The Official Asian Females Thread

Nov 02, 2012 @ 22:46
Originally posted by Inactive User
need dem holly lee nudes, someone hack this shit smokeyface
nsfw pre-implants doe smh


holly lee nudes?.. check my posts. i've already put it here
Nov 02, 2012 @ 23:08
nah b i'm talking about site ripping all her shit, like 3k photos and 10 videos. then slapping them all in a zip for the homies to download smokeyface
Nov 02, 2012 @ 23:18
AH, that i do not have, haha.

Nov 03, 2012 @ 04:12
Originally posted by Inactive User
nah b i'm talking about site ripping all her shit, like 3k photos and 10 videos. then slapping them all in a zip for the homies to download smokeyface

that'd be awesome! hook it up brah.
Nov 03, 2012 @ 05:33
Originally posted by Inactive User
nah b i'm talking about site ripping all her shit, like 3k photos and 10 videos. then slapping them all in a zip for the homies to download smokeyface

Sounds over-kill hah
Nov 03, 2012 @ 06:29


I mean ex, as i talked to her for a minute and piped it. Look all through here, neither my homegirl or my ex has been posted on here before. I JUST joined the website to show yall wassup with fat booty asian girls in my city. Not using this HB shit for anything else.


Nah, by "ex" you mean you found a random chick on instagram and proceed to post up three of those random instagram photos and call her your ex. And you were thirsty enough to join HB just to do this. That's cool though.


my plan has been foiled! smh( you see right through me.


she aint even all that anyways. she basic tops

hansum is 4ever

Nov 03, 2012 @ 07:49

Kineda http://www.kineda.com

Nov 03, 2012 @ 09:10

didn't know there was a whole set
-------------------------------------------------------

I'm sure you guys have a video of her.. please share it with us :D
Nov 03, 2012 @ 09:58
Nov 03, 2012 @ 11:02
^^oh lawwwwd
Nov 03, 2012 @ 14:01


Nov 03, 2012 @ 14:33
smokeyface

www.madeinjapan.us

Nov 03, 2012 @ 17:19
Nov 03, 2012 @ 19:53
I photoshopped the contrast/brightness levels and it reveals her bush and nipples in the first one and nipples in the rest. Watch the videos for proof, you can kinda see it in the videos, but you can clearly see it in my photoshop tweaks.









#teamdannieriel

--FIXED--
Nov 03, 2012 @ 21:32
^ Links not working, bro.
Nov 03, 2012 @ 21:36
^remove the " from the links



Nov 04, 2012 @ 05:17

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Nov 04, 2012 @ 06:51
^ Links not working, bro.


take out the %22 in the URL bruh.
Nov 04, 2012 @ 07:11
Nov 04, 2012 @ 09:26
I photoshopped the contrast/brightness levels and it reveals her bush and nipples in the first one and nipples in the rest. Watch the videos for proof, you can kinda see it in the videos, but you can clearly see it in my photoshop tweaks.









#teamdannieriel

--FIXED--
Nov 04, 2012 @ 15:48
^ link still aint working

Instagram: @esoJlaziR

Nov 04, 2012 @ 16:05
you sure its a bush and not a thong/bikini, cause she wears low cut underwear to shows and shit to be having that kind of bush.
Nov 04, 2012 @ 23:20
i win
http://julieeelee.tumblr.com/tagged/me

insta: sihalanick

Nov 05, 2012 @ 00:24
Nov 05, 2012 @ 00:30
Originally posted by Inactive User
Stay strong bruh, I know you can do it. Start strong and don't slip up.
On a side note this picture was dope...


where the fuck was i when they took this picture haha. hella dope


smokeyface
Nov 05, 2012 @ 03:27




Nov 05, 2012 @ 05:17
Nov 05, 2012 @ 05:19
Nov 05, 2012 @ 06:04
(´∀`)♡ (´∀`)♡ (´∀`)♡ (´∀`)♡

Nov 05, 2012 @ 06:10


Park Sora

hb fell off / justinlifestyle.tumblr.com

Please login first to reply.