Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
January 7, 2013 @ 12:13 AM
veryrvre

Post: 186

Join Date: May 2012

Location: L.A

dat fapping lotion

January 7, 2013 @ 01:01 AM
WGM

Post: 241

Join Date: Mar 2012

9 jillion percent chance that he doesn't even have a camera in that pouch.
January 7, 2013 @ 01:19 AM
JohnvHarrison

Post: 2061

Join Date: Nov 2011

9 jillion percent chance that he doesn't even have a camera in that pouch.
i'm pretty sure that its a camera/phone pouch sooooo
and if this was in WDYWT you guys' dicks would shoot off your body so don't even act like this guy is a hypebeast

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

January 7, 2013 @ 01:23 AM
ellol

Post: 380

Join Date: Aug 2008

Location: orangecounty

dat trill pose
January 7, 2013 @ 01:53 AM
HansumBasedFlexDaddy

Post: 392

Join Date: Oct 2012

i dont get dissed, nigas try and diss to no avail, 
rag doll of hb forums? really? lol-i say stupid shit here and people try and be funny with me, in that case i am a rag doll of hb forums?
iss is full of a bunch of pussies that cant flame for shit so i got bored, funny dumbasses like you over there thought i got flamed which clearly shows you dumb fucks dont even know what a flame is, posting the same recycled lame flame over and over and over and over,---oh yeah man i got dissed real bad it hurt my feelings,
irrelevant faggot shut up
you aint on my captain iran lifestyle
nigaa lmao
and whats wrong with that post mercy?-my niga darianagrande keeps me entertained enough to stay being a trolling idiot in these forums
You take Ls on HB and SC I seriously don't understand why you still post on either. It has been exposed that you are indeed frail and a person of the sand. You haven't changed. GG Chalk up another one for anyone who isn't Oneallah. You don't even troll. Just get flamed every time you post.
The world: 1,000,000,000 
Oneallah: 0 

Hansum + Based = Perfection

January 7, 2013 @ 02:06 AM
Fonze

Post: 611

Join Date: Feb 2012

Location: Oakland, CA

Ain't gonna lie, he lightweight pulled that off.
January 7, 2013 @ 02:16 AM
RiFF RaFF

Post: 1290

Join Date: Jan 2012

Location: San jose

triple boxing ... smh

Be about it

January 7, 2013 @ 02:39 AM
nybackpack

Post: 283

Join Date: Aug 2012

January 7, 2013 @ 03:22 AM
adoboFosho

Post: 2992

Join Date: Apr 2007


http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

January 7, 2013 @ 05:06 AM
JEANPAULDAVINCI

suspended

Post: 1088

Join Date: Apr 2012

Location: 916






Why do niggas do this squirt face 
January 7, 2013 @ 05:59 AM
oneallah

Post: 3218

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

i dont get dissed, nigas try and diss to no avail, 
rag doll of hb forums? really? lol-i say stupid shit here and people try and be funny with me, in that case i am a rag doll of hb forums?
iss is full of a bunch of pussies that cant flame for shit so i got bored, funny dumbasses like you over there thought i got flamed which clearly shows you dumb fucks dont even know what a flame is, posting the same recycled lame flame over and over and over and over,---oh yeah man i got dissed real bad it hurt my feelings,
irrelevant faggot shut up
you aint on my captain iran lifestyle
nigaa lmao
and whats wrong with that post mercy?-my niga darianagrande keeps me entertained enough to stay being a trolling idiot in these forums
You take Ls on HB and SC I seriously don't understand why you still post on either. It has been exposed that you are indeed frail and a person of the sand. You haven't changed. GG Chalk up another one for anyone who isn't Oneallah. You don't even troll. Just get flamed every time you post.
The world: 1,000,000,000 
Oneallah: 0 
how bout you kiss the feet of this sand niga bitch
tryhard ass flames like a fag niga
January 7, 2013 @ 06:22 AM
Black Adam

Post: 1360

Join Date: Aug 2012


hypebeast.com/forums/apparel/204982

January 7, 2013 @ 07:14 AM
Aubrey.

