Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
January 14, 2008 @ 10:24 PM
gimme shelter

Post: 7

Join Date: Apr 2007

diary of a madman FTW

btw

torrentleech.org and waffles.fm

is all you need =)


word... hook me up with a waffles invite?! &)

(np if you can't though hahaha)
January 14, 2008 @ 10:40 PM
mogizzle

Post: 482

Join Date: Jul 2007

double word. I can hook you up with a What.cd invite if you get me some Waffles.

http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169391

January 14, 2008 @ 10:47 PM
e

Post: 3771

Join Date: Sep 2007

Dope med and dead



rapidshare account>

So true...
January 14, 2008 @ 11:31 PM
iDANYO

Post: 6323

Join Date: Sep 2006

Location: 510,Bay Area

Omg sneak/medic dude you got hella steez. Fuckin dope.
January 14, 2008 @ 11:32 PM
FailBot

Post: 312

Join Date: Jan 2008

Location: Jersey City



it was rainy and i had to go to school..= /
January 14, 2008 @ 11:37 PM
666

Post: 157

Join Date: Dec 2007

Location: Southern California,...

Awwwww spread some Waffles love this way!


I'm still mad they shut down Demonoid.
January 15, 2008 @ 12:25 AM
Medic

Post: 1339

Join Date: Feb 2007

Location: LA310

Drew P wear your hat correctly.

Diane, Medic, HBC and Brian lovely fits


Dope med and dead


MY *****. &)


Omg sneak/medic dude you got hella steez. Fuckin dope.


muchas graciassmilesmilesmile
January 15, 2008 @ 12:38 AM
saftis

Post: 150

Join Date: Dec 2006

Location: OSLO / NORWAY

nice fit to the usuals



supreme / h&m / diamond / cheap monday / nike sb
January 15, 2008 @ 12:40 AM
FearItSelf

Post: 3103

Join Date: Dec 2006

Location: Portland Oregon

nice shit saftis
January 15, 2008 @ 12:59 AM
20hundred

Post: 1347

Join Date: Nov 2006

nice fit sneakereater!

20cms of snow = beaters


January 15, 2008 @ 01:28 AM
Leumas

Post: 1915

Join Date: Nov 2006

Location: los - man - yyz

word... hook me up with a waffles invite?! &)

(np if you can't though hahaha)


double word. I can hook you up with a What.cd invite if you get me some Waffles.


Awwwww spread some Waffles love this way!


I'm still mad they shut down Demonoid.


January 15, 2008 @ 01:31 AM
termitezee

Post: 437

Join Date: Feb 2007





t_z
January 15, 2008 @ 02:06 AM
j6485shady

Post: 210

Join Date: Jun 2007

Location: irvine / anaheim

dope shit, sb & medic

nice shirt saftis... :p
January 15, 2008 @ 04:07 AM
clou

Post: 765

Join Date: Sep 2007

Location: Vancouver, BC

Love the jacket Medic.
January 15, 2008 @ 06:52 AM
wtfHarsh

Post: 850

Join Date: Dec 2007

nice fit sneakereater!

20cms of snow = beaters




Very nice cool
January 15, 2008 @ 07:11 AM
TyraCute

Post: 2279

Join Date: Nov 2006

tsk tsk 20hundred

nikon shoulder strap on a canon camera

nice fit btw
January 15, 2008 @ 07:19 AM
teov

Post: 6602

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

that fit is perfect Saftis , the best I've seen from you smile

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 15, 2008 @ 07:38 AM
karl winslow

Post: 2386

Join Date: Sep 2006

damn, some real nice fits the past couple days. I've fapped to em like 13 times &)
January 15, 2008 @ 07:53 AM
CHEEP

Post: 4164

Join Date: Mar 2007

Location: 904

heres another day of fapping for you slim

usn
rrl
whXbig
vintage
January 15, 2008 @ 07:58 AM
CHEEP

Post: 4164

Join Date: Mar 2007

Location: 904

thats my secret... i tell girls that i look better naked than dressed and they just go home with me
January 15, 2008 @ 08:40 AM
Dom

Post: 456

Join Date: Jul 2007



appreciate the comments to those that left them
January 15, 2008 @ 08:49 AM
Hardbodycore

Post: 919

Join Date: Feb 2007

Location: Brooklyn,NY

20 hundred...me likey.
January 15, 2008 @ 08:59 AM
brianAndImFromChicago

Post: 2026

Join Date: Mar 2006

Location: Chicago

cheep i like that jacket....btw i think the shaved look is tad better than the beard.

saftis dope.

20hundo, youve been killing shit consistently.
January 15, 2008 @ 09:13 AM
K BOOG

Post: 2655

Join Date: Oct 2006

Location: Detroit.

nice fit sneakereater!

20cms of snow = beaters




im assuming thats a size large? supreme tee's fit me like shit. im 5'9, 185 and your tee fits like mine. too long and baggy in the chest. but a medium is too small. plus i think they sometimes go to shit when you wash them.do you feel that way?

saftis do you know what model cheap monday those are? wish mine fit like that. shit. nice fit.
January 15, 2008 @ 09:39 AM
Crejus

Post: 1285

Join Date: Dec 2006

Location: Punnaniville,Brookly...

Thats cause you old as fuck and you beer belly and boobs get in the way and therefore you can wear mediums.


i would of rep you but i gotta spread it around first....lmao
January 15, 2008 @ 09:39 AM
karl winslow

Post: 2386

Join Date: Sep 2006

^ buahahaha
January 15, 2008 @ 09:56 AM
brianAndImFromChicago

Post: 2026

Join Date: Mar 2006

Location: Chicago

Thats cause you old as fuck and you beer belly and boobs get in the way and therefore you can wear mediums.


thats not nice.






VIVA BIATCH!



prestos

January 15, 2008 @ 09:57 AM
Hardbodycore

Post: 919

Join Date: Feb 2007

Location: Brooklyn,NY

brian ur fits are getting better.
January 15, 2008 @ 10:17 AM
superveelain

Post: 1461

Join Date: Jan 2007


January 15, 2008 @ 10:44 AM
Loso914

Post: 52

Join Date: Dec 2006

Location: Downtown NYC

dope fit Saftis really makes me want to put the black laces on those blazers
dope shit brian..cool to see u reppin mexico!

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top