Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Aug 25, 2014 @ 08:58
Tbh if you legitimately feel obligated to record yourself on video showing off the abundance of overly priced clothing and shoes that you spent a whole car payments worth of money on, then you're already the most overly self-pretentious person on the planet. There is no subtly in thinking that you're so next level that you can start making something off of you showing people how to dress on the internet. It only gets worst from there.  
worse*

never understood how niggas can get worse and worst confused...
Aug 25, 2014 @ 14:58


Dead.

"That's right Domon..."

Aug 26, 2014 @ 06:50
Aug 26, 2014 @ 06:56
Aug 26, 2014 @ 15:32
Aug 26, 2014 @ 15:39
Every single picture of this guy is perfect for this page.
Aug 26, 2014 @ 15:42
Them Ewings didn't deserve that...... ?)
Aug 26, 2014 @ 16:31
Every single picture of this guy is perfect for this page.
Dude looks like a maid with a bullet proof vest on getting ready to hit up Rucker Park.
Aug 26, 2014 @ 16:53
He got them big ear plugs too, you can tell 6-7 years ago he was probably a hardcore scene kid. Them dudes following the trends the worst.
Aug 26, 2014 @ 17:14
He got them big ear plugs too, you can tell 6-7 years ago he was probably a hardcore scene kid. Them dudes following the trends the worst.
You are actually right hahaha, i scrolled down his pics and....
Aug 26, 2014 @ 18:08
i really dont understand how you could walk outside your home (or bin as most of these people look like they've come from) and not feel uncomfortable ? im referring to the bulletvest dude in the ewings mainly
Aug 26, 2014 @ 18:18
Originally posted by Inactive User
i really dont understand how you could walk outside your home (or bin as most of these people look like they've come from) and not feel uncomfortable ? im referring to the bulletvest dude in the ewings mainly
That what Im saying like do some of these niggas really think they look fly? There gotta be some mental problems associated with some of these fits...
Aug 26, 2014 @ 18:19
shit i thought this was the biebs at first

•••

Aug 26, 2014 @ 18:58
Originally posted by Inactive User
i really dont understand how you could walk outside your home (or bin as most of these people look like they've come from) and not feel uncomfortable ? im referring to the bulletvest dude in the ewings mainly
That what Im saying like do some of these niggas really think they look fly? There gotta be some mental problems associated with some of these fits...
but one thing i DO notice about most of these dudes dressing like this.. they don't have NO bitches/ females/ hoes/ thots/ dimes  or a bad bitch around them like that. ONLY other dudes.
Aug 26, 2014 @ 19:19
He got them big ear plugs too, you can tell 6-7 years ago he was probably a hardcore scene kid. Them dudes following the trends the worst.
truth 

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Aug 26, 2014 @ 19:21
Aug 26, 2014 @ 19:25
And what is this recent hype of dudes looking/dressing like they homeless and thinking they are Ian Connor or something...



And some dude with a fanny pack and double boxing.
Aug 26, 2014 @ 19:51
Ian Connar got everybody doing squat poses like they a Florida rapper or something...

"That's right Domon..."

Aug 26, 2014 @ 20:10
Ian Connar got everybody doing squat poses like they a Florida rapper or something...
Fuckboys copy everything he does lol. Fun thing is, he knows they will always copy him, so I bet he just trolling wearing weird hats and skechers.
Aug 26, 2014 @ 20:10
Fuckboys copy everything he does lol. Fun thing is, he knows they will always copy him, so I bet he just trolling wearing weird hats and skechers.
Aug 26, 2014 @ 20:15
ahahaahahaHAAHAHAHAHHA 3:18 - 'you're still recording', 'I KNOWWW =D' 1 second later. . . break up
hate that it had to be the yung fashion guru
Aug 26, 2014 @ 20:34


nailed it!!!!
Kanye stay ruining every high-end item you can think of. Along with his cringeworthy fans who make it even worse. 
Aug 26, 2014 @ 21:33
bruh this was tragic 
Aug 26, 2014 @ 23:00

Yikes! He should've turned that camera off as soon as he saw his girlfriend walking towards the car. I don't care how distraught and in the moment you are, your first reaction to getting dumped shouldn't involve recording yourself for twenty minutes straight. Only the most vain and self-adsorbed would do something like that, which is probably why she dumped him in the first place. 

"That's right Domon..."

Aug 26, 2014 @ 23:24
lowkey feel bad for that dude 

Team #1059

Aug 26, 2014 @ 23:25
lol what a douche why would you record that lol

git gud

Aug 26, 2014 @ 23:35
A bit off subject, but still on subject -

It honestly bothers me that some of this hyped "high fashion" sells out so quickly, and these images are proof that most of it is either worn for psychological acceptance reasons or simply because they have the money to buy it. It will never change and the streetwear/fashion game in general will be as eternal as humans are, so I guess the sickening fits that are very expensive but hideous will only increase in numbers

smh
Aug 26, 2014 @ 23:46
thats what happens with alot of impressionable/insecure teenagers who cant think for themselves. like i dont understand how anyone actually thinks they look good in those clothes or at the very least are comfortable wearing it. they all look like they're trying to impress other people and just look awkward

Team #1059

Aug 26, 2014 @ 23:49
Every single picture of this guy is perfect for this page.
i just showed this to my mom 
she said "im not sure what goes through there minds when they get dressed before they leave the house"
Aug 27, 2014 @ 00:06
i just showed this to my mom 
she said "im not sure what goes through there minds when they get dressed before they leave the house"
damn i wish my mom would go on hb with me
arent you the guy who posted a fit inside of a claires

Team #1059

Please login first to reply.