May 29, 2013 @ 11:27 PM

Inactive

deceased 
May 29, 2013 @ 11:42 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

fashungod Vs. london
lol @ "hb we in dis... i don't know what kind of slang is that"
*Looks at his tumblr...Reads bio*

" My Favorite Places To Shop At Are Forever 21, H&M, & Against All Odds. When It Comes To Shoes, I Prefer Wearing Air Jordans, Or Nike Air Flights. Wearing Flat Shoes Feels Weird To Me lol."

" I Love Snapbacks, & Fitteds, But I Mostly Have Snapbacks. My Kind Of Style Is Hip Hop, Urban, & Retro. My Fashion Channel On YouTube Explains It All xD."


London > FashionFuckboi

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

May 30, 2013 @ 01:30 AM
offensive-commenter

Post: 558

Join Date: Feb 2013

i really want to know what was going through his mind when he dressed himself
May 30, 2013 @ 02:54 AM
Hellah Fresh

Post: 4048

Join Date: Dec 2006

Predicting 2014.

May 30, 2013 @ 03:39 AM
mackness

Post: 2735

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus


Dude in my class

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

May 30, 2013 @ 06:20 PM
adoboFosho

Post: 2992

Join Date: Apr 2007


http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

May 30, 2013 @ 07:44 PM
Ghidrah

Post: 955

Join Date: May 2011

Location: Wisconsin

Size down on the shirt and this fit is fine.

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

May 31, 2013 @ 04:54 AM
qrct1

Post: 1051

Join Date: May 2012

i can't believe someone just knocked effustephen down

aeterna13.com

May 31, 2013 @ 08:29 PM
kbos

Post: 2684

Join Date: May 2008

Location: boston

Thats some wild shit lolololol
May 31, 2013 @ 10:05 PM
Rekuso

Post: 1572

Join Date: Jan 2011

Location: nyc

https://vine.co/v/bY209KX15nF?fb_action_ids=10151597942212808&fb_action_types=vine-app%3Apost&fb_source=other_multiline&action_object_map={%2210151597942212808%22%3A149426671908553}&action_type_map={%2210151597942212808%22%3A%22vine-app%3Apost%22}&action_ref_map=[]

ig quinnrekuso

May 31, 2013 @ 11:24 PM
xxxyungoonxxx

Post: 265

Join Date: Jun 2012

May 31, 2013 @ 11:35 PM
KiddCoast

Post: 765

Join Date: Feb 2013

Location: SouthBay, San Diego....

I can tell you rn this kid is doing big things

Twitter: @KiddCoast

June 1, 2013 @ 02:01 AM
oneallah

Post: 3574

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

dopest fit i have ever laid my eyes on
June 1, 2013 @ 02:57 AM
gil

Post: 787

Join Date: Feb 2013


fag

June 1, 2013 @ 04:12 AM
analpolypnamedjesse

Post: 64

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

June 1, 2013 @ 04:44 AM
Jet Jaguar

Post: 459

Join Date: Jul 2012

Location: California


Dude in my class

This picture is perfect for one of these memes:





I can't think of anything to put though sad
June 1, 2013 @ 06:57 AM
upvote

Post: 488

Join Date: Dec 2012

Location: Bay Area

Couldn't get the towel so i'll just wrap the raft around my neck like a towel
June 1, 2013 @ 08:27 AM
analpolypnamedjesse

Post: 64

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

^^^^ Do you think he tried to put it under his snap first??
June 2, 2013 @ 12:37 AM
goldenguns

Post: 277

Join Date: Aug 2012


coolin

June 2, 2013 @ 12:57 AM
hentai

Post: 4757

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

I don't think you get the point of this thread. Those are just tumblr faggots being tumblr faggots, nothing else.

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

June 2, 2013 @ 01:36 AM
June 2, 2013 @ 01:40 AM
伝説の少女A

Post: 161

Join Date: Apr 2012

Location: 2010

Kids are still doing this shit? lolol so 2010 

\{T}/ http://calveeen.tumblr.com/ supram & bape x stussy 4 sale plz buy

June 2, 2013 @ 03:55 AM
goldenguns

Post: 277

Join Date: Aug 2012

damn lmao yeah my b

coolin

June 2, 2013 @ 03:27 PM
xxxyungoonxxx

Post: 265

Join Date: Jun 2012

June 2, 2013 @ 04:25 PM
slytendencies

Post: 1519

Join Date: Feb 2012

Location: LA

Lookin like that nigga Syndrome from the Incredibles
June 2, 2013 @ 09:00 PM
from02hero

Post: 1330

Join Date: Oct 2012

lol

IG:From0twohero

June 2, 2013 @ 09:43 PM
8zmn

Post: 368

Join Date: Nov 2012

Location: MCR

This thread needs reviving ASAP no Rocky

Instagram - Bwmn

June 2, 2013 @ 09:45 PM
8zmn

Post: 368

Join Date: Nov 2012

Location: MCR


Instagram - Bwmn

June 3, 2013 @ 04:03 AM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

This thread needs reviving ASAP no Rocky
do kids like this just dress up and walk around malls for hours together so people look at them 
June 3, 2013 @ 04:21 AM
misterwhat

Post: 2

Join Date: Jul 2012

fashungod Vs. london
lol @ "hb we in dis... i don't know what kind of slang is that"
This kid really sucks at speaking English.

Please login first to reply.
Back To Top