August 3, 2012 @ 06:39 PM
jjangles111

Post: 10

Join Date: Aug 2012



Does this dude jock every single one of his favorite artists ?

Looks like he's playing dress up .


bieber fever!

http://hatreserve.com the cheapest fitteds online

August 3, 2012 @ 06:50 PM
Mortal Kombat

suspended

Post: 502

Join Date: Jun 2011

lol look at them spooky dooky ass pinoys and that white boy....man oh man im glad im not asian
August 3, 2012 @ 07:03 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle





lol these faggots all have their faces hid because they know they're too ugly.
And they have fake lv



instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

August 3, 2012 @ 07:53 PM
LA_1201

Post: 831

Join Date: May 2012

Location: The SouthLAnd

i wake up everyday thankin the good lord im not a pinoy/asian/white boy hypebeast fag

taskforce bitch mob nigga

August 3, 2012 @ 07:57 PM
DirtbagZack

Post: 1077

Join Date: Mar 2010

Location: TURN UP



dat frail lifestyle might not make it

whatever

August 3, 2012 @ 08:30 PM
goonie

Post: 12

Join Date: Aug 2012

Damn I wanna rob that English cracka.
August 3, 2012 @ 09:02 PM

Inactive

August 4, 2012 @ 01:33 AM
Jet Jaguar

Post: 459

Join Date: Jul 2012

Location: California



August 4, 2012 @ 01:57 AM
....ICK

Post: 564

Join Date: Jan 2009

Location: CA


All my friends are black but my wives are white

August 4, 2012 @ 02:28 AM
jmac100394

Post: 673

Join Date: Jan 2012

Location: NY/Richmond

Haha yes that vid is golden
August 4, 2012 @ 06:35 AM
-GAWS-

Post: 13

Join Date: Dec 2011

Location: Canada

August 4, 2012 @ 06:46 AM
LA_1201

Post: 831

Join Date: May 2012

Location: The SouthLAnd


taskforce bitch mob nigga

August 4, 2012 @ 07:56 AM
jkoop

Post: 210

Join Date: Nov 2011

Location: Canada



AHAHAHAHAH DIDN'T WE JUST TROLL THAT GUY? Wasn't he the guy wearing a justin bieber tank?
August 4, 2012 @ 08:19 AM
....ICK

Post: 564

Join Date: Jan 2009

Location: CA



AHAHAHAHAH DIDN'T WE JUST TROLL THAT GUY? Wasn't he the guy wearing a justin bieber tank?


yup. "cookin up a monster...epic meal time"

All my friends are black but my wives are white

August 4, 2012 @ 01:10 PM
drtmcgrt

Post: 1883

Join Date: Dec 2008

Location: STHLM


i've smoked cuban cigars thicker than this dudes legs.

http://instagram.com/rasheedovich/

August 4, 2012 @ 06:16 PM
justinslayer

Post: 450

Join Date: Jul 2012

Dude has this pic as his cover photo on fb :

August 4, 2012 @ 06:28 PM
xdylanx

Post: 346

Join Date: Apr 2012

Location: Miami



August 4, 2012 @ 06:30 PM
Panther.

Post: 1778

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

Dude has this pic as his cover photo on fb :


That's a guy???

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

August 4, 2012 @ 06:50 PM
cormilk

Post: 437

Join Date: Apr 2012

Location: flockaville



that lip biting lifestyle might not make it

Ig@rickrossowens

August 4, 2012 @ 09:08 PM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012



that lip biting lifestyle might not make it

Feel bad for the black dude sad
He should have just cawp some raw denimz
August 4, 2012 @ 09:10 PM
aldrxn

Post: 970

Join Date: Dec 2011



that lip biting lifestyle might not make it

August 4, 2012 @ 09:12 PM
LA_1201

Post: 831

Join Date: May 2012

Location: The SouthLAnd



that lip biting lifestyle might not make it


someone needs to bust that lip open

taskforce bitch mob nigga

August 4, 2012 @ 10:06 PM
DaPark

Post: 2056

Join Date: Apr 2012

Location: UK

^^^^ Matching color game OP tho
DIs niqqa got a hairline like thug's too

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

August 5, 2012 @ 04:22 AM
justinslayer

Post: 450

Join Date: Jul 2012

Dude has this pic as his cover photo on fb :


That's a guy???


Yeah , lol .
August 5, 2012 @ 05:00 AM
ichigo81

Post: 2817

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...


This is just horrible, saw nothing but pinoys like this when I went home
Edit: need that jacket tho
August 5, 2012 @ 07:35 AM
AG23

Post: 206

Join Date: Jul 2010


i've smoked cuban cigars thicker than this dudes legs.


nigga you cant name one cigar manufactured in cuba without google.
August 5, 2012 @ 08:31 AM
kudzu

Post: 102

Join Date: May 2012

^hehehehhehe
August 5, 2012 @ 07:49 PM
DaPark

Post: 2056

Join Date: Apr 2012

Location: UK


B Sales does his hair and still wears a snapback, dafuq

hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

August 5, 2012 @ 09:24 PM
Specification

Post: 998

Join Date: Nov 2011

Location: California

^ I'm surprised Brandon Sales doesn't get robbed more often. Does he roll out with bodyguards?
August 5, 2012 @ 09:32 PM
supremeb4nine4

Post: 647

Join Date: Apr 2012

Location: Alaphabet City, NYC

^ I'm surprised Brandon Sales doesn't get robbed more often. Does he roll out with bodyguards?

u think that nigga lives in the hood? he most likely in some rich ass community

life


Please login first to reply.
Back To Top