The Official Asian Females Thread

September 14, 2011 @ 13:29:22 PM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
She is so fucking cute.
September 14, 2011 @ 17:44:44 PM
Post: 1799
Join Date: May 2011
Location: California
Andy, amazing post

.

September 14, 2011 @ 17:48:13 PM
Post: 792
Join Date: Mar 2010
that chick would look a lot better WITHOUT dem frecks

how old are you ♥♥♥♥♥s? 15? smh
September 14, 2011 @ 19:41:54 PM
Post: 3188
Join Date: Aug 2009
Location: Toronto
asian girls with freckles are a dime a dozen ♥♥♥♥♥. shit's like seeing a unicorn. kinda. not really. but.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

September 14, 2011 @ 22:15:35 PM
Post: 101
Join Date: May 2011
September 14, 2011 @ 22:28:37 PM
Post: 186
Join Date: Sep 2009
name please??


this
September 14, 2011 @ 22:39:55 PM
Post: 1630
Join Date: Jan 2007
that chick would look a lot better WITHOUT dem frecks

how old are you ♥♥♥♥♥s? 15? smh


♥♥♥♥♥ what is your sexuality? is you gay? smh faggotry
September 15, 2011 @ 00:33:04 AM
Post: 792
Join Date: Mar 2010
asian girls with freckles are a dime a dozen ♥♥♥♥♥. shit's like seeing a unicorn. kinda. not really. but.


your post is a fucken oxymoron...say whaaat?
September 15, 2011 @ 00:35:01 AM
Post: 990
Join Date: Feb 2007
she looks kinda gross in that 2nd to last pic...
September 15, 2011 @ 00:57:13 AM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
she looks kinda gross in that 2nd to last pic...


lolwat which picture?
September 15, 2011 @ 03:16:53 AM
Post: 61
Join Date: Jul 2011
Location: so-cal
http://iamtuanvu.imgur.com/9976M

check her out here
September 15, 2011 @ 03:27:14 AM
Post: 137
Join Date: May 2008
Location: City of Orange
ne
September 15, 2011 @ 03:39:11 AM
Post: 310
Join Date: Jan 2009
Location: 604
name please??


Stephanie Cafaro Wang
September 15, 2011 @ 04:24:48 AM
Post: 2529
Join Date: Jun 2007
Location: SFxAZ
September 15, 2011 @ 23:58:36 PM
Post: 101
Join Date: May 2011
thank you!
September 16, 2011 @ 00:06:14 AM
Post: 32
Join Date: Jan 2011




(Invalid img)

September 16, 2011 @ 00:36:17 AM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
Ain't tryna diss but her face...
September 16, 2011 @ 00:40:26 AM
Post: 1449
Join Date: Jun 2011
September 16, 2011 @ 00:52:00 AM
Post: 464
Join Date: Sep 2009
Location: Delta Quadrant




(Invalid img)



links on all of em plz
September 16, 2011 @ 00:55:10 AM
Post: 310
Join Date: Jan 2009
Location: 604
^

even this one?



last girl's fb link: https://www.facebook.com/profile.php?id=1043699126

first girl's fb link: https://www.facebook.com/crissyp0o

i know the girl on the right in the second pic. r u from vancouver?
September 16, 2011 @ 03:17:39 AM
Post: 61
Join Date: Jul 2011
Location: so-cal
Ain't tryna diss but her face...


ditto smhtongueface
September 16, 2011 @ 04:00:17 AM
Post: 2770
Join Date: Apr 2007
Originally posted by Inactive User


September 16, 2011 @ 04:19:55 AM
Post: 23
Join Date: Sep 2011
Location: Hella
Most of these pics remind me of stereotypical Californian asians.
September 16, 2011 @ 05:38:49 AM
Post: 340
Join Date: May 2011
September 16, 2011 @ 12:21:33 PM
Post: 28
Join Date: Mar 2011

smokeyface
September 16, 2011 @ 15:23:09 PM
Post: 524
Join Date: Feb 2009
Location: Scrillville, CA
Most of these pics remind me of stereotypical Californian asians.


feels good man.
September 16, 2011 @ 15:43:40 PM
Post: 2122
Join Date: Nov 2010
get ready










bonus white girl cuz i dont feel like posting in another thread




































tittieman
September 16, 2011 @ 15:55:43 PM
Post: 524
Join Date: Feb 2009
Location: Scrillville, CA
showgirlz latina tho..
September 16, 2011 @ 16:22:24 PM
Post: 2122
Join Date: Nov 2010
smfh alicia whitten is part asian.dont worry about where the pics came from.
September 16, 2011 @ 16:22:39 PM
Post: 464
Join Date: Sep 2009
Location: Delta Quadrant
^

even this one?



last girl's fb link: https://www.facebook.com/profile.php?id=1043699126

first girl's fb link: https://www.facebook.com/crissyp0o

i know the girl on the right in the second pic. r u from vancouver?


na, socal
Please login first to reply.
x