The Official Asian Females Thread

Sep 07, 2011 @ 18:28


btw the way, this bitch used to work at Crazy Horse in the city for a while. I done felt her implants and booty--shit was nice though. I guess she works at Miss Cutie in Orange County now? smh....let me dedicate something to her:

http://www.youtube.com/watch?v=tx1Fg0Fmazo


thats a bad bitch.



and the tits on this one.&)
Sep 07, 2011 @ 22:04
little heaven on earth




saw Charmane Star there last time


i thought that place sounded familiar. =X haha

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Sep 07, 2011 @ 22:58

Sep 08, 2011 @ 01:24
little heaven on earth




saw Charmane Star there last time


only worth going to on market,lol, i also saw lucy lee before she retired
Sep 08, 2011 @ 02:00

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Sep 08, 2011 @ 14:02



amazing - same girl... different cameras...
Sep 08, 2011 @ 14:56

ig supremecellar

Sep 09, 2011 @ 01:46
Sep 09, 2011 @ 01:48
is there a fuckin ghost in that pic? CUZ I DONT SEE IT.
Sep 09, 2011 @ 17:46


ig supremecellar

Sep 10, 2011 @ 04:55
Sep 10, 2011 @ 05:06
]
Sep 10, 2011 @ 13:22
omg.....

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Sep 10, 2011 @ 13:59
already fucked half of the Cafe Lu girls.
Sep 10, 2011 @ 14:20
]


lol @ edited by inf

Was that Claire Andy? I seen those pics
Sep 10, 2011 @ 14:34
Sep 10, 2011 @ 14:34
lol @ edited by inf

Was that Claire Andy? I seen those pics


lol it was pics of claire sleeping
Sep 10, 2011 @ 15:40
post again
Sep 10, 2011 @ 15:43
no >:[

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Sep 11, 2011 @ 00:15


.

Sep 11, 2011 @ 00:56


all you need if you like 15 year olds and fobs
Sep 11, 2011 @ 02:45
no >:[


aww man tryin to holla at u on tinychat, computer goin ham though, oh wellsmh
Sep 11, 2011 @ 02:49
now? tc is up now

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Sep 11, 2011 @ 14:21
Looks like I need to subscribe to IGN now &)
Sep 11, 2011 @ 14:34


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
Sep 11, 2011 @ 19:57
Sep 11, 2011 @ 20:01
Originally posted by Inactive User


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


blushing

www.twitter.com/tonysteak

Sep 11, 2011 @ 20:02



===================================


Sep 11, 2011 @ 21:39
Sep 11, 2011 @ 21:46
Originally posted by Inactive User


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


If she dont suck any dick thats a damn crime.

I.G/kidlefty Art4Sale: www.kidlefty.bigcartel.com

Please login first to reply.
HYPECHAT 0