WDYWT: August 2008 (Flaming = Infraction)

Aug 28, 2008 @ 18:50
It's wack


why do you bold every single post, attention problems?
Aug 28, 2008 @ 19:05
info. on the microwave?
Aug 28, 2008 @ 19:16
cuz that's not kick.
Aug 28, 2008 @ 19:16
Pic of my homie Josh.

Giorgio Armani
Jeepney (next to him)
Hanes
Levis
Reebok


and my ex-girlfriend


As I grow older, I pay less attention to what men say. I just watch what they do.

Aug 28, 2008 @ 19:17

haYY
Aug 28, 2008 @ 19:17
info. on the microwave?


Info on the SECOND microwave ?
Microwave ya hotpockets and ya hot chocolate at the same time!
yawp yawp

julianxberman.tumblr.com /

Aug 28, 2008 @ 19:18
info. on the microwave?


which one?
Aug 28, 2008 @ 19:35
to work this morning...
hanes
710s
vis
Aug 28, 2008 @ 19:41
those visvims are godly. how much you drop?
Aug 28, 2008 @ 19:43
paul, hundo, saftis all on fiyah



diper bum go awai

OPTION?!?!?!

lulz. dope fit thoughh
Aug 28, 2008 @ 19:52
Aug 28, 2008 @ 20:13
paul, hundo, saftis all on fiyah



diper bum go awai


Damn Air structures make peoples feet look really fucking small.
Aug 28, 2008 @ 20:14


besides the the fact that his shirt is lifted off from his waist. i think its pretty dope from fear.
Aug 28, 2008 @ 20:32
^ kickapop x2 made me lol.

OJ[did]IT i can dig it. info on the pants?


thanks...and theyre cheap mondays

doopppppppppeeeeeee


page 423 is gooooood!!..OJ that shit is dope


Love the matching with the glasses n shoes!
I never thought of that myself :/!
Dope fit dude.


Really clean dude!


thanks homies
Aug 28, 2008 @ 20:39
^blinkyeyes ossum
Aug 28, 2008 @ 21:09
Pinoys need love too. ;)
Supreme/Thrift/WU/Dickies/Nike
Aug 28, 2008 @ 21:21
to work this morning...
hanes
710s
vis

Only Vims I would actually cop...
Aug 28, 2008 @ 21:30
duffer, levi, spring court




what are these on your feet?!&)
Aug 28, 2008 @ 21:34
No offense but it looks like shit seeing em worn. Maybe it's the picture.

TOP $$$ FOR - SUPREME ROSARY TEE/CREWNECK SIZE MED.

Aug 28, 2008 @ 21:35
Originally posted by Inactive User
Dope fit.

Edit: Was gonna ask what hoody that is then I saw 'apc uniqlo nike'


20 thats sick smokeyface


holy fuck i like this alot


paul, hundo, saftis all on fiyah


diper bum go awai


Damn, these faded so well.


thnx!!

Inactive User

Aug 28, 2008 @ 21:43
yeah i wish visvims were as cheap as they used to be. i dont care really about how "amazing" the quality is, I don't ever really wear a pair of shoes until they bust at the seams anyway unless i skate them. give me some FBT's for less than $200 brand new from HUF like it used to be and im good.


the quality on fbts, while good, isnt all its cracked up to be

btw, youll never see that price again ever

fbts are going up to 500 a pair starting this fall
Drewbacca
Aug 28, 2008 @ 21:46
jb245 is &)

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Aug 28, 2008 @ 21:51
HAIGUYZ!
i swarted new hype !kekekekekeke



kids mad im spiderman.


not so fast there buddy. the hipsters already ran through the wolf shirt. sorry. saddens me as well.
Aug 28, 2008 @ 21:53

IG - @SEANLEQUANG OG 2007 HB FINESSE

Aug 28, 2008 @ 21:53
the quality on fbts, while good, isnt all its cracked up to be

btw, youll never see that price again ever

fbts are going up to 500 a pair starting this fall

You have got to be shitting me... I def. don't want a pair now... 0_0
Aug 28, 2008 @ 22:01
the quality on fbts, while good, isnt all its cracked up to be

btw, youll never see that price again ever

fbts are going up to 500 a pair starting this fall


i beg to differ, mines feel amazing.

Inactive User

Aug 28, 2008 @ 22:03
i beg to differ, mines feel amazing.


$500 amazing?
Aug 28, 2008 @ 22:04
didnt really take the time to look at people to give props..ill do it later


to go shop with my girlie..made some good pickups..ill post later



random beanie...
levis button-up...
saddlemangz...
vanz... (i love these)
Aug 28, 2008 @ 22:04
Aug 28, 2008 @ 22:10
$500 amazing?


499.98 amazing
This topic is locked, replies are no longer accepted.