _____ Doo Doo MaMa, Bitches With Different Collored hair, GUnit Tees, SouthPole This And, Then No Ipods Or Phones At The Fucking School And Shit. Classes Are Weak, on Top of That, They Put Me In Drama With all The Fucking _______! on Tiop of That its Like Fucking 103 Degrees Every Fucking Day. i Wanna Where my bape Hoodies And Shit, bUT no!!!!


Then All the Other Skaters Are Racist As Fuck, Like They never Seen A ***** In A Blue Shirt With hitler on it, Some jeans That Fit And Some Fucked Up Red Shoes That Enjoys The Hives And Roy Ayers.

And All They fucking Say out here is Hella! Hekka! Hella! Hella!

Its Like Fuck. Now i have To Change Jobs, Doctors And my Fucking Therapy Sessions. FUCK!!!!!!!!!!! They Worship WayneAnd kanye Here Too...Murals of Them painted Everywhere...The Senior Shirts have That Faggot bear On it And Shit....Fuck it....Sorry For The Rant.

Just need To Vent Out To Some Fucking body because I Dont Talk To Anyfucking One out here.



Shit.


[URL="http://oddfutur.com"]OFURL] >sad
August 27, 2008 @ 06:54 PM
focus

Post: 2335

Join Date: Oct 2006

Location: DcMdVa

medical marijuana.
August 27, 2008 @ 06:56 PM
bloxheads

Post: 1573

Join Date: Feb 2008

Location: My Dads Balls

I need To Find Somthing To do. hybeast, Myspace, jacking off And photoshop isnt Gonna Cut it
August 27, 2008 @ 07:00 PM
magneticman

Post: 4052

Join Date: Jun 2006

Location: NW London

where the thanks button
August 27, 2008 @ 07:02 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

Damn that sucks. i never had to deal with anything like that. I say its only one more year so just get through it and then go to college where you had planned
August 27, 2008 @ 07:18 PM
bloxheads

Post: 1573

Join Date: Feb 2008

Location: My Dads Balls

LMU Hpefully.

or Comptons math Acadamy
August 27, 2008 @ 07:21 PM
decadence

Post: 149

Join Date: Apr 2008

Location: CA

that sucks.

some of the hottest girls i've met in college so far came from sac tho, not sure what part.
August 27, 2008 @ 07:31 PM
Sev

Post: 539

Join Date: Jul 2008

Location: Toronto

First, turn off the caps lock, kid.

Also, wearing a hitler shirt isn't a tried and true way to make new friends.

Go with the flow imo. You can't move to a new place and expect it to be just like where you came from. I don't wanna sound insensitive, but maybe you just aren't going about it the right way.
August 27, 2008 @ 07:32 PM
deadpooL

Post: 2374

Join Date: Jun 2008

Location: Tokyo

lulz sacramento is a shit hole.
August 27, 2008 @ 07:36 PM

Inactive

:s
August 27, 2008 @ 07:38 PM
Killa!

Post: 1429

Join Date: Oct 2007

Location: harlem world

I need To Find Somthing To do. hybeast, Myspace, jacking off And photoshop isnt Gonna Cut it

become a stonercool
August 27, 2008 @ 07:38 PM
drewblocka

moderator

Post: 9629

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

lulz. blox. lets meetup and hang out in the Urban outfitters in arden mall and do this,



sorry to hear that though brosef

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 27, 2008 @ 07:45 PM
jaded

moderator

Post: 7930

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

I need To Find Somthing To do. hybeast, Myspace, jacking off And photoshop isnt Gonna Cut it


You could study grammar

i'm the best mayne, i deed it

August 27, 2008 @ 07:54 PM
donaldducktm

Post: 245

Join Date: Aug 2008

Location: Los Angeles/San Dieg...

lulz sacramento is a shit hole.


I concur. That place has nothing to do.
August 27, 2008 @ 08:14 PM
derpderp

Post: 247

Join Date: Aug 2008

Location: Winnipeg.

:s


3:
August 27, 2008 @ 10:13 PM
casino

Post: 79

Join Date: Jun 2008

Location: New York

Why did the force you into a drama class? You can't choose your schedule?
August 27, 2008 @ 11:01 PM
hypism.

Post: 971

Join Date: Jul 2008

Location: Constantia

some *****s in my old hood don't like me...

time to put their ass in check like my Nikes
August 27, 2008 @ 11:08 PM
12ape

Post: 310

Join Date: Oct 2007

Location: Bay Area

sacramento is shit. nothing to do there and theres a bunch of hypebeast kids. so sorry. lulz
August 27, 2008 @ 11:17 PM
HellaStoops

Post: 35

Join Date: Sep 2007

Location: Tokyo JPN/Oakland CA

elk grove is far from everything, boring, and dumbass hot. i know people grow and sell weed there tho. haha!
August 27, 2008 @ 11:31 PM
derpderp

Post: 247

Join Date: Aug 2008

Location: Winnipeg.

August 27, 2008 @ 11:44 PM
iggy-koopa

Post: 584

Join Date: Jan 2008

hella sucks
August 27, 2008 @ 11:45 PM
SFCA

Post: 2547

Join Date: Dec 2007

ah fuck. Elk Grove has plenty of hot fucken white bitches tho. other than that as mentioned before Sacramento is a shit hole.

Cigarettes, Ice Cream and Figurines of the Virgin Mary http://www.last.fm/user/actsyalawlz

August 27, 2008 @ 11:51 PM
HH

Post: 491

Join Date: May 2007

Location: long beach

damn that sucks...sorry to hear about your plans getting fucked up like that, i'd splash a fresh starbucks on my mom's face for moving me like that
August 28, 2008 @ 12:28 AM
rpfey

Post: 49

Join Date: Jun 2008

there's nothing to do in elk grove but movies. Franklin High 06!
August 28, 2008 @ 12:52 AM
Nawkternal

Post: 1314

Join Date: Feb 2006

yeah, i dont know why sacramento has a influx of ghetto hoodrat bitches not saying all people from sac-town are but there's a good chunk of them....
August 28, 2008 @ 12:56 AM
Canvas08

Post: 2521

Join Date: Oct 2006

Elk Grove is further away from Sacramento than El Dorado Hills....

But I am still glad im getting out of Sacramento soon. 2.5 more weeks.
August 28, 2008 @ 12:59 AM
MilliTV

Post: 1125

Join Date: Dec 2007

Location: five and dime

come to oakland and kick it. Sac is kinda wack but the girls are usually really down to fuck cuz the niggs up that way aint about shit. Jus keep yo ass outta G Parkway
August 28, 2008 @ 07:51 AM
JoshDunkHead

Post: 272

Join Date: Jan 2008

Stop Typing Your Shit Like This, Its Fucking Stupid & Isnt Even Correct.
August 28, 2008 @ 10:39 AM
bossdonkiddavel

Post: 598

Join Date: Sep 2007

Location: the place where know...

"murals of them painted everywhere" ahahahahahaha
August 28, 2008 @ 10:41 AM
JoshDunkHead

Post: 272

Join Date: Jan 2008

im onnabout Bloxheads. not u man lol

Please login first to reply.
Back To Top