Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Apr 15, 2013 @ 08:50
middle 2 aren't really that bad, actually decent fits. far left is not the greatest, little too much with the hoodie and jacket. and well ya far right is obviously some what of a fuck. but middle 2 really aren't bad at all. haha
only reason they were posted is because theyre asian. if they were niggies it would be ok
that's some racist shit. b. if the fit is good, the fit is good, don't gotta be a nigga to be fresh.
Apr 15, 2013 @ 09:17
this is EXACTLY what hypebeasts say

"maaan i just like supreme im not a hypebeast"
right
i barely wear supreme, i dont own any jordans, or have any pyrex or ridiculous bullshit brands.

i mainly wear ralph lauren, tommy, burberry, etc.
so next to hypebeast you also wear euro trash, man just give up and embrace the fact that you are in fact a hypebeast

save yourself some more downvotes

KB FAM // IG @shin0bi

Apr 15, 2013 @ 09:22
only reason they were posted is because theyre asian. if they were niggies it would be ok
that's some racist shit. b. if the fit is good, the fit is good, don't gotta be a nigga to be fresh.
Word, fits are clean, throwback to the good old days of '06-'07 with the sbs, am1s and bape hoody
Apr 15, 2013 @ 15:12

instagram.com/careyciuro

Apr 15, 2013 @ 16:02
right
i barely wear supreme, i dont own any jordans, or have any pyrex or ridiculous bullshit brands.

i mainly wear ralph lauren, tommy, burberry, etc.

lol this nigga said tommy
not a nigga, yeah their shorts are comfy as fuck and only 14.99 at marshalls, i dont give a fuck. better than walking around like all the fags in jorts and PCL 130 dollar sweats.
Apr 15, 2013 @ 18:25
Tf is this nigga wearing hella warm clothes when it looks sunny as fuck in the pic? 
got a nigga in miami wearin winter clothes...

we kno boutcha

Apr 15, 2013 @ 18:58
Found an old pic from when Gucci Mane the G was white.


"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 15, 2013 @ 21:46
that's some racist shit. b. if the fit is good, the fit is good, don't gotta be a nigga to be fresh.
Word, fits are clean, throwback to the good old days of '06-'07 with the sbs, am1s and bape hoody
would be throwback if they rocked baggier pants, still kinda fire

KB FAM // IG @shin0bi

Apr 15, 2013 @ 21:54

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Apr 16, 2013 @ 00:09
idgaf what you say, that jacket looks comfy as hell
That Sleep Anywhere type shit.
Apr 16, 2013 @ 04:20
Apr 16, 2013 @ 04:21

not sure how this hasn't been posted yet
Apr 16, 2013 @ 05:32

not sure how this hasn't been posted yet
looks like his left hand is half the size of his right 
Apr 16, 2013 @ 06:38

not sure how this hasn't been posted yet
looks like his left hand is half the size of his right 
good one intellect really excellent observation
Apr 16, 2013 @ 18:26

not sure how this hasn't been posted yet
I know that facial expression. He just seen some Jordans he really likes.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 16, 2013 @ 18:36


Stationary longboard, hairy face, fist pump action shot all beautifully topped of with the tags of ''hipster'', ''aztec''. ''longboard'', ''skate'' and "supreme." 

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 16, 2013 @ 19:59

http://real1st.tumblr.com/

Apr 16, 2013 @ 20:02

IG: MrTeeBonilla #Bulma Coming Soon /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Apr 16, 2013 @ 20:29
LOVE THE CHAIN BRAH.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 16, 2013 @ 20:44
lol hugo pasan, you, and naseem are one of the top hated in the supreme community haha
Apr 16, 2013 @ 21:59
RIP Hugo 
lol hugo pasan, you, and naseem are one of the top hated in the supreme community haha
nah you're the most hated

KB FAM // IG @shin0bi

Apr 16, 2013 @ 22:12
na im the most hated smokeyface
Apr 16, 2013 @ 22:38
hi origins nice fit  34 thumbs down
Apr 16, 2013 @ 22:40
RIP Hugo 
lol hugo pasan, you, and naseem are one of the top hated in the supreme community haha
oh na dont come at my niggas like that you fuckin FAG 
you prolly a fat ass nigga tryin to squeeze into a XL

IG: MrTeeBonilla #Bulma Coming Soon /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Apr 16, 2013 @ 23:02
RIP Hugo 
lol hugo pasan, you, and naseem are one of the top hated in the supreme community haha
...... no......

Fuck Em'

Apr 16, 2013 @ 23:23


You really gunna call me out like that? I've heard you on Supreme forums cryin' for that recognition, then tellin' people you're leaving HB to go back to your beloved SS, yet here you are.
Pinoys be stickin' up for pinoys.

http://real1st.tumblr.com/

Apr 16, 2013 @ 23:29
Lol my nigga hugo, ya violated my mans
Weak at origins failed ether, did i not tell ya nybackpack was asian ? Smh lol its not this fuckboy he got as avi
Apr 17, 2013 @ 01:17
HB at it again.

Apr 17, 2013 @ 04:17
lol hugo pasan, you, and naseem are one of the top hated in the supreme community haha
oh na dont come at my niggas like that you fuckin FAG 
you prolly a fat ass nigga tryin to squeeze into a XL
nah
all i can tell you is that i look better than this


all the preme you got and you still cant pull a nice outfit together you frail ass beaner
Apr 17, 2013 @ 05:04
oh na dont come at my niggas like that you fuckin FAG 
you prolly a fat ass nigga tryin to squeeze into a XL
nah
all i can tell you is that i look better than this


all the preme you got and you still cant pull a nice outfit together you frail ass beaner
it was christmas B you just mad cuz you scared to show yo face...that pic is on IG for everyone to see nothin new, now go back to writing to hostess to bring the twinkies back wit yo fat ass  

IG: MrTeeBonilla #Bulma Coming Soon /// #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SupremeDead #NewCreativeDirectorTrash

Please login first to reply.
HYPECHAT 0