Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
September 27, 2012 @ 01:20 AM
Ishyaboi™

Post: 694

Join Date: Aug 2012

Location: babylon




the jeans and boots arent that bad, hes just so damn ugly. like wow.

diamonds are forever.

September 27, 2012 @ 01:25 AM
esjay

Post: 1276

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida





MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

September 27, 2012 @ 01:29 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012




the jeans and boots arent that bad, hes just so damn ugly. like wow.

it's not that he's ugly he acts ike a fucking fairy in expensive clotheslook at that shit and tell me that aint sus
September 27, 2012 @ 01:30 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

whos that guy?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 02:37 AM
99%Shit

Post: 3426

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario






Ya man, 'Ye was the first to do the whole plaid, denim and work boot thing. Fuckin' lumberjacks jocking his stylo.

narsha.narsha.narsha

September 27, 2012 @ 04:08 AM
WCDon

Post: 1180

Join Date: May 2011

Location: Bay Area


"Double socking remix. Cut the tops of other socks for some extra style"


That's pretty sick tbh. Rock that in a football game with some spats. Shit will look clean as fuck

THIS CANDYLAND NIGGA

September 27, 2012 @ 04:15 AM
ToyotaGuy

Post: 2127

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico


September 27, 2012 @ 09:35 AM
galaxyzqt

Post: 21

Join Date: Sep 2012



riff raff still goin hawrd on dat swag kid style doee.
September 27, 2012 @ 11:16 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Vry rare b sales...he been shittin on us

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 12:47 PM
Fibrelight

Post: 1550

Join Date: Nov 2011

Hes not shitting on anyone, heres a list to tell you why:

his dad buys him every single thing he owns
he has never worked for a penny in his life
he thinks that owning expensive clothing makes him less of a socially awkward virgin
his only interests are chasing expensive clothing and dressing up like his favorite celebrities
he makes absolutely everything he wears look like utter shit despite trying so hard
his nose is a silo missile

so no.... he's not shitting on anyone
September 27, 2012 @ 12:57 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

You sound like a hata
He must fuck yo tea sippin bitch?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 01:04 PM
Fibrelight

Post: 1550

Join Date: Nov 2011

September 27, 2012 @ 01:11 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

That shit aint even funny..find some new material
When dude was yung yeah he spent all his dads money
But now that hes older hes on his own hustle
Vip at fashion week
While u sit behind a computer and hate
Yeah he ugly but he shittin on you and me

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 01:17 PM
ichigo81

Post: 2814

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...



riff raff still goin hawrd on dat swag kid style doee.

This nigga needs to die a horrible death, like fucking watching bamboozled
September 27, 2012 @ 01:22 PM
Fibrelight

Post: 1550

Join Date: Nov 2011

That shit aint even funny..find some new material
When dude was yung yeah he spent all his dads money
But now that hes older hes on his own hustle
Vip at fashion week
While u sit behind a computer and hate
Yeah he ugly but he shittin on you and me


that's the thing tho he still leeches off his parents money, I'm 100% positive he does not work now and never has. The only 'hustle' hes done is flogging a few of those piss poor t shirts hes made. It's that mentality of 'oh hes wearing expensive shit and hes going to expensive events his life must be so balling' when in reality it's not, he asks parents for money - he receives money. I'd rather be broke as fuck and comfortable in my own skin than the opposite.

If he was humble about everything then I wouldn't give a shit - it's the fact that he walks around with his nose stuck up thinking hes better than everyone, yet hes still to feel a female breast

If you think the key to happiness and shitting on people is getting your dad to buy you a pair of yeezy 2s and going to a fashion week to watch a bunch of pompous cunts walk up and down then fair enough.
September 27, 2012 @ 01:45 PM
99%Shit

Post: 3426

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario




This is the best fit I've seen from this dude.

narsha.narsha.narsha

September 27, 2012 @ 01:54 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Yup either he fukd yo bitch or he publicly humilated yo broke ass
Stop haten and get money
His dad hustled hard so his kids could have the finer things
Meanwhile your parents were raising a hater
That hater is you
Hater

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 01:56 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle




This is the best fit I've seen from this dude.


Arrested for haven too much swag n shittn on nighas

He plead guilty

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 04:28 PM
soma

Post: 75

Join Date: Sep 2010

ihatelondon
September 27, 2012 @ 05:46 PM
truuuchainz

Post: 606

Join Date: Jul 2012

Yup either he fukd yo bitch or he publicly humilated yo broke ass
Stop haten and get money
His dad hustled hard so his kids could have the finer things
Meanwhile your parents were raising a hater
That hater is you
Hater


September 27, 2012 @ 05:48 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Inferior post count ...haten as nigha

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 05:56 PM
unemployedisback

Post: 381

Join Date: Jul 2012




This is the best fit I've seen from this dude.


Arrested for haven too much swag n shittn on nighas

He plead guilty


who is that dude? where yall taking those picture from?
September 27, 2012 @ 06:25 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Do you even lift

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 06:27 PM
judgemyjoindate

Post: 817

Join Date: Apr 2012

Do you even lift

do you troll 100% of the time? i feel like you're actually serious.

MATERIALISM YESSSSSSSSS

September 27, 2012 @ 06:30 PM
Ghidrah

Post: 937

Join Date: May 2011

Location: Wisconsin

Brandon Sales is the king of herbs... And likes dick.






/Discussion

Twitter: @TheYoungWagner IG: ThaYoungWagner Tumblr: theyoungwagner.tumblr.com

September 27, 2012 @ 06:33 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

Do you even lift

do you troll 100% of the time? i feel like you're actually serious.


U admirin my post count?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 07:24 PM
totalespionage

Post: 1674

Join Date: Sep 2010

Location: DMV

Yup either he fukd yo bitch or he publicly humilated yo broke ass
Stop haten and get money
His dad hustled hard so his kids could have the finer things
Meanwhile your parents were raising a hater
That hater is you
Hater


September 27, 2012 @ 08:19 PM
"MERCY"

Post: 754

Join Date: Dec 2011

Location: Florida

Inferior post count ...haten as nigha

That shit aint even funny..find some new material
September 27, 2012 @ 10:59 PM
LckyChrmsBboy

Post: 708

Join Date: Mar 2011

Location: NC

London, you and sales are fuckin clowns. STFU !!
September 27, 2012 @ 11:33 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle


instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800


Please login first to reply.
Back To Top