Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Apr 12, 2013 @ 23:07
Even though he is Rick Owens he still looks dumb as fuck in that. Shit is terrible B, I don't care what the price tag is. 
While it is ridiculous, it isn't hypebeast.
He can't be a hypebeast when he's designing his own shit and causing his own hype, its like saying he's hopping on his own bandwagon

There should just be a "Post Shitty Fits" thread to put this in instead
Apr 12, 2013 @ 23:12
Dude with the babe hoodie doesn't have a bad fit. Everyone else on the otherhand... smh blinkyeyes

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Apr 13, 2013 @ 01:01
jeez this photo has been posted up so many times
Apr 13, 2013 @ 03:07
Stop browsing hypebeast for a few years. Come back to see people still can't dress themselves. Glad nothing has changed.

http://www.behance.net/mixedblood http://www.nuji.com/mixedblood

Apr 13, 2013 @ 05:51
a thing i hate more than hypebeasts, those satanic emo goth whatever you wanna call faggots
I don't hate on them cause I mean you don't know the dudes but they look like they would smell like piss.
Apr 13, 2013 @ 06:10
a thing i hate more than hypebeasts, those satanic emo goth whatever you wanna call faggots
I don't hate on them cause I mean you don't know the dudes but they look like they would smell like piss.
well we dont know the dudes we post on here, and yeah they smell like sweat and all they care about is getting rides to shows and sizing up on their PLUGS not gauges.
Apr 13, 2013 @ 06:56
While it is ridiculous, it isn't hypebeast.
He can't be a hypebeast when he's designing his own shit and causing his own hype, its like saying he's hopping on his own bandwagon

There should just be a "Post Shitty Fits" thread to put this in instead
This became a shitty fits thread a long time ago
Apr 13, 2013 @ 07:08
While it is ridiculous, it isn't hypebeast.
He can't be a hypebeast when he's designing his own shit and causing his own hype, its like saying he's hopping on his own bandwagon

There should just be a "Post Shitty Fits" thread to put this in instead
Exactly, and he's been doing it for years and years. 

http://jnmcknss.tumblr.com/

Apr 13, 2013 @ 20:22

(✿◠‿◠)

Apr 13, 2013 @ 21:15
Is he pulling some sort of a gang sign with his right hand?

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 13, 2013 @ 22:43
10 bucks tyler the creator is his favortie "rapper"
$10 says you dress like that "Supremehat".

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

Apr 13, 2013 @ 22:55
Originally posted by Inactive User


The very epitome of swagger.
haha itslavishbitch!!! his shit is so funny in instagram. but i heard those giveaways are legit. and that jimmy kimmel tweeted him about being on his show
Originally posted by Inactive User

Anchorage, Alaska. http://www.ebay.com/sch/darinmoose/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3686

Apr 14, 2013 @ 05:59
he is not a hypebeast, just because he's wearing supreme doesn't mean hes a hypebeast. Seems like this thread is all about that, might as well call it "POST PEOPLE ON HERE WHO WEAR SUPREME"

i know how and he's a chill good dude and he doesn't buy into the hype, call someone a hypebeast who goes and buys the feather camp for $300 then calls it his grail, not someone who buys shit he likes and wears it.
Apr 14, 2013 @ 09:11
he is not a hypebeast, just because he's wearing supreme doesn't mean hes a hypebeast. Seems like this thread is all about that, might as well call it "POST PEOPLE ON HERE WHO WEAR SUPREME"

i know how and he's a chill good dude and he doesn't buy into the hype, call someone a hypebeast who goes and buys the feather camp for $300 then calls it his grail, not someone who buys shit he likes and wears it.

http://juicydistortion.tumblr.com/

Apr 14, 2013 @ 09:20
he is not a hypebeast, just because he's wearing supreme doesn't mean hes a hypebeast. Seems like this thread is all about that, might as well call it "POST PEOPLE ON HERE WHO WEAR SUPREME"

i know how and he's a chill good dude and he doesn't buy into the hype, call someone a hypebeast who goes and buys the feather camp for $300 then calls it his grail, not someone who buys shit he likes and wears it.
Nah the avatar is DEFINETLY you
Apr 14, 2013 @ 09:23
he is not a hypebeast, just because he's wearing supreme doesn't mean hes a hypebeast. Seems like this thread is all about that, might as well call it "POST PEOPLE ON HERE WHO WEAR SUPREME"

i know how and he's a chill good dude and he doesn't buy into the hype, call someone a hypebeast who goes and buys the feather camp for $300 then calls it his grail, not someone who buys shit he likes and wears it.
1. are you retarded?

2. pretty sure dude doesnt buy what he likes cause that tee is repulsive

3. are you retarded?

KB FAM // IG @shin0bi

Apr 14, 2013 @ 11:34

i know how and he's a chill good dude and he doesn't buy into the hype, call someone a hypebeast who goes and buys the feather camp for $300 then calls it his grail, not someone who buys shit he likes and wears it.
He can be as chill as fucking superman but if he wears his hats that way he automatically becomes a faggot.
Apr 14, 2013 @ 14:37
Apr 14, 2013 @ 15:01
Dr Dre x Apple X shoe X Nike X Fish

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 14, 2013 @ 15:52

chris brown

never understood people who liked this hat, you really wanna wear a giant box logo all the way around your head?
Apr 14, 2013 @ 17:06
Originally posted by Inactive User

chris brown

never understood people who liked this hat, you really wanna wear a giant # logo all the way around your head?
Don't talk shit about Breezy. He will smack your bitch up.

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 14, 2013 @ 17:44

The guys with the dog must be the least intimidating multiracial 90's TV gang I have ever seen,

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Apr 14, 2013 @ 18:32
he is not a hypebeast, just because he's wearing supreme doesn't mean hes a hypebeast. Seems like this thread is all about that, might as well call it "POST PEOPLE ON HERE WHO WEAR SUPREME"

i know how and he's a chill good dude and he doesn't buy into the hype, call someone a hypebeast who goes and buys the feather camp for $300 then calls it his grail, not someone who buys shit he likes and wears it.
is yall fuckin or what b?
Apr 14, 2013 @ 19:01
Damn so anyone who wears Supreme is a hypebeast? That makes more than half of the people on this website hypebeasts, smh.  
Apr 14, 2013 @ 19:43
Damn so anyone who wears Supreme is a hypebeast? That makes more than half of the people on this website hypebeasts, smh.  
according to this page, yep.
Apr 14, 2013 @ 20:06
Damn so anyone who wears Supreme is a hypebeast? That makes more than half of the people on this website hypebeasts, smh.  
according to this page, yep.
this is EXACTLY what hypebeasts say

"maaan i just like supreme im not a hypebeast"

KB FAM // IG @shin0bi

Apr 14, 2013 @ 20:52
Smh... But those 5's!! smokeyface

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Apr 14, 2013 @ 22:30
according to this page, yep.
this is EXACTLY what hypebeasts say

"maaan i just like supreme im not a hypebeast"
right
i barely wear supreme, i dont own any jordans, or have any pyrex or ridiculous bullshit brands.

i mainly wear ralph lauren, tommy, burberry, etc.
Apr 14, 2013 @ 22:33
this is EXACTLY what hypebeasts say

"maaan i just like supreme im not a hypebeast"
right
i barely wear supreme, i dont own any jordans, or have any pyrex or ridiculous bullshit brands.

i mainly wear ralph lauren, tommy, burberry, etc.

lol this nigga said tommy
Apr 15, 2013 @ 05:44
Tf is this nigga wearing hella warm clothes when it looks sunny as fuck in the pic? ?)

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Please login first to reply.