Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
July 23, 2008 @ 12:45 AM
funkdewbi

Post: 514

Join Date: Dec 2007

Location: Toronto

your ball/pubes/asshole/ass/back hairs?

also, do you trim the unibrow? i see too many middle eastern nig's rocking the bert and ernie. looks fucking disgusting.

i try to do a general clean up like once a week.

you?

edit: for the females, please feel free to share how often you trim your legs/armpits and what kind of patterns you shave onto your coochie (landing strip, dorito, etc.)
July 23, 2008 @ 12:47 AM
GP La Flare

Post: 1249

Join Date: Feb 2008

when i kno im gettin action so not in a very long time sad lulz
July 23, 2008 @ 12:51 AM
shinesolo

Post: 808

Join Date: May 2008

Location: li, ny

Once a week in the hidden areas.

Once a month on the full body tip cause I'm arab so shit gets out of control easy.
July 23, 2008 @ 12:55 AM
damnwitless1

Post: 3011

Join Date: Dec 2006

Location: Freeport LI

hardly ever. Too itchy

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

July 23, 2008 @ 12:56 AM
Subsistence.

Post: 1075

Join Date: Jan 2008

Location: Perth, Aus

funkdewbi you trim your ass? Are you expecting some surprise buttsecks or what?
July 23, 2008 @ 01:11 AM
ClutchNY

Post: 185

Join Date: Jun 2008

Location: SoCal

i usually do it every month, and im a hairy ass dude(no homo)
July 23, 2008 @ 01:14 AM
Idrum

Post: 1105

Join Date: Sep 2007

Location: Austin, Texas

no one here shaves?
July 23, 2008 @ 01:16 AM
PeezyPirate

Post: 110

Join Date: Oct 2006

Shit no


did that once regretted it for seriously like 3 months

batting becomes a motherfucker
July 23, 2008 @ 01:17 AM
krn_zmb

Post: 4066

Join Date: Apr 2007

Location: Bay Area

shave my shit everyDAY
July 23, 2008 @ 01:19 AM
ClutchNY

Post: 185

Join Date: Jun 2008

Location: SoCal

no one here shaves?

i tried to shave my balls one time and sliced one

now i just trim. i got one of those self back hair shavers too
July 23, 2008 @ 01:21 AM
Idrum

Post: 1105

Join Date: Sep 2007

Location: Austin, Texas

i tried to shave my balls one time and sliced one



owww fuck thats never happened to me
July 23, 2008 @ 01:23 AM
GoldenNoodles

Post: 886

Join Date: Dec 2006

Location: 604

I have this question that bothered me when I started going thru puberty... How do you get the hairs off your ass?
July 23, 2008 @ 01:23 AM
GP La Flare

Post: 1249

Join Date: Feb 2008

first time i shaved shit itched soo fucken bad for the next 3 days i was walkin like a cowboy (n/h) so i trim hit my shit with a #2 with my dads clippers manscaping ftw tho
July 23, 2008 @ 01:25 AM
GP La Flare

Post: 1249

Join Date: Feb 2008

I have this question that bothered me when I started going thru puberty... How do you get the hairs off your ass?


woah arent u supposed to be a girl and asian


theres so many things wrong with that
July 23, 2008 @ 01:31 AM
damnwitless1

Post: 3011

Join Date: Dec 2006

Location: Freeport LI

I have this question that bothered me when I started going thru puberty... How do you get the hairs off your ass?


you dont, man up lil' niigga

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

July 23, 2008 @ 01:36 AM
GP La Flare

Post: 1249

Join Date: Feb 2008

that or pluck em while u wait to fall asleep

yall niiggas know what im talkin bout
July 23, 2008 @ 01:39 AM
Idrum

Post: 1105

Join Date: Sep 2007

Location: Austin, Texas

i lol'd at that dude
but real talk i don't know what the fuck your talking about
July 23, 2008 @ 01:44 AM
hypism.

Post: 971

Join Date: Jul 2008

Location: Constantia

Never use a razor on your balls or pubes.. You gotta use an electric shaver.

Amateurs...
July 23, 2008 @ 01:47 AM
krn_zmb

Post: 4066

Join Date: Apr 2007

Location: Bay Area

balls to razor

pubic area to clippers
July 23, 2008 @ 01:48 AM
Syndicate

Post: 43

Join Date: Jul 2008

Never use a razor on your balls or pubes.. You gotta use an electric shaver.

Amateurs...


You could use a razor.
Tip: Shave downwards not upwards.

Beginners...
July 23, 2008 @ 01:53 AM
heydeleteme

Post: 1369

Join Date: Apr 2008

I trim it 'till I get all the long hairs, then shave all over. Never once have I cut myself.. Just gotta' put aloe vera all over the areas you've shaved like 3 times a day our you'll get pimples.
July 23, 2008 @ 01:54 AM
DG111

Post: 747

Join Date: Jul 2008

Location: Philly

Dude I hurt my taint so bad with an electric shaver once! (No homo)

Don't try that at home... or anywhere else for that matter.
July 23, 2008 @ 02:01 AM
GoldenNoodles

Post: 886

Join Date: Dec 2006

Location: 604

woah arent u supposed to be a girl and asian


theres so many things wrong with that


LULZ... I lied.

you dont, man up lil' niigga

haha... it just bothers me when I wipe my ass sometimes ass hairz get caught...
July 23, 2008 @ 02:07 AM
sneakerHI

Post: 1424

Join Date: Nov 2006

Location: So CaL

^ouch
July 23, 2008 @ 02:08 AM
ClutchNY

Post: 185

Join Date: Jun 2008

Location: SoCal

i lul'd .....a lot
July 23, 2008 @ 02:10 AM
GoldenNoodles

Post: 886

Join Date: Dec 2006

Location: 604

^ouch


I know... sad I need to cawp some ultra soft charmin paper
July 23, 2008 @ 10:04 AM
TL

Post: 1577

Join Date: May 2008

funkdewbi you trim your ass? Are you expecting some surprise buttsecks or what?


hahaha i lol'd
July 23, 2008 @ 10:09 AM
~K@ng~

Post: 395

Join Date: May 2007

Location: Boston

trim over shave, shave irritates so badly
July 23, 2008 @ 10:17 AM

Inactive

shave t3h balls, asscrack, armpits, as needed

must do underarms cause hair + sweat = stank
July 23, 2008 @ 10:19 AM
HipHopCat978

Post: 412

Join Date: Oct 2007

Location: East Coast

I trim my armpits, shave my balls and those annoying hairs on my dick, and i trim my pubes. I don't have like a set time to do it, I just do it when I start to notice that my shit is getting too long ya feel me?

Please login first to reply.
Back To Top