Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
May 31, 2008 @ 07:25 PM
MF CHEUNG

Post: 1108

Join Date: Apr 2008

Location: Canada

itswhatitis: I'm pretty sure its the Puma x Evisu collab jeans.

Everyone else: Nice fits lol
May 31, 2008 @ 07:29 PM
goatfacekillah

Post: 3453

Join Date: Feb 2007

Location: Sauga






supfhcp
May 31, 2008 @ 07:33 PM
steveee

Post: 2067

Join Date: Oct 2007

Location: brooklyn

cps are the shits. idk if i can pull off those patent leathers though, you did alright though, my arabian knight &)
May 31, 2008 @ 07:37 PM
that dude

suspended

Post: 2777

Join Date: Jun 2006

Location: killa cali

^aww jeez i lawl'd at "arabian knight"
May 31, 2008 @ 07:37 PM
southwest55

Post: 1331

Join Date: Apr 2008

hey goat we really didnt need the close up of your ugly ass mug.THANK YOU
May 31, 2008 @ 07:38 PM
hypeist

Post: 284

Join Date: Mar 2007

Location: Vancouver/S.F

i like the glows^

thanks, only hate i get on em is online

hypeist, such a nice hoody.. does anyone know where i would be able to get one in M?

got it at supreme online, sold out now though...


that looks cool, rest looks like poop.


thanks, i guess? lol

hypeist i think those 511s look good. nice sweater. i hate the glows but its clean.

thanks, and as i said, only hate i get for the glows is online

where can i cop the hoody?


online supreme shop, sold out now tho

hypeist dope dope


fanxx
May 31, 2008 @ 07:38 PM

Inactive

Kankurou, each and every one of those outfits are on point, I love the two at the top cool


Thanks, the two on top are the same outfit, just with and without the hoody.
May 31, 2008 @ 07:39 PM
AfrocentricPatrick

Post: 2375

Join Date: Aug 2006

Location: 910 side of thangs,...

^^ um, speak for yourself i think that niqqer is sexual as hell. Mad energy comin with him that gets my joint fired up you diggs?? Like I feel like I might love said dude.
May 31, 2008 @ 07:39 PM
e

Post: 3771

Join Date: Sep 2007

How do you dry out kicks? I thought the purpose of having them was to take away the moisture caused from secondary forces?confused

Whoever told you that is retarded.




Hoe, I dont make shit up, any person whos been collecting og shit will tell you after fuckin with silica packs, they usually regret it because it gets to the point wheres theres no moisture, gets dry as fuck as westsides elbows, and make it easier to crack...

READ NT NOOB!


May 31, 2008 @ 07:40 PM
LoLife

Post: 1294

Join Date: Jul 2006

Location: Toronto

what are those greys hanging in the back?


nothing special. just some h&m sliqs

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

May 31, 2008 @ 07:44 PM
goatfacekillah

Post: 3453

Join Date: Feb 2007

Location: Sauga

thank you folks

southwest - i got a treat for you next time then cool
May 31, 2008 @ 07:49 PM
southwest55

Post: 1331

Join Date: Apr 2008

I Can't wait
May 31, 2008 @ 07:55 PM
e

Post: 3771

Join Date: Sep 2007

^ Oh a ight, long as you know what CAN happen with silicas if your a dumbass.
May 31, 2008 @ 08:00 PM
e

Post: 3771

Join Date: Sep 2007

Shuddup nigar and take me to mcdonalds
May 31, 2008 @ 08:07 PM
AfrocentricPatrick

Post: 2375

Join Date: Aug 2006

Location: 910 side of thangs,...

lol @ as dry as westside's elbow
May 31, 2008 @ 08:12 PM
indirectdelete

Post: 1900

Join Date: Nov 2007

Location: Brooklyn, NY

lol @ as dry as westside's elbow

cos.
May 31, 2008 @ 08:16 PM
kidkorea

Post: 2708

Join Date: Jul 2007

Location: Seoul, South Korea

Nice fit Deka, making me wanna give short sleeve flannels a chance..

ii-se.co Instagram: @iiseSEOUL Search "iise" on Facebook and like the page to support!

May 31, 2008 @ 08:17 PM
sportfreak6901

Post: 132

Join Date: Feb 2008

out to another grad party



May 31, 2008 @ 08:22 PM
Deemy

Post: 1835

Join Date: Aug 2006

Fuck your kicks, Sportfreak! You need to post your collection.

Deka, good stuff.
May 31, 2008 @ 08:23 PM
e

Post: 3771

Join Date: Sep 2007

^ Its on ISS with like 50 pages of "WOW DOPE!" "OMFG SICKKKKKKKK" "HOLY SHIT BRO NICE COLLEC" "ILL SUCK YOUR DICK FOR THOSE ESS BEES"

look it up...
May 31, 2008 @ 08:36 PM
soundbomber

Post: 2596

Join Date: Jan 2007

A hype collection does nothing for you if you're ugly as fuck.
May 31, 2008 @ 08:37 PM
kidkorea

Post: 2708

Join Date: Jul 2007

Location: Seoul, South Korea

^Agree but sportsfreak is one handsome man

ii-se.co Instagram: @iiseSEOUL Search "iise" on Facebook and like the page to support!

May 31, 2008 @ 08:39 PM
gaws

Post: 2512

Join Date: Apr 2007

Location: Toronto

A hype collection does nothing for you if you're ugly as fuck.


i beg to differ. it just depends on how materialistic your girls are. i wouldnt care about those girls for a one night stand thing,but you couldnt date one.
May 31, 2008 @ 08:40 PM
southwest55

Post: 1331

Join Date: Apr 2008

I feel like sportfreak is pointing directly at me every time he posts a pic &)
May 31, 2008 @ 08:46 PM
pebblesiscool

Post: 580

Join Date: Feb 2008

Location: Melb. Australia

sportfreak your smile melts my heart
May 31, 2008 @ 09:33 PM
Liquid

Post: 2240

Join Date: Dec 2007

Location: Brooklyn, NY

^ What do you want? Value meal? I tried the Asian Chicken salad and that joint is bangin'. REal truff.

cant compete with the southwest salad tho, thats my shit

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

May 31, 2008 @ 09:41 PM
Deemy

Post: 1835

Join Date: Aug 2006

Sportfreak's Shoe Collection

Click on the link above to see his collection. And there's only 16 pages, not 50.
May 31, 2008 @ 09:47 PM
soundbomber

Post: 2596

Join Date: Jan 2007

^ Stop flattering him.
May 31, 2008 @ 09:53 PM
goatfacekillah

Post: 3453

Join Date: Feb 2007

Location: Sauga

^^you're just jealous cause he gets more attention in the wdywt then you do
May 31, 2008 @ 09:53 PM
Deemy

Post: 1835

Join Date: Aug 2006

SB, you never replied about how you created that look in the Daily Snaps.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top