Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Jul 12, 2012 @ 21:54

Dead. Wtf with people matching their pants with their Snapbacks? Dude looks like a elf
Jul 12, 2012 @ 22:23
Dead. Wtf with people matching their pants with their Snapbacks? Dude looks like a elf


http://www.facebook.com/profile.php?id=100003173960910

Niggas FB, fucking herb.

On another note, Check the mexican in the yeezy's

Snap: (ctslang_um) IG: (og3_bt)

Jul 12, 2012 @ 22:38

kid looks like he lives in a subterranean cave
Jul 12, 2012 @ 23:09

you don't even have to scroll the page down to see this short ass nigga lmao
and the crew neck is givenchy

IG: @luii.xx

Jul 12, 2012 @ 23:32
Herb's profile picture is him in a Taylor Gang shirt and a matching Pirates hat. Who the fuck still listens to Wiz...?
Jul 12, 2012 @ 23:43
proly a late post, but everything in here makes me want to move to mars.. http://kushandlyrikz.tumblr.com/
Jul 12, 2012 @ 23:45
proly a late post, but everything in here makes me want to move to mars.. http://kushandlyrikz.tumblr.com/

The past couple pages contain pictures from that tumblr.
Jul 12, 2012 @ 23:50

lol yeah. I don't think he deserves to be respected as a rapper, but as an entrepreneur and signing Riff Raff
Jul 12, 2012 @ 23:52
proly a late post, but everything in here makes me want to move to mars.. http://kushandlyrikz.tumblr.com/

The past couple pages contain pictures from that tumblr.


Oops. Got trigger happy.
Jul 13, 2012 @ 01:40
Who the fuck still listens to Wiz...?

A lot of people. Taylor Allderdice revived the nigga.
Jul 13, 2012 @ 02:14
Who the fuck still listens to Wiz...?

A lot of people. Taylor Allderdice revived the nigga.

He's trash tho...
Jul 13, 2012 @ 04:57
A lot of people. Taylor Allderdice revived the nigga.

He's trash tho...
Juicy J is on there, and his verses are pretty clean.
Jul 13, 2012 @ 05:12




http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5j40bVch21qhz6o5o1_1280.png[/imghttp://24.media.tumblr.com/tumblr_m50d8xWrb81qmm89qo1_1280.jpg
http://www3.images.coolspotters.com/photos/792179/justin-bieber-gallery.jpg
Jul 13, 2012 @ 05:16




^Shits like wheres waldo doe.

Snap: (ctslang_um) IG: (og3_bt)

Jul 13, 2012 @ 05:18
I saw this on Facebook, and I immediately burst into flames. I'm pretty sure Fusion or I have uploaded pics of this kid. The kid wears foxtails, DGK, and all that shit.

What's funny about this is that this kid lives near me and yesterday it was about 105 degrees outside and yet he's wearing a woven and a varsity? #HeatStrokeLife

Yes.

Jul 13, 2012 @ 06:35
Info on the crewneck?

you don't even have to scroll the page down to see this short ass nigga lmao
and the crew neck is givenchy


Jul 13, 2012 @ 06:49



^Shits like wheres waldo doe.

Whats wrong in this one?
Jul 13, 2012 @ 07:41
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/535102_195444140574812_482008684_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/553706_181054798680413_1264842988_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/395564_152063624912864_909074384_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/577501_212057232246836_1486260607_n.jpg
Jul 13, 2012 @ 07:47




http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5j40bVch21qhz6o5o1_1280.png[/imghttp://24.media.tumblr.com/tumblr_m50d8xWrb81qmm89qo1_1280.jpg
http://www3.images.coolspotters.com/photos/792179/justin-bieber-gallery.jpg


The boy on the left looks like he's really an exoskeleton for the nigga on the right. Like the there's a skinny nigga struggling to emerge from that boy.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Jul 13, 2012 @ 07:49

Fakest preme fitted I've ever seen. smh

InternetEnlightenment.tumblr.com → KoFax

Jul 13, 2012 @ 08:08
^ Lol I've seen those fake ass hats being sold by sellers with 100% feedback on ebay . Shits too funny.

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

Jul 13, 2012 @ 08:18
@darthvader

look what you're missing out on

\{T}/ http://calveeen.tumblr.com/ supram & bape x stussy 4 sale plz buy

Inactive User

Jul 13, 2012 @ 08:41
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/535102_195444140574812_482008684_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/553706_181054798680413_1264842988_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/395564_152063624912864_909074384_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/577501_212057232246836_1486260607_n.jpg
Jul 13, 2012 @ 08:45
nah different dude.

Inactive User

Jul 13, 2012 @ 09:02
nah different dude.
It looks like him. :/
Jul 13, 2012 @ 09:02
@darthvader

look what you're missing out on

LOL fuckin dead. If i was back in that group I would be banned so fast. Lol I miss that group
Jul 13, 2012 @ 10:51


^Shits like wheres waldo doe.


DEAD LMAAOOOO

i love u all

Jul 13, 2012 @ 11:19
@darthvader

look what you're missing out on

LOL fuckin dead. If i was back in that group I would be banned so fast. Lol I miss that group

I just joined and this group if full of fucking herbs. Fools putting up rape prices and dumbasses still buying them.
Jul 13, 2012 @ 11:46
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/535102_195444140574812_482008684_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/553706_181054798680413_1264842988_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/395564_152063624912864_909074384_n.jpg
http://i1162.photobucket.com/albums/q527/topherHB/577501_212057232246836_1486260607_n.jpg
Jul 13, 2012 @ 14:23


"ok now boy.... throw up the Westside now!"
Please login first to reply.