The Official Asian Females Thread

December 11, 2012 @ 23:47:27
what nip slip are ya'll referring to ?
December 12, 2012 @ 05:09:39

you fall you lose
December 12, 2012 @ 05:27:00
Na na na na na na
December 12, 2012 @ 06:03:37
December 12, 2012 @ 06:46:54
Originally posted by Inactive User
so how 'bout that koreantown show on youtube.......nsfw: http://i46.tinypic.com/2ltlcnt.jpg , http://i47.tinypic.com/b6bm1u.jpg

lol..how'd you find these?
Woah O_o

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

December 12, 2012 @ 07:32:43

Instagram: @esoJlaziR

December 12, 2012 @ 09:24:08
Originally posted by Inactive User
you fall you lose
Open that shit full screen,turn up the up that bitch to 720p. go to :41 AWWW YEAH
December 12, 2012 @ 09:29:58
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
you fall you lose
Open that shit full screen,turn up the up that bitch to 720p. go to :41 AWWW YEAH
you just registered a new screenname to say this 
December 12, 2012 @ 10:36:49
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
you fall you lose
Open that shit full screen,turn up the up that bitch to 720p. go to :41 AWWW YEAH
you just registered a new screenname to say this 
everyone has been through this position in the beginning 
December 12, 2012 @ 12:48:19
December 12, 2012 @ 13:42:06
December 12, 2012 @ 15:58:55
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
you fall you lose
Open that shit full screen,turn up the up that bitch to 720p. go to :41 AWWW YEAH
you just registered a new screenname to say this 
LOL shes from the 626 area, we use to hang out 
Her names Shirley Chen.....  for the ones who didn't know
December 12, 2012 @ 16:19:46
Originally posted by Inactive User
lol, was posting jen for ages
December 12, 2012 @ 19:20:12
Open that shit full screen,turn up the up that bitch to 720p. go to :41 AWWW YEAH
you just registered a new screenname to say this 
LOL shes from the 626 area, we use to hang out 
Her names Shirley Chen.....  for the ones who didn't know
nah i dont know her why u gotta edit post
December 13, 2012 @ 02:24:24
@adobofosho i think he juss doesn't know how to work the new layout..

@rockhardtabs Wonderful. Now everyone can view her instagram.. and her tumblr (http://jennuwin.tumblr.com/)
December 13, 2012 @ 02:57:29
theyre like 12, 

YUNG PREME LXRD

December 13, 2012 @ 19:00:59
NSFW
someone ID this chick damn
December 13, 2012 @ 21:09:22
December 13, 2012 @ 21:32:53
December 13, 2012 @ 22:59:30
^ oh my god that body
December 13, 2012 @ 23:33:09


December 14, 2012 @ 02:01:54









You can Thank me now or later by using RepCode: "N4E1" Karmaloop.com//Plndr.com.

December 14, 2012 @ 04:55:43
I was eating cereal while scrolling down and spotted this pic , this was my reaction to when i saw her thighs .



Almost spilled milk everywhere .
December 14, 2012 @ 05:05:50

Be about it

December 14, 2012 @ 05:32:40
NANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
December 14, 2012 @ 12:51:49
Originally posted by Inactive User
I was eating cereal while scrolling down and spotted this pic , this was my reaction to when i saw her thighs .



Almost spilled milk everywhere .
(Invalid img)Liane Valenzuela



















December 14, 2012 @ 14:48:56
^I bet her vagina is as tight as her body 

Instagram: @esoJlaziR

December 14, 2012 @ 23:58:14
December 15, 2012 @ 05:44:59
Gaah dang Buddha be breakin' the mold
December 15, 2012 @ 06:08:26
Please login first to reply.
x