Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

August 06, 2012 @ 06:26:52 AM
Post: 975
Join Date: Jul 2011
Location: LA
August 06, 2012 @ 14:27:56 PM
Post: 1645
Join Date: Sep 2010
Location: DMV
his tank says "pinas"
i think he misspelled penis


Hehehehehe
August 06, 2012 @ 14:43:54 PM
Post: 2938
Join Date: May 2009
August 06, 2012 @ 15:30:43 PM
Post: 416
Join Date: Apr 2012
Location: flockaville

lol kushandlyrikz makes dumb shit on purpose as a joke, even their name is a joke they combined kushandwizdom with hplyrikz to mock them i don't know how they could make it any more obvious and people still think they're serious

Ig@rickrossowens

August 06, 2012 @ 16:12:15 PM
Post: 233
Join Date: Jun 2011
Location: Yass




Vashtie is the most beautiful woman alive

August 06, 2012 @ 16:25:50 PM
Post: 440
Join Date: Jul 2012


I hate when they do those faces .






Anyone have any clue what this girl's tumblr is ?


I've seen her make a video of her crying or something , seems like an attention whore .
August 06, 2012 @ 16:31:23 PM
Post: 440
Join Date: Jul 2012




lol @ him bleeping out Nigga .
All of my non Black friends call me Nigga , it's just a word .
August 06, 2012 @ 16:33:20 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626


i stay deaded at your avi my dude llol

He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 06, 2012 @ 16:53:12 PM
Post: 2938
Join Date: May 2009
August 06, 2012 @ 17:46:04 PM
Post: 365
Join Date: Jun 2012
Location: Tyler, Texas
Lames needa understand taking shirtless pics with other niggas will forever be #SUSS
Herbs looking like




Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

August 06, 2012 @ 18:24:12 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle


middle fit thou
birdmN.GIF

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

August 06, 2012 @ 18:47:20 PM
Post: 1645
Join Date: Sep 2010
Location: DMV

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 06, 2012 @ 19:32:56 PM
Post: 138
Join Date: Dec 2011
Location: Chicago
August 06, 2012 @ 20:27:01 PM
Post: 2124
Join Date: Apr 2012
Location: UK


middle fit thou
birdmN.GIF

Fit is smokeyface
What jacket is it?

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

August 06, 2012 @ 20:43:06 PM
Post: 703
Join Date: Dec 2011
Location: Florida

lol kushandlyrikz makes dumb shit on purpose as a joke, even their name is a joke they combined kushandwizdom with hplyrikz to mock them i don't know how they could make it any more obvious and people still think they're serious

thanks for pointing out the joke and feeling superior cause you think you're the only one who realized it, dipshit
August 06, 2012 @ 20:50:37 PM
Post: 1941
Join Date: Nov 2011


info on pendant though, that bitch looks like a damn sextant
August 06, 2012 @ 22:00:55 PM
Post: 416
Join Date: Apr 2012
Location: flockaville

lol kushandlyrikz makes dumb shit on purpose as a joke, even their name is a joke they combined kushandwizdom with hplyrikz to mock them i don't know how they could make it any more obvious and people still think they're serious

thanks for pointing out the joke and feeling superior cause you think you're the only one who realized it, dipshit

that unnecessary retort doee you're prob the same dickhead that cries when your favorite underground rapper becomes popular

Ig@rickrossowens

August 07, 2012 @ 15:08:26 PM
Post: 233
Join Date: Jun 2011
Location: Yass





Vashtie is the most beautiful woman alive

August 07, 2012 @ 15:14:29 PM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California


info on pendant though, that bitch looks like a damn sextant

Shit is probably out of production bro. That's jay z in his first music video.
August 08, 2012 @ 01:26:47 AM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle







instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

August 08, 2012 @ 01:41:02 AM
Post: 3200
Join Date: Oct 2009
Location: Ontario
Was gonna say dude looked like Jay-Z. Is Jay-Z.

narsha.narsha.narsha

August 08, 2012 @ 04:58:46 AM
Post: 456
Join Date: Apr 2009
Location: Japan
August 08, 2012 @ 06:38:23 AM
Post: 350
Join Date: Mar 2012

People confuse me. I understand the desire to be original, but DAMN, nigga look retarded.
August 08, 2012 @ 06:42:55 AM
Post: 653
Join Date: Feb 2010
Location: LA

InternetEnlightenment.tumblr.com → KoFax

August 08, 2012 @ 17:17:43 PM
Post: 2202
Join Date: Mar 2012
Location: California

Tiffany janoski's though.
August 08, 2012 @ 18:55:58 PM
Post: 5675
Join Date: Jan 2008
http://cdn4.lbstatic.nu/files/looks/medium/2012/01/30/1907639_4f26c557ec8d8303b500002c.jpg?1327940952

People confuse me. I understand the desire to be original, but DAMN, nigga look retarded.


when you try hard, that's when you die hard
August 08, 2012 @ 21:26:30 PM
Post: 1950
Join Date: Jan 2011
Location: nyc

ig quinnandres

August 09, 2012 @ 00:45:05 AM
Post: 303
Join Date: Nov 2011
Location: Houston
homeboi thought he would stunt for the internet but ends up derpin. cmon son.
August 09, 2012 @ 01:23:03 AM
Post: 416
Join Date: Apr 2012
Location: flockaville

Ig@rickrossowens

Please login first to reply.
x