WDYWT: August 2008 (Flaming = Infraction)

August 28, 2008 @ 08:18:15 AM
Post: 130
Join Date: Jan 2008
Location: T.dot
smokeyfacedope shit saftis. ^^
August 28, 2008 @ 08:31:21 AM
Post: 640
Join Date: Sep 2007
Location: Bay Area
Hat and Glasses combo = tacky
August 28, 2008 @ 09:40:00 AM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
sportfreak's shoe game is mean.

goodshit cheep

today:




yesterday:



August 28, 2008 @ 09:46:27 AM
Post: 318
Join Date: Jun 2007


preme
aa x2
imp
authenshits


posting again ....? day off skool ... neways good shit ... im comin to melb soon .... meetup?
August 28, 2008 @ 10:15:16 AM
Post: 209
Join Date: Jan 2008
Brian i hate you lol
man i NEED supreme blazers, red ones are doopee
but bust those tongues out dude, fits dope tho.
August 28, 2008 @ 10:26:23 AM
Post: 2645
Join Date: Oct 2006
Location: Detroit.
saftis holy shit i love that outfit. i cant even tell you. hands down my favorite fit from you and for this month. purple and yellow go great together. damn thats cold.

brian you already know! welcome back. love the mix of 'lo and preme.
August 28, 2008 @ 10:50:51 AM
Post: 1060
Join Date: Apr 2007
Location: Chicago
this ***** Fails.


Fixed
August 28, 2008 @ 10:55:42 AM
Post: 2944
Join Date: Dec 2006
Location: Freeport LI
just to keep my recyled fit in every fit thread streak going


All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

August 28, 2008 @ 11:16:43 AM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
Originally posted by Inactive User


supreme hat
OU cardigan
durkl shirt
nudie AJ jeans
supra skytops


This is most likelt the shittiest fit I have ever seen....
August 28, 2008 @ 11:26:02 AM
Post: 1506
Join Date: Mar 2008
Location: Rockford, IL
Kingkoor...whole fit looks nice
Cheep... Simple fit ftw!!
Saftis....nice gshock
Brian....dope preme blazers.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 28, 2008 @ 12:24:57 PM
Post: 2224
Join Date: Nov 2006
August 28, 2008 @ 12:28:52 PM
Post: 2944
Join Date: Dec 2006
Location: Freeport LI
lol nah fam I've never even met that guy

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

August 28, 2008 @ 12:31:00 PM
Post: 3493
Join Date: Sep 2007
Wow skunk your an idiot if you honestly thought damnwitless was jons coffe shop...
August 28, 2008 @ 12:45:55 PM
Post: 2944
Join Date: Dec 2006
Location: Freeport LI
I'll give him the benefit of the doubt and assume hem was joking

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

August 28, 2008 @ 13:05:20 PM
Post: 380
Join Date: Mar 2008
Location: largo, muurlin.
August 28, 2008 @ 13:29:39 PM
Post: 44
Join Date: Jul 2008
siberianzebra - Dope fit... Very subtle but still nice as hell.
August 28, 2008 @ 13:38:50 PM
Post: 1
Join Date: Aug 2008
Location: Toronto
I have seen some pretty dope shit in this whole thread.

I'll put up a pic whenever I get around to wearing less prep clothes lmao.
August 28, 2008 @ 13:54:43 PM
Post: 528
Join Date: Jan 2008
Location: Little JERSEY!


i remeber when you had long hair and you would let it blow in the breeze while you took a drag from your cigarette
August 28, 2008 @ 14:10:26 PM
Post: 83
Join Date: Aug 2008
Teachers assistant yahhh

laughing8ihj.jpg" alt="" />

chambry
Skulls
Clarkz
August 28, 2008 @ 14:10:32 PM
Post: 1912
Join Date: Dec 2007
Location: NEW YORK.
satifs.. DOPE

cheep nice too

@KOEsher INSTAGRAM & TWITTER

August 28, 2008 @ 14:11:50 PM
Post: 1223
Join Date: Jul 2006
Location: Nashville, TN
Hat and Glasses combo = tacky


x2, not a great combo, I'm really not feeling the glasses. Do you though.
August 28, 2008 @ 14:17:09 PM
Post: 200
Join Date: Dec 2007
Location: 919

dope fit Saftis.smokeyface
August 28, 2008 @ 14:38:33 PM
Post: 796
Join Date: Dec 2006
Location: Olive Garden
August 28, 2008 @ 14:41:42 PM
Post: 1053
Join Date: Nov 2006
apc hooded sweater
uniqlo t-000
beater nike



dfc standup!
August 28, 2008 @ 14:46:06 PM
Post: 115
Join Date: Jun 2008
Location: Paris, France
Teachers assistant yahhh

laughing8ihj.jpg" alt="" />

chambry
Skulls
Clarkz


ur making me look bad if thats really u!tongueface
August 28, 2008 @ 14:50:16 PM
Post: 83
Join Date: Aug 2008
so you say imposter
August 28, 2008 @ 14:51:00 PM
Post: 115
Join Date: Jun 2008
Location: Paris, France
^ i know your an imposter.
August 28, 2008 @ 14:56:09 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
To the office...........I have re fallen in love with APC's(sorry for the blurry pic)

Beat up Eras


Drift R Us T
APC NS
Vans Eras
August 28, 2008 @ 14:56:19 PM
Post: 2346
Join Date: Mar 2008
Location: san francisco
^ kickapop x2 made me lol.

OJ[did]IT i can dig it. info on the pants?

X

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x