Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

July 26, 2012 @ 17:59:30
http://www.youtube.com/watch?v=VU4P8eGTrUc&feature=plcp


this just reaffirms the fact that annoying pinoys wear will look like complete shit on em
July 26, 2012 @ 18:06:11
http://www.youtube.com/watch?v=VU4P8eGTrUc&feature=plcp


http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh142nu0WSjTaHB1cp

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

July 26, 2012 @ 19:19:33
This nigga was in my class and graduated with me he didn't know Supreme existed before 2012


All the same guy:





July 26, 2012 @ 19:39:33
^Don't use imgur

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

July 26, 2012 @ 19:42:22

supercoolguap

July 26, 2012 @ 19:42:56
This nigga was in my class and graduated with me he didn't know Supreme existed before 2012


All the same guy:







Broken pics.
July 26, 2012 @ 19:43:29
This nigga was in my class and graduated with me he didn't know Supreme existed before 2012


All the same guy:







Pretty obvious this dude is a lame. Dude has a minimum of two Supreme items at a given time on. Sad, sad, sad.
July 26, 2012 @ 21:09:16
This nigga was in my class and graduated with me he didn't know Supreme existed before 2012


All the same guy:







damn boy went all out with the sup dunks 2
July 26, 2012 @ 22:16:25
http://www.youtube.com/watch?v=VU4P8eGTrUc&feature=plcp

kids leave the tags on there levi jeans over here and I just think that's ridiculous but he put an obey tag on a rocawear jean jacket, what in the fuck.
July 27, 2012 @ 03:49:29
http://www.youtube.com/watch?v=C26wleeifcg&feature=channel&list=UL
July 27, 2012 @ 05:56:36
http://www.youtube.com/watch?v=C26wleeifcg&feature=channel&list=UL


Damn, why you gotta put Tim in here? He's a cool dude.
July 27, 2012 @ 06:21:44
http://www.youtube.com/watch?v=VU4P8eGTrUc&feature=plcp

For some reason I really want to punch this kid.


He's from my area, there's a whole crew of the fuckers, they are cool kids but they are fucking corn balls and they dress like shit

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

July 27, 2012 @ 07:27:06
http://www.oddfuturetalk.com/forums/topic/22667-is-my-outfit-really-that-bad/
Lol some great shit in the OF forums
July 27, 2012 @ 07:30:12
how are corn balls who dress like shit cool kids?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 27, 2012 @ 09:13:04
http://www.oddfuturetalk.com/forums/topic/22667-is-my-outfit-really-that-bad/
Lol some great shit in the OF forums

lmao thats that one noob that posted in the wdywt
July 27, 2012 @ 09:53:39
Haha yup and he had to run back to OFtalk after he caught mad feelings
July 27, 2012 @ 10:03:00
He ran to OFT for advice. "On hypebeast they just laughed at me, is my outfit really that bad?"
L's on l's on l's.
July 27, 2012 @ 10:29:12

Inactive User

lets troll this nigga
July 27, 2012 @ 10:39:20

Inactive User

Oh God!

July 27, 2012 @ 15:22:47
Originally posted by Inactive User
lets troll this nigga


haha oh shit, that nigga is such a faggot, thats how like everyone on OFT is, they just hate on HB all day and suck tyler's dick
July 27, 2012 @ 16:17:52







instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

July 27, 2012 @ 19:07:34
On some real shit, this thread is fulla lame, unpopular, corny asses posting pics of the niggas they go to school with school with to make themselves feel better cus of they bitch ass insecurities
July 27, 2012 @ 19:09:27
On some real shit, this thread is fulla lame, unpopular, corny asses posting pics of the niggas they go to school with school with to make themselves feel better cus of they bitch ass insecurities

Damn B you sound mad as shit did a nigga post a pic of you or something?

:)

July 27, 2012 @ 19:12:01
Originally posted by Inactive User
On some real shit, this thread is fulla lame, unpopular, corny asses posting pics of the niggas they go to school with school with to make themselves feel better cus of they bitch ass insecurities

Damn B you sound mad as shit did a nigga post a pic of you or something?


thats what most of these cats is doing ..but ion know not one of these cat aint no malice in my heart

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

July 27, 2012 @ 19:25:22
On some real shit, this thread is fulla lame, unpopular, corny asses posting pics of the niggas they go to school with school with to make themselves feel better cus of they bitch ass insecurities

ya mad yo pic was posted b?
July 27, 2012 @ 19:27:06
London salty cause he dresses like this on the regular, he hate to realize he's a lame
July 27, 2012 @ 19:29:26
I aint eem mad cus aint none of them niggas me my dudes.. I'm just sayin that's some hoe shit. Y'all really lame as fuck for tryin to bake niggas at y'all school and y'all know damn well you ain't gon say shit in real life cus you have no work or social status...
/thread
July 27, 2012 @ 19:31:19
London salty cause he dresses like this on the regular, he hate to realize he's a lame


tell me more about my life my nigha

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

July 27, 2012 @ 19:33:41
On some real shit, this thread is fulla lame, unpopular, corny asses posting pics of the niggas they go to school with school with to make themselves feel better cus of they bitch ass insecurities



He's cute? I bet he ain't #Hansum

Please login first to reply.
x