WDYWT: May 2008

May 27, 2008 @ 22:04:20
I'm actually in love with those Saddlemans. Just my style.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 27, 2008 @ 22:06:59
^ Co sizz
May 27, 2008 @ 22:07:57
I'm actually in love with those Saddlemans. Just my style.
cos
May 27, 2008 @ 22:14:46
Option, ill fit! I want that raccoon shirt.
May 27, 2008 @ 23:07:36
soak those sammies option...
which ones are those..they look so baggy
May 27, 2008 @ 23:20:18
^ idk if i want to soak them they fit perfect in the waist, and i
like the overall fit. there s5000vx
May 27, 2008 @ 23:21:17
trust me a soak will make a world of a difference...
i was worried about the waist too on both my sammies

they stretch relatively fast

if ur still worried just soak everything but the waist
May 27, 2008 @ 23:28:56
they remind me way too much of hollister or abercrombie jeans


but thats why i love them. just like my prps joints. their thin, cool and they look good. distressed, but not corny looking. man it was 84 yesterday. walking around wearing raw shit is just stupid all summer.
May 27, 2008 @ 23:37:05
dope stuff option,sb,jon,stevee sorry if forget any1 else
May 27, 2008 @ 23:37:50


t_z
May 27, 2008 @ 23:59:11
DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC DFC

manik
samuari
nike


dope smokeyface
May 28, 2008 @ 00:23:51
no denim soundbomber wears in this thread will ever be ugly. These kids are on his dick. He could be rockin some fuckin JNCOs or POCOs are kids would be runnin to macy's to snatch that shit up. no offense to him of course. he comes consistant w/ clean fits. But come on now. everyday its "O M G soundbomber dawg SB where'd you get those levi's?!?" So stop fuckin asking him where he got his shit. Because its not what denim hes wearing he just puts fits together well.


qft.
I wouldn't want to wear stuff like that. I'm not tall, so stuff like that would only make my silhouette wider. too many automatic props for supreme/big jacket/saggedpinrolled look. but what do i know, i dont have 2,000+ posts
May 28, 2008 @ 00:25:38
dope fit soundbomber...info on the tee,jeans, and shoes?
May 28, 2008 @ 00:28:34
Option- Dope shit man, Sammies look perfect in my opinion.
May 28, 2008 @ 00:28:43
just realised im rocking the same time as last time I posted a getup, I do have more then 1 tee lol


May 28, 2008 @ 00:30:01
If he soaks those sams I doubt they will fit like that, the thighs and leg will shrink. Shouldve just ultimately went for a baggy cut so you wouldve been able to get the soak done as well I guess. They cost way to much not to use them how there prescribed IMO
May 28, 2008 @ 00:39:14
out to the shops today




you've brightend up my day
May 28, 2008 @ 00:41:11
Sport freak you look like a prat but I do have to admit you've got a lot of shoes.
May 28, 2008 @ 01:00:28
If he soaks those sams I doubt they will fit like that, the thighs and leg will shrink. Shouldve just ultimately went for a baggy cut so you wouldve been able to get the soak done as well I guess. They cost way to much not to use them how there prescribed IMO


if he likes the fit he could always just do a cold soak to get the starch out without risking shrinkage.
May 28, 2008 @ 01:03:31
dope stuff to steve and sb...and word option, those sammies are ready for a soak

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

May 28, 2008 @ 01:14:36
just realised im rocking the same time as last time I posted a getup, I do have more then 1 tee lol




are you the dude who has like a shit load of airmaxes?
May 28, 2008 @ 01:19:32
^LOL, I thought that was Witts for a second... wtf.
May 28, 2008 @ 01:32:53
sb, steve, drewp option smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
May 28, 2008 @ 01:34:04
sb, steve, drewp option smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


your last 20 posts in the WDYWT have nothing to do with ANYTHING. It's the same thing, over and over and over. This isn't ISS.
May 28, 2008 @ 01:49:12
Option, what a great fit. I really need to step my game up. Kid just killed it.
May 28, 2008 @ 02:23:28
Dope fit Option and Medic.
May 28, 2008 @ 02:50:04
Johipmohop. Yeah thats Gusto, he sells a fckload of Air Maxes and Supreme gear.
May 28, 2008 @ 04:29:46
are you the dude who has like a shit load of airmaxes?


yes that him!
this dude kills me everytimes with the new airmax!
May 28, 2008 @ 05:07:49
out to the shops today




i dont even think its your clothes man, its just your homo ass haircut and your weird looking face.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x