The Official Asian Females Thread

Oct 04, 2011 @ 04:03


dis be her, right?


link please!?
Oct 04, 2011 @ 04:45


does anyone remember this chick's tumblr?
Oct 04, 2011 @ 10:48
^ im pretty sure she deleted it but her facebook http://www.facebook.com/krisandicetan photos are public smokeyface
Oct 04, 2011 @ 10:49

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Oct 04, 2011 @ 10:52


dis be her, right?


yeeessir smokeyface

KARMALOOP REPCODE 20%OFF: Hater93 http://hypebeast.com/forums/apparel/forum/topic/164985/? #post-3314499

Oct 04, 2011 @ 14:51


dis be her, right?


great eye candy
Oct 04, 2011 @ 15:41


*drizzy voice* thank me later.


someone post the source vid &)
Oct 04, 2011 @ 18:37

THIS CANDYLAND NIGGA

Oct 04, 2011 @ 19:52


*drizzy voice* thank me later.

Thanks!! Now post up the original video =)

someone post the original video asap smokeyface

I second that! Video needs to be posted ASAP!!!!
Oct 04, 2011 @ 21:35
(Invalid img)



smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

tumblr - http://www.lovetheresaaa.tumblr.com/
Oct 04, 2011 @ 23:06
yo, im crushin dawg

(Invalid img)
(Invalid img)
&)
Oct 04, 2011 @ 23:26



This ain't her lol
Where'd u find this pic? her tumblr has shittongueface (Invalid img)
Oct 04, 2011 @ 23:29
























































(Invalid img)


(Invalid img)



(Invalid img)






(Invalid img)


(Invalid img)



































(Invalid img)
Oct 04, 2011 @ 23:35

where to cop?
Oct 04, 2011 @ 23:38
cotdamn &)&)smokeyfacesmokeyface&)

info?
Oct 04, 2011 @ 23:44

www.twitter.com/tonysteak

Oct 04, 2011 @ 23:51
Imcumming's on point.
Oct 05, 2011 @ 00:13
yessss

http://vickibaybee.tumblr.com/
http://vickibaybeepictures.tumblr.com/

nvm pics are deceiving. she ain't all that
Oct 05, 2011 @ 01:18
damn im cumming blushing


hey this is you huh?
(Invalid img)
Oct 05, 2011 @ 01:39
fiyahsmokeyface
Oct 05, 2011 @ 01:44
Fuck doe this thread is depressing
Oct 05, 2011 @ 02:07

where to cop?

Dannie riel
Oct 05, 2011 @ 20:39
http://h2ochristina.tumblr.com/

yeah, sorry JB again.
Oct 05, 2011 @ 20:54
damn im cumming blushing


hey this is you huh?
(Invalid img)


http://h3llsent.tumblr.com/tagged/myface
Oct 05, 2011 @ 22:57
http://h2ochristina.tumblr.com/

yeah, sorry JB again.


one of those stupid bitches who reblogs shit to try to win shit.
Oct 06, 2011 @ 11:10
Oct 06, 2011 @ 11:55
Oct 06, 2011 @ 13:07
cotdamn &)&)smokeyfacesmokeyface&)

info?


foreal doe im gonna need some info
Oct 06, 2011 @ 15:03
Oct 08, 2011 @ 01:18


smokeyface
Please login first to reply.