japanese bug fights

January 05, 2008 @ 02:02:43
http://www.japanesebugfights.com/

wow soooo entertaining.. honestly wow
what a better way to waste your time
seeing bugs kill eachother.

not tiny bugs they are
HUGEHUGEbugs
January 05, 2008 @ 02:08:25
that scorpion thing deserved to lose. it just looked like bitch imo
January 05, 2008 @ 02:08:29

Inactive User

Why is Mike Vick in prison again?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 05, 2008 @ 02:09:20

Inactive User

damnnnn round 25.. those motherfuckers are BIG
January 05, 2008 @ 02:14:23
Round 28... That's one fuckin huge bee/wasp.
January 05, 2008 @ 02:19:18

Inactive User

Why is Mike Vick in prison again?


Because he has shitty friends.
January 05, 2008 @ 02:20:16
roudn 29, that scorpian tried to run away. pussy
January 05, 2008 @ 02:20:49
Fuck. I just had a vision of one of those bugs in my underwear. smh
January 05, 2008 @ 02:24:39

Inactive User

Damn the shrimp thing gets whomped in round 11.
January 05, 2008 @ 02:27:23
round 25 is my fave so far.... they are HUGE
and fuckin bee/wasp thing been winning all his matches
January 05, 2008 @ 02:33:50
God damn they cheating they put everything with the scorpion........The scorpion is gonna win no doubt if it connects its stinger....
January 05, 2008 @ 03:53:33
Why is Mike Vick in prison again?


This is how Mike Vick got into prison... it all started by watching Japanese bug fights.

@brandohnn *IC findme.

January 05, 2008 @ 03:55:36
LMFAO @ round 11. shrimp got raped.


lol @ the face sting.
January 05, 2008 @ 05:04:16
^lol that comment made me laugh for some reason
January 05, 2008 @ 09:44:28
Fuck. I just had a vision of one of those bugs in my underwear. smh


viagra is cheap
January 05, 2008 @ 10:28:36
the horned beetle is dominant.. nothing can bite/pierce its body and death grip smokeyface
January 05, 2008 @ 10:49:52
dude these are hella tight! hahaand holy fuck @ 10. That wasp is fuckin huge!
January 05, 2008 @ 11:33:09
Haha these people are bored.
January 05, 2008 @ 15:19:31
so dope, bugs be buggin out
January 05, 2008 @ 15:44:28
Lol this is fukkin random.
January 05, 2008 @ 15:55:44
this is so bad ass and lame at the same time
January 05, 2008 @ 16:03:12
Originally posted by Inactive User
dude these are hella tight! hahaand holy fuck @ 10. That wasp is fuckin huge!
I thought the mantis had it. but the wasp came back haha
January 05, 2008 @ 16:23:01
the horned beetle is dominant.. nothing can bite/pierce its body and death grip smokeyface


cosign...horned beetle ftw.
January 05, 2008 @ 16:25:52
this shit is nuts. those spiders fuck their huge
January 05, 2008 @ 23:01:43
This site is cool,I like it cause thats what i used to do when i was a kid,Just find random insects and pit them together in a jar to fight to the death and see who would win.
January 06, 2008 @ 00:35:01
FUCK YOU FAGGOTS!


I GAVE THIS LINK TO CHARGED, HE GAVE IT TO SOMEONE, THAT SOMEONE GAVE IT TO SOMEONE ELSE AND THEN THAT PERSON POSTED IT!


smh


But yo look at the killer giant bee (they are from like japan) vs a GRASS HOPPER...

Grasshoppers fighting = running away aka jumping mad far. In a box = dead.


sooo? who cares who posted it?

but Round #20.. lol at the shrimp with that wwf styled attack
January 06, 2008 @ 00:37:00
FUCK YOU FAGGOTS!

I GAVE THIS LINK TO CHARGED, HE GAVE IT TO SOMEONE, THAT SOMEONE GAVE IT TO SOMEONE ELSE AND THEN THAT PERSON POSTED IT!

smh

But yo look at the killer giant bee (they are from like japan) vs a GRASS HOPPER...

Grasshoppers fighting = running away aka jumping mad far. In a box = dead.


uhh no... neatorama.com
thats where i found it so ha.
January 06, 2008 @ 14:31:43
i beeeeen on japanese bug fights my G.

my favorite is scorpion-vs-blue lobster

4chan
January 06, 2008 @ 16:07:32
wtf account has been suspended on the site?
Please login first to reply.
x