The Official Asian Females Thread

June 14, 2012 @ 19:50:01
Originally posted by Inactive User
http://www.youtube.com/watch?v=oIYLkqErHh8

MOAR
June 14, 2012 @ 19:56:09
nsfw
June 14, 2012 @ 20:00:56
^ ew.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

June 14, 2012 @ 21:54:51
erin paula woooo
June 15, 2012 @ 00:45:41

http://thuyyii.tumblr.com/
June 15, 2012 @ 03:02:44
^ 19yo mom. Pass.
June 15, 2012 @ 03:59:53


June 15, 2012 @ 04:01:10
^ 19yo mom. Pass.


So you're saying you wouldn't fuck..
June 15, 2012 @ 04:16:05
..homo


photo set
June 15, 2012 @ 04:40:17
@ Fanta who's the idol?

insta: sihalanick

June 15, 2012 @ 05:13:18
^ 19yo mom. Pass.


dat Standard
June 15, 2012 @ 07:34:22
Originally posted by Inactive User
(Invalid img)


Who is this beauty? I don't think that's Kierra Folsom.
June 15, 2012 @ 07:50:28
^yea anyone got info? she is damn..
June 15, 2012 @ 08:07:19
^It is. This is her avatar on Twitter.
June 15, 2012 @ 08:28:52
^It is. This is her avatar on Twitter.


confirmed. thanks. haha
June 15, 2012 @ 16:02:26
@ Fanta who's the idol?

The one on top is Yejin from Brave Girls

.

June 16, 2012 @ 02:21:19
chea, i'm holding out on the videos and pussy shots for next week lol.



Info on this girl?


http://xkveezy.tumblr.com/


^ Shes a woman hypebeast.. Kinda of a turn off, and her bf looks like a stussy wearing fag

Would give her the d tho

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

June 16, 2012 @ 04:58:18
can anyone tell me who this is?
June 16, 2012 @ 05:00:25

















June 16, 2012 @ 08:04:38


who is she again?
June 16, 2012 @ 08:14:22
^Wondering the same exact thing.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 16, 2012 @ 09:21:37
Damn! Latino girls and Asian girls are the best.
June 16, 2012 @ 20:45:14



Who are these girls???
June 16, 2012 @ 21:32:15
some 17 year old faggot who shops the shit outta her shit and looks like shit when unedited and w/o makeup. i mean almost everyone looks sorta worse, but hers is like holy fuck.. gross http://vickibaybeee.tumblr.com/

June 16, 2012 @ 21:56:20



Who are these girls???

I found a tumblr page dedicated to the girl with red hair. shes so pretty damn
http://www.tumblr.com/tagged/kim-seuk-hye

.

June 16, 2012 @ 23:38:43


nsfw
http://i47.tinypic.com/35lu68z.jpg
June 17, 2012 @ 00:10:15

this thread
June 17, 2012 @ 00:20:29
She baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

.

June 17, 2012 @ 05:02:12
http://sweetbabyjoos.tumblr.com/
Please login first to reply.
x