Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 6, 2014 @ 03:29 AM
all_seeing_eye

Post: 1278

Join Date: Jan 2014

 

Jesus Christ i can't even 
he spends thousands on clothes but doesnt fix his lazy eye. i always wondered wut the fuck was wrong with it. looks like hes half blazed
you realized thats why he is getting paid?
his lazy eye is the reason he is getting all that $ with all our taxpayer money

http://bit.ly/U7UkoF

March 6, 2014 @ 07:05 AM
WawaGawd

Post: 15

Join Date: Nov 2013

 

Jesus Christ i can't even 
he spends thousands on clothes but doesnt fix his lazy eye. i always wondered wut the fuck was wrong with it. looks like hes half blazed
you realized thats why he is getting paid?
his lazy eye is the reason he is getting all that $ with all our taxpayer money

His lazy watchin yo girl.
March 6, 2014 @ 07:06 AM
WawaGawd

Post: 15

Join Date: Nov 2013

 

Jesus Christ i can't even 
he spends thousands on clothes but doesnt fix his lazy eye. i always wondered wut the fuck was wrong with it. looks like hes half blazed
you realized thats why he is getting paid?
his lazy eye is the reason he is getting all that $ with all our taxpayer money


His lazy eye is watchin yo girl. 
March 6, 2014 @ 03:56 PM
all_seeing_eye

Post: 1278

Join Date: Jan 2014

he spends thousands on clothes but doesnt fix his lazy eye. i always wondered wut the fuck was wrong with it. looks like hes half blazed
you realized thats why he is getting paid?
his lazy eye is the reason he is getting all that $ with all our taxpayer money


His lazy eye is watchin yo girl. 
seriously he is using this medical condition on $ for "cool clothes and shoes"
if he fixed it it'd be gone

http://bit.ly/U7UkoF

March 6, 2014 @ 04:20 PM
qrct1

Post: 1031

Join Date: May 2012





Dead: https://twitter.com/Fuck_Margarito/status/441369407088910336
Dude changed his instagram and twitter name because it made him sound like a "swag fag". His excuse, "it's not professional". But his rep code for everything is still "DOPE33".
But he used to be a swag fag less than a year ago...
lmao don't talk like he evolved or something. the du is still the same common denominator on the same type of fuccboi shit sponsored by good old daddy's money

aeterna13.com

March 6, 2014 @ 04:29 PM
PAPOUCHE

Post: 748

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

Spent all his money on that jacket, now he can't afford shoes...

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

March 6, 2014 @ 05:29 PM
aleckeehn

Post: 4

Join Date: Jun 2013





March 6, 2014 @ 11:00 PM
ragamuffin

Post: 363

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo

http://four-pins.com/style/fashion-bros-episode-3/

this thread is so influential. #influencer #fashion

http://gollygee13.tumblr.com/

March 6, 2014 @ 11:49 PM
8zmn

Post: 361

Join Date: Nov 2012

Location: MCR

AHAHAHHAHAHAHA






Instagram - Bwmn

March 6, 2014 @ 11:57 PM
Smalls

Post: 1019

Join Date: Sep 2013





Dead: https://twitter.com/Fuck_Margarito/status/441369407088910336
Dude changed his instagram and twitter name because it made him sound like a "swag fag". His excuse, "it's not professional". But his rep code for everything is still "DOPE33".
But he used to be a swag fag less than a year ago...
I'm not defending AFA.

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

March 7, 2014 @ 12:25 AM
PAPOUCHE

Post: 748

Join Date: Mar 2012

Location: Yass


Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"

March 7, 2014 @ 12:39 AM
dmwalking

moderator

Post: 3568

Join Date: Aug 2007

Location: New England

Thread us gold. That four pins joint was pretty funny, but they need better ether for them hypebeast that's vol sac beefin. I still have no clue what that means.

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

March 7, 2014 @ 12:42 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1771

Join Date: May 2009

Location: in the cut

Ima start posting pics of me on here, see if I can get some followers cool
March 7, 2014 @ 01:53 AM
Smalls

Post: 1019

Join Date: Sep 2013

who got the proof that this over key douche browses on this forum ?
He wanted the Green/Brown WTAPS Vans.