Post: 185

Join Date: Dec 2012

Location: Toronto

i dont get dissed, nigas try and diss to no avail.
Look man, everytime your name gets mentioned, you are somehow ridiculed. When I hear the name "Oneallah", the first thing that comes to mind is "Indian fuckboy", followed by the HILARIOUS try-hard-tough-guy facial expression of yours. Every time I see a post by you, there is ALWAYS downvotes, how sad is that shit? You get clowned to NO END, and had to move forums in hopes to starting you're so-called trolling career again, YOU FUCKING LOSER. Anywho, I have provided a mean GIF that this certain situation calls for.


May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

January 7, 2013 @ 07:33 AM
iHateDumbHoes

Post: 353

Join Date: Jan 2013

Location: $ucka Free City

haha hilarious thread. the shit niggas wear
January 7, 2013 @ 07:41 AM
zarsf

Post: 17

Join Date: Dec 2012

Location: Bay Area

I like how he lifts his shirt a little to show his fake LV belt. 
January 7, 2013 @ 08:04 AM
nomoikway

Post: 168

Join Date: Nov 2012


bathroom light$ tuu bright

no whammy no whammy

January 7, 2013 @ 09:05 PM
DaPark

Post: 1882

Join Date: Apr 2012

Location: UK


hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

January 8, 2013 @ 01:27 AM
oneallah

Post: 3218

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

i dont get dissed, nigas try and diss to no avail.
Look man, everytime your name gets mentioned, you are somehow ridiculed. When I hear the name "Oneallah", the first thing that comes to mind is "Indian fuckboy", followed by the HILARIOUS try-hard-tough-guy facial expression of yours. Every time I see a post by you, there is ALWAYS downvotes, how sad is that shit? You get clowned to NO END, and had to move forums in hopes to starting you're so-called trolling career again, YOU FUCKING LOSER. Anywho, I have provided a mean GIF that this certain situation calls for.

tryhard ass pussy,
im still on iss, just dont post caz that shit is super dead
i bow down to your ability of getting upvotes for your tryhard flames, yeah man i am so damn sad i get downvotes
sit down penis sucker -try and stop my sand living ass from posting-quit with the stupid gifs please
me being frail? i wonder how frail your fag ass is pussy-i dont know why everyone is calling me frail for a pic from highschool-oh well,
calling me a tryhard indian kid? thats why you cant quit sucking my dick with every post faggot, quit it, your just trying to act tough posting like that, i personally could give a shit
awaiting comments of "your a tryhard", "your an indian kid" and a stupid tryhard gif 
well this one you posted really does show your true self-a female like catfighter
i actually dont get "clowned on", fags like you just cant stop posting their true hate for me by posting the same recycled flames over and over, so i get bored and stop posting-i mean why keep arguing with tryhard fags like you right?
January 8, 2013 @ 01:31 AM
nybackpack

Post: 283

Join Date: Aug 2012

January 8, 2013 @ 02:33 AM
yambs

Post: 101

Join Date: Sep 2012

I just spit out the water im drinking........... This cant be life
January 8, 2013 @ 02:41 AM
nybackpack

Post: 283

Join Date: Aug 2012

January 8, 2013 @ 03:08 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

swag as fuck
January 8, 2013 @ 03:13 AM
piccolo

Post: 599

Join Date: Dec 2012


Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

January 8, 2013 @ 07:03 AM
Fonze

Post: 611

Join Date: Feb 2012

Location: Oakland, CA

January 8, 2013 @ 07:18 AM
Ghidrah

Post: 822

Join Date: May 2011

Location: Wisconsin

Greasy AF!

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

January 8, 2013 @ 07:29 AM
Aubrey.

