WDYWT: April 2008

Apr 02, 2008 @ 00:25
im in university now
lol
but er, im where there's more jack purcell wearing kids than anywhere else in the world other than hk probably


RICHMOND!!!
Apr 02, 2008 @ 00:40
jolin are u of the female variety?

like that chinese pop singer?

i guess richmond is close enuff
Apr 02, 2008 @ 00:43
HELL NO. why does most asian ppl think that cuz of jolin tsai.. Jolin is a nick name given to me in elementry school, which is part of my last name jolin-rasmussen (and its french)
Drewbacca
Apr 02, 2008 @ 00:44
an asian girl that sticks and doesnt go to ISS.

DONT TRUST IT, THIS IS APRIL FOOLS.

jk. nice fits today everyone

edit: damn we hopped 18 pages in a day

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Apr 02, 2008 @ 00:46
HELL NO. why does most asian ppl think that cuz of jolin tsai.. Jolin is a nick name given to me in elementry school, which is part of my last name jolin-rasmussen (and its french)


okay...!

b/c jolin is a megastar!

i think, i dont listen to her music but..she's pretty popular
lol
Apr 02, 2008 @ 00:48
HOLY those lockers look so familar.. you go to school in vancouver??


looks a lot like churchill imo
Apr 02, 2008 @ 00:49
WOW
how did u tell that from that ONE SPOT
LOL
yes it is
that's my old locker
in gr 12

Inactive User

Apr 02, 2008 @ 01:08
Where All Da White Gurlz At?
Apr 02, 2008 @ 01:17
looks a lot like churchill imo


YES IT DOES and a bit like killarney , but anyways well FANTA she is a megastar and very hot lol
Apr 02, 2008 @ 01:18
WDWT: March 2008

reason
stussy
levis
sb'z



which levis are those? feelin em.
Apr 02, 2008 @ 01:49
Where All Da White Gurlz At?


i second that.
Apr 02, 2008 @ 01:53
Bottom picture makes his nose look like Pinnochio's.

Dope fit though.
Drewbacca
Apr 02, 2008 @ 02:11
what is it with us asiatics and white girls??

Hi my name is Andrew and I'm addicted to white girls

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Drewbacca
Apr 02, 2008 @ 02:17
which levis are those? feelin em.


raw selvege 501's

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Inactive User

Apr 02, 2008 @ 03:06
^^for reals??

how much wear will?
Drewbacca
Apr 02, 2008 @ 03:26
no e-stalk

he has those at.. 9 months and one machine cold wash on hand wash.

(just read his post in evolution of jeans)

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Apr 02, 2008 @ 06:57

evisux2
vans
Apr 02, 2008 @ 07:02
OMGZ, you are like.... 9 steps tall!
Apr 02, 2008 @ 07:05
Damn those half cabs are so you cheep, shit always looks dope with your fits.
Apr 02, 2008 @ 07:07
yeah, i dont want to take em off... i need to get a new pair soon tho, these are starting to have a hole in the side from skating.
Apr 02, 2008 @ 07:17
I was about to say that they were already looking worn.
dmwalking
Apr 02, 2008 @ 07:43
AY MR FANTA.....bring friends....k?


no pedo....i'm just looking out for my fellow hb'ers. blushing

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Inactive User

Apr 02, 2008 @ 08:39
^^for reals??

how much wear will?


9 months or so

levi 501 raw selvedge
guys on sufu tellin me shits like "your 501's look way fuckin nicer than some 47 lvc's"
blushing

http://forum.hypecrew.com/showpost.php?p=1021858&postcount=1508

I really need to patch them or repair them
but i'm not really sure how to patch them nor how to repair them :S


Originally posted by Inactive User
levis 501 raw selvedge limited edition

I bought them for 28$ at an old levis outlet which closed their doors the next day I bought them
Apr 02, 2008 @ 09:56
Good start to April guys!

Btw, there aren't any fake Supreme Blazers right? Just b-grades?



who was it that got burnt on fake supreme blazers. brian from chicago?
Apr 02, 2008 @ 10:45

Nikex2
TFH
Apr 02, 2008 @ 11:34
okay...!

b/c jolin is a megastar!

i think, i dont listen to her music but..she's pretty popular
lol


hey ms fanta, i live in burnaby.

we should do a fit collabo picture? yeah? blushing

LIN X MS.FANTA
Apr 02, 2008 @ 11:37
teaching my little girl how to skate.



chaps
tnf
benny gold
imperial duke
urban camo pro cab
Apr 02, 2008 @ 11:43
+rep.
Apr 02, 2008 @ 11:54
^you mean an "old nigars who still skate and have young daughters" convention? blushing

No stalker.
Apr 02, 2008 @ 11:56
you two need an "old nigars who still skate" convention


thats a fine idea mr westsyde.

thank you.

we could talk about how our knees hurt, and how shit was so much better back in the day...
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0