So instead he bought these:


"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

March 7, 2014 @ 03:45 AM
chimpskibot

Post: 350

Join Date: Apr 2012

This nigga AFA always justifying his shitty purchases. It's 2014 and your still buying j's especially in fucked up retro colourways lol.
March 7, 2014 @ 05:22 AM
ayayayayayayay

Post: 28

Join Date: Dec 2011


y'all been neglecting the guru
March 7, 2014 @ 05:48 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

^this nigga really made a 4 minute video of him repeatedly saying "i don't like it"
shit coulda been a vine and it would of been good. 


london need to ether this kid again.

edit:


i was thinking how this dude could afford a marcelo burlon shirt, 






then i was like "lmao"

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

March 7, 2014 @ 08:46 AM
spriteremix

Post: 1040

Join Date: Aug 2012

who got the proof that this over key douche browses on this forum ?
afa? his user name is something like jjkeller or something similar

i remember seeing him post in the 2013 blackscale thread and also the 2013 i love ugly thread asking about zespys
March 7, 2014 @ 09:57 AM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010


WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE

March 7, 2014 @ 10:21 AM
ThaGoldenBoy

Post: 1735

Join Date: Feb 2012

Location: UK

^this nigga really made a 4 minute video of him repeatedly saying "i don't like it"
shit coulda been a vine and it would of been good. 


london need to ether this kid again.

edit:


i was thinking how this dude could afford a marcelo burlon shirt, 






then i was like "lmao"

All of these videos are horrific, everything he said was corny

Wtf is this guy wearing
March 7, 2014 @ 10:22 AM
ThaGoldenBoy

Post: 1735

Join Date: Feb 2012

Location: UK


y'all been neglecting the guru


Still pretending like he can't read usernames
March 7, 2014 @ 01:19 PM
Cxstanza

Post: 103

Join Date: Aug 2012

Location: The Dirty South

^this nigga really made a 4 minute video of him repeatedly saying "i don't like it"
shit coulda been a vine and it would of been good. 


london need to ether this kid again.

edit:


i was thinking how this dude could afford a marcelo burlon shirt, 

"i should really get my 8 pack back" 

March 7, 2014 @ 03:56 PM
vinman46

Post: 269

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

^this nigga really made a 4 minute video of him repeatedly saying "i don't like it"
shit coulda been a vine and it would of been good. 


london need to ether this kid again.

edit:


i was thinking how this dude could afford a marcelo burlon shirt, 






then i was like "lmao"

All of these videos are horrific, everything he said was corny

Wtf is this guy wearing
Dude needs to trim them side burns 
March 7, 2014 @ 08:06 PM
all_seeing_eye

Post: 1278

Join Date: Jan 2014


http://bit.ly/U7UkoF

March 7, 2014 @ 09:37 PM
bape

Post: 209

Join Date: Feb 2006

surprised no foxtails

WHAT....SAY SOMETHING!

March 7, 2014 @ 09:54 PM
ragamuffin

Post: 363

Join Date: Sep 2012

Location: Oslo

^this nigga really made a 4 minute video of him repeatedly saying "i don't like it"
shit coulda been a vine and it would of been good. 


london need to ether this kid again.

edit:


i was thinking how this dude could afford a marcelo burlon shirt, 

"i should really get my 8 pack back" 

lmao, dead at counting sides, and doubling them as well "..or 12 i don't know... sides i forgot sides." 

http://gollygee13.tumblr.com/

March 8, 2014 @ 01:03 AM
supder

Post: 40

Join Date: Oct 2012


Franalations.....
March 8, 2014 @ 01:17 AM
supder

Post: 40

Join Date: Oct 2012

March 8, 2014 @ 02:10 AM
CapnNemo

Post: 195

Join Date: Feb 2010

Location: Los Angeles

the og parody

I never realized how nice that house is. Plus the Aston Martin.
March 8, 2014 @ 02:59 AM
PAPOUCHE

Post: 748

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

who got the proof that this over key douche browses on this forum ?
afa? his user name is something like jjkeller or something similar

i remember seeing him post in the 2013 blackscale thread and also the 2013 i love ugly thread asking about zespys
https://twitter.com/dirtyassnick/status/442120098229137408

Karmaloop.com Rep Code: "PAPOUCHE" Booger Kids Clothing Representative Discount Code: "PSICARD0319"


Please login first to reply.
Back To Top