The Official Asian Females Thread

November 24, 2010 @ 23:39:17 PM
Post: 40
Join Date: Nov 2010
hmm i have a question.. what colleges do the hot asian chicks go to?
November 24, 2010 @ 23:48:18 PM
Post: 2713
Join Date: Jan 2010
Location: Connecticut
Hot Asian Female State Tech
November 24, 2010 @ 23:52:31 PM
Post: 437
Join Date: Nov 2010
Location: in a sea of people
hmm i have a question.. what colleges do the hot asian chicks go to?


i have heard wisper's in the hall that thay go to some magical collage in japan. but this could just be some crazy nonsence
November 25, 2010 @ 00:21:03 AM
Post: 614
Join Date: Feb 2010
Location: Los Angeles
hmm i have a question.. what colleges do the hot asian chicks go to?


well in california, i would have to say uc irvine and ucla.
November 25, 2010 @ 01:22:45 AM
Post: 1082
Join Date: Jan 2007
Location: Irvine/台中
once you see one in irvine, you've seen em all. but thats not necessarily a bad thing

I look how you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable and most importantly, I am free in all the ways you are not.

November 25, 2010 @ 02:27:10 AM
Post: 748
Join Date: May 2009
Location: Socal
November 25, 2010 @ 02:36:48 AM
Post: 437
Join Date: Nov 2010
Location: in a sea of people
^ proof she is asian eather way she has a fantastic body man + 1
November 25, 2010 @ 02:54:54 AM
Post: 35
Join Date: Nov 2010
Aww yeah hot asian yeaaaa
November 25, 2010 @ 04:42:20 AM
Post: 176
Join Date: Jul 2010
melanie iglesias ftw
November 25, 2010 @ 07:49:13 AM
Post: 12
Join Date: Nov 2010
Shizuka Nakamura
November 25, 2010 @ 13:06:12 PM
Post: 870
Join Date: Jan 2010
Location: Whales Vagina
^ proof she is asian eather way she has a fantastic body man + 1


She's half filipino, half spanish or something.

http://jenny-loves.tumblr.com/
November 25, 2010 @ 13:32:45 PM
Post: 659
Join Date: Apr 2010


BAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH @ cutting her face off.
November 25, 2010 @ 13:43:56 PM
November 25, 2010 @ 13:57:42 PM
Post: 959
Join Date: Jan 2008
Location: SF x SJ
lmao they are hella hurt. trying too hard
November 25, 2010 @ 14:04:18 PM
Post: 437
Join Date: Nov 2010
Location: in a sea of people


full pic chick is hot &)&)
November 25, 2010 @ 14:07:17 PM
Post: 659
Join Date: Apr 2010
^ lol what in the world, thats not her.


November 25, 2010 @ 14:11:24 PM
Post: 437
Join Date: Nov 2010
Location: in a sea of people
^ well then i look like a jakass now.LOL mybad
November 25, 2010 @ 14:38:16 PM
Post: 4651
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ


That indentation near the lower torso is so facking hot.
November 25, 2010 @ 14:40:12 PM
Post: 2128
Join Date: Apr 2008
= abs = hot.
November 25, 2010 @ 14:48:15 PM
Post: 765
Join Date: Jun 2007



Dont feel like sifting through the whole blog for more, she is hot though &)
November 25, 2010 @ 18:04:21 PM
Post: 2949
Join Date: Jun 2010
Location: Isolation
rCLBGY0huVE&autoplay=1

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

November 25, 2010 @ 19:11:08 PM
Post: 40
Join Date: Nov 2010
my 25th post, so i can post pics



November 25, 2010 @ 19:22:45 PM
Post: 437
Join Date: Nov 2010
Location: in a sea of people
November 25, 2010 @ 19:24:23 PM
Post: 864
Join Date: Jul 2006
Location: sf
pretty easy to go through all the pictures by themselves.
she seems to like supreme and ladies. pretty boring though.

(Invalid img)

November 25, 2010 @ 19:52:22 PM
Post: 765
Join Date: Jun 2007
my 25th post, so i can post pics



Wowww &)&) whats her tumblr??
November 25, 2010 @ 20:14:03 PM
Post: 2252
Join Date: Aug 2010
Location: Brooklyn
^&)&)>smh&)&)&)smh
November 26, 2010 @ 20:38:14 PM
Post: 40
Join Date: Nov 2010
Wowww &)&) whats her tumblr??


sadly, i dont even know what her tumblr is..
November 26, 2010 @ 20:45:51 PM
Post: 323
Join Date: Jul 2010
my 25th post, so i can post pics



Fuck..&)
November 26, 2010 @ 20:47:54 PM
Post: 323
Join Date: Jul 2010
November 26, 2010 @ 20:51:46 PM
Post: 323
Join Date: Jul 2010
Please login first to reply.
x