WDYWT: May 2008

May 31, 2008 @ 20:39
A hype collection does nothing for you if you're ugly as fuck.


i beg to differ. it just depends on how materialistic your girls are. i wouldnt care about those girls for a one night stand thing,but you couldnt date one.
May 31, 2008 @ 20:40
I feel like sportfreak is pointing directly at me every time he posts a pic &)
May 31, 2008 @ 20:46
sportfreak your smile melts my heart
May 31, 2008 @ 21:33
^ What do you want? Value meal? I tried the Asian Chicken salad and that joint is bangin'. REal truff.

cant compete with the southwest salad tho, thats my shit

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

May 31, 2008 @ 21:41
Sportfreak's Shoe Collection

Click on the link above to see his collection. And there's only 16 pages, not 50.
May 31, 2008 @ 21:47
^ Stop flattering him.
May 31, 2008 @ 21:53
^^you're just jealous cause he gets more attention in the wdywt then you do
May 31, 2008 @ 21:53
SB, you never replied about how you created that look in the Daily Snaps.
May 31, 2008 @ 22:20
I feel like sportfreak is pointing directly at me every time he posts a pic &)


lol.

wow, how people change their opinions on this guy..
May 31, 2008 @ 22:55
SB, you never replied about how you created that look in the Daily Snaps.


thats how he keeps his cool man game going on
May 31, 2008 @ 23:00
a year and a half and all of that?! SMH the dude bought into a culture. It's shit like this that made dunk SBs turn into beanie babies and killed collecting sneakers.
Jun 01, 2008 @ 00:28
a whole page with no pics... sweet
Jun 01, 2008 @ 00:42
sportfreak wins
Jun 01, 2008 @ 00:51
soundbomber or helgen which one of you deleted the epic sportfreak thread? i enjoyed reading that... meanies!
Jun 01, 2008 @ 00:51
guys a fucking clown. bitch would get stomped in my hood wearing that shit.
Jun 01, 2008 @ 00:56
Fucking with History..literally.

Goodfoot Toque
Hundreds Tee (thanks homi)
Vans Half cabs
Jun 01, 2008 @ 01:13
that fit is probably one of ur lamest ones yett (((no homo))))

keep it up?
Jun 01, 2008 @ 01:14





t_z
Jun 01, 2008 @ 01:19
seriously dawggy?
Jun 01, 2008 @ 01:22
a year and a half and all of that?! SMH the dude bought into a culture. It's shit like this that made dunk SBs turn into beanie babies and killed collecting sneakers.


i fail to see how its crazy that he spent a lot of money to "buy into a culture" which is itself based on nothing more than buying things...

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

Inactive User

Jun 01, 2008 @ 01:36
There is a difference between buying into a culture and buying to support to a culture. Get your facts straight, you'll just anger mils.
Jun 01, 2008 @ 02:13
a year and a half and all of that?! SMH the dude bought into a culture. It's shit like this that made dunk SBs turn into beanie babies and killed collecting sneakers.


sig worthy
Jun 01, 2008 @ 02:16
.Supreme.511's.beaters.O.D pics.










what hoody is this?
Jun 01, 2008 @ 02:57

www.marcressang.com

Jun 01, 2008 @ 02:57
few days ago. postin cus i can.
Jun 01, 2008 @ 03:09
gahh just a size off and i wouldve copped

smh
Jun 01, 2008 @ 03:32
Holy shit, it's now June and Will has yet to make the new thread... that's fucking crazy.

Haha.

IBTL.
Jun 01, 2008 @ 03:35
a Year And A Half And All Of That?! Smh The Dude Bought Into A Culture. It's Shit Like This That Made Dunk Sbs Turn Into Beanie Babies And Killed Collecting Sneakers.


Qft.
This topic is locked, replies are no longer accepted.