December 31, 2012 @ 10:03 PM
from02hero

Post: 1452

Join Date: Oct 2012



Saw this one on Facebook.
i ain't going front
i'd fuck that bitch in the middle though

IG:From0twohero

December 31, 2012 @ 10:05 PM
popeyes

Post: 3162

Join Date: Dec 2010

bitch in the middle shaped like:

john lamone is a fag. boland is a fag.

December 31, 2012 @ 10:07 PM
JEANPAULDAVINCI

suspended

Post: 1088

Join Date: Apr 2012

Location: 916

yall niggas serious that bitch in the middle ugly af
December 31, 2012 @ 10:10 PM
NZOO

Post: 2903

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka



Saw this one on Facebook.
i ain't going front
i'd fuck that bitch in the middle though


She big but curvy cool

Don't badmind me.

December 31, 2012 @ 10:23 PM
real nigga

Post: 1871

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

yall niggas serious that bitch in the middle ugly af
Nigga I would get bop

Young niggas run everything

December 31, 2012 @ 11:16 PM
nybackpack

Post: 283

Join Date: Aug 2012

January 1, 2013 @ 10:31 AM
qrct1

Post: 1083

Join Date: May 2012


aeterna13.com

January 1, 2013 @ 11:14 AM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010


WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE

January 1, 2013 @ 12:14 PM
*ER!C

Post: 2502

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY



Saw this one on Facebook.
i ain't going front
i'd fuck that bitch in the middle though
ill just blame this one on alcohol lol, jesus christ . . .
January 1, 2013 @ 01:51 PM
Fibrelight

Post: 1635

Join Date: Nov 2011

Luka Magnotta is that you?
January 1, 2013 @ 03:47 PM
piccolo

Post: 603

Join Date: Dec 2012



What's with hypebeasts doing these facial expressions   ?

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

January 1, 2013 @ 03:48 PM
piccolo

Post: 603

Join Date: Dec 2012

yall niggas serious that bitch in the middle ugly af
They're just saying that because she has thick legs .

She looks like she'd be fat if she take her clothes off though .

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

January 2, 2013 @ 12:11 AM
NZOO

Post: 2903

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka


Don't badmind me.

January 2, 2013 @ 12:23 AM
from02hero

Post: 1452

Join Date: Oct 2012

^
cot dayam nigga lips are literally fucking purple 

IG:From0twohero

January 2, 2013 @ 02:25 AM
oneallah

Post: 3960

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

my nigacoolcoolcoolcool
January 2, 2013 @ 06:46 AM
Aubrey.

Post: 185

Join Date: Dec 2012

Location: Toronto

my niga
Here's this dude again, sayin' the N word like he's a brother. You have been proven to be a frail, butterfly-catching, Indian kid already.

May your neighbors respect you, trouble neglect you, angels protect you, and heaven accept you.

January 2, 2013 @ 08:15 AM
mrteebonilla

Post: 5790

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216


Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

January 2, 2013 @ 09:27 AM
rhood133

Post: 60

Join Date: Apr 2012

Location: Boise

info on scarf...
January 2, 2013 @ 09:19 PM
fakeasslondon

Post: 1987

Join Date: Jan 2013


January 2, 2013 @ 09:23 PM
from02hero

Post: 1452

Join Date: Oct 2012


karmaloops niggaz be looking stupid as fuck sometimes 

IG:From0twohero

January 2, 2013 @ 09:26 PM
Pantic

Post: 3895

Join Date: Jan 2010

Location: cold north


info on scarf...
Well its obviously LV, but if u cant find it try looking in the womens department... 
January 2, 2013 @ 09:31 PM
DaPark

Post: 2097

Join Date: Apr 2012

Location: UK

^^Dat tee also is something else

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

January 2, 2013 @ 09:59 PM
fakeasslondon

Post: 1987

Join Date: Jan 2013

January 2, 2013 @ 10:01 PM
PowerCum

Post: 1646

Join Date: Jun 2009



this is dope as fuck cool
January 2, 2013 @ 10:03 PM
totalespionage

Post: 1731

Join Date: Sep 2010

Location: DMV



These niggas are gay. I don't care how "swag" or "High-end" they are, to me there gay. Ole homothug ass niggas
January 2, 2013 @ 10:17 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at



this pretty dope
but he did just spend 60 dollars on a pair of 20 dollar champion shorts..

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

January 2, 2013 @ 10:27 PM
from02hero

Post: 1452

Join Date: Oct 2012


that nigga krillin got fat on the low

IG:From0twohero

January 2, 2013 @ 10:29 PM
fakeasslondon

Post: 1987

Join Date: Jan 2013

that mane neck dirty as fuck 
January 2, 2013 @ 10:38 PM
gakidou134

Post: 130

Join Date: Nov 2010



this pretty dope
but he did just spend 60 dollars on a pair of 20 dollar champion shorts..
minus the leggings too...and lol at the whole 2000s airforce revival movement...i should start bussin out my OG astro jersey
January 2, 2013 @ 10:48 PM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass



this pretty dope
but he did just spend 60 dollars on a pair of 20 dollar champion shorts..
minus the leggings too...and lol at the whole 2000s airforce revival movement...i should start bussin out my OG astro jersey
Are those leggings? If so, damn, that's reaaaal iffy. I thought it was waxed denim for a second when I first saw it. 

Please login first to reply.
Back To Top