The Official Asian Females Thread

August 19, 2012 @ 19:35:04
August 19, 2012 @ 22:22:22
LLT vid........ true. nsfw


tenshi's mygirlfund vids 1-4 are on the link i put up.


not this one. trust me.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

August 19, 2012 @ 22:28:01
Originally posted by Inactive User






zamn i used to follow this bitch on tumblr

He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 19, 2012 @ 22:47:25
asian girls > just about all others. this thread is good!

SUPREME MECHANICS JACKET FOR SALE. RED, M. we flex like 90 px || instagram: pattshreds ||

August 20, 2012 @ 02:29:14

Well damn, the right is fire, pass that ho like a hot potato
August 20, 2012 @ 02:33:47
^ asian glow b

Instagram: @esoJlaziR

August 20, 2012 @ 03:22:31
August 20, 2012 @ 09:59:28
http://purelynaughty.tumblr.com/


rip.
August 20, 2012 @ 16:15:21
http://purelynaughty.tumblr.com/


rip.


lmfao. no kiddin'... account only existed for a week or somethin'.
August 20, 2012 @ 17:26:59
damn.. that bitch had a nice body too smh
August 20, 2012 @ 17:32:14
http://purelynaughty.tumblr.com/


rip.

parents found out.
August 20, 2012 @ 18:32:35
August 20, 2012 @ 19:12:43
August 20, 2012 @ 21:28:21
http://purelynaughty.tumblr.com/


rip.

parents found out.


but no one saved pictures tho?
August 20, 2012 @ 22:06:21
Go cache that shit quick, and cawp dem pics.
August 21, 2012 @ 13:47:18
August 21, 2012 @ 13:57:24
August 21, 2012 @ 14:23:05
http://purelynaughty.tumblr.com/


rip.

parents found out.


assumption or fact?

my buddy reblogged a few of her pics
August 21, 2012 @ 14:59:16
Damn I was about to go back and save some body pic.. had the body of a goddess

I saved the money shot though..
Nsfww

http://i47.tinypic.com/5546py.jpg
August 21, 2012 @ 17:13:04
August 21, 2012 @ 18:05:22
Is that chick Cambodian? Cambodian girls are the WORST!! Well the ones in Canada, Edmonton to be exact.
August 21, 2012 @ 18:09:44
She looks mix Pinay

Instagram: @esoJlaziR

August 21, 2012 @ 18:59:24
yay
August 21, 2012 @ 19:11:13
Eye colour is sexy, too bad they're contacts

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

August 21, 2012 @ 19:33:52
the fuuuuuck? nsfw, nsfw, nsfw, nsfw nsfw vid

She deleted her tumblr ? she nid a bigger dick tho that little thing aint no better than a pencil.
August 21, 2012 @ 19:36:14

INFO?
who are you, where are you.

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

August 21, 2012 @ 19:55:51


assumption or fact?

my buddy reblogged a few of her pics


i don't think that's it. i might have been hallucinating but i'm pretty sure she posted earlier that her parents knew but didn't mind (or something along those lines). my guess is that someone found her IRL.
August 21, 2012 @ 23:06:28

.

August 21, 2012 @ 23:31:59

ig quinnandres

August 21, 2012 @ 23:39:41


assumption or fact?

my buddy reblogged a few of her pics

that was just me thinking out loud bro
Please login first to reply.
x