Post: 185

Join Date: Dec 2012

Location: Toronto

tryhard ass pussy,
im still on iss, just dont post caz that shit is super dead
i bow down to your ability of getting upvotes for your tryhard flames, yeah man i am so damn sad i get downvotes
sit down penis sucker -try and stop my sand living ass from posting-quit with the stupid gifs please
me being frail? i wonder how frail your fag ass is pussy-i dont know why everyone is calling me frail for a pic from highschool-oh well,
calling me a tryhard indian kid? thats why you cant quit sucking my dick with every post faggot, quit it, your just trying to act tough posting like that, i personally could give a shit
awaiting comments of "your a tryhard", "your an indian kid" and a stupid tryhard gif 
well this one you posted really does show your true self-a female like catfighter
i actually dont get "clowned on", fags like you just cant stop posting their true hate for me by posting the same recycled flames over and over, so i get bored and stop posting-i mean why keep arguing with tryhard fags like you right?
You having to type a SHITTY paragraph about defending yourself got me feeling awkward as fuck. You calling me a tryhard is pretty much vague, blatant, and most of all, POINTLESS. Even this post of yours got downvotes, how TRULY SAD. If that verbal bitchslap wasn't hard enough to make a permanent dent, maybe this will:


May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

January 8, 2013 @ 05:18 PM
totalespionage

Post: 1607

Join Date: Sep 2010

Location: DMV



Whats sad is OF stans are probably jizzing their trousers seeing this fit.
January 8, 2013 @ 05:42 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles


looks like a white london

http://soundcloud.com/anonymousnigger

January 8, 2013 @ 07:14 PM
oneallah

Post: 3218

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

tryhard ass pussy,
im still on iss, just dont post caz that shit is super dead
i bow down to your ability of getting upvotes for your tryhard flames, yeah man i am so damn sad i get downvotes
sit down penis sucker -try and stop my sand living ass from posting-quit with the stupid gifs please
me being frail? i wonder how frail your fag ass is pussy-i dont know why everyone is calling me frail for a pic from highschool-oh well,
calling me a tryhard indian kid? thats why you cant quit sucking my dick with every post faggot, quit it, your just trying to act tough posting like that, i personally could give a shit
awaiting comments of "your a tryhard", "your an indian kid" and a stupid tryhard gif 
well this one you posted really does show your true self-a female like catfighter
i actually dont get "clowned on", fags like you just cant stop posting their true hate for me by posting the same recycled flames over and over, so i get bored and stop posting-i mean why keep arguing with tryhard fags like you right?
You having to type a SHITTY paragraph about defending yourself got me feeling awkward as fuck. You calling me a tryhard is pretty much vague, blatant, and most of all, POINTLESS. Even this post of yours got downvotes, how TRULY SAD. If that verbal bitchslap wasn't hard enough to make a permanent dent, maybe this will:

dat caps lock showing how butthurt your frail ass is at my middle eastern ass
i am so sad i got downvotes-im happy for you that your gettng upvotes bro-you have achieved greatness my fag niga
quit with the tryhard gifs please-proving you cant make a real argument so putting up stupid gifs to show your anger towards me is "truly sad"
its so funny how you fags said i got ethered even when noone gave me a good flame for me to accept defeat, the fags like you just kept saying i got ethered and recycled the same flames from the guys who tried at first
back off and sitdown to kiss my ass pussy-maybe that might make a "permanent dent"
i can tell your one of the fags from iss because those pussies argued the same way

awaiting another tryhard reply from you repeating the same thing again or maybe another gif?
just taking a wild guess
January 8, 2013 @ 10:48 PM
Aubrey.

Post: 185

Join Date: Dec 2012

Location: Toronto

dat caps lock showing how butthurt your frail ass is at my middle eastern ass
i am so sad i got downvotes-im happy for you that your gettng upvotes bro-you have achieved greatness my fag niga
quit with the tryhard gifs please-proving you cant make a real argument so putting up stupid gifs to show your anger towards me is "truly sad"
its so funny how you fags said i got ethered even when noone gave me a good flame for me to accept defeat, the fags like you just kept saying i got ethered and recycled the same flames from the guys who tried at first
back off and sitdown to kiss my ass pussy-maybe that might make a "permanent dent"
i can tell your one of the fags from iss because those pussies argued the same way

awaiting another tryhard reply from you repeating the same thing again or maybe another gif?
just taking a wild guess
You keep throwing around the word TRYHARD, which is pretty much IRONIC, considering how long your PARAGRAPHS are. I think it's time for mommy to take away the keyboard.

May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.


Please login first to reply.
Back To Top