Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
July 5, 2012 @ 08:54 PM
portugal.

Post: 252

Join Date: Jun 2011

franalations is the perfect example of an inscure person, buying extremely expensive pieces to make themselves feel better....but i mean shit, can you blame him!? droopy eyed fuck nigga LOLZ

Exactly that lmao.

btw does anyone know where franalations gets his money from?
I'm like 99% sure his parents are just loaded and spoil the fuck out of him, because he's said that he's never had a job.
Any ideas?


I'm pretty sure he won a medical lawsuit or something along those lines, basically setting him up for life

lmfaooo
so thats why he looks so fucked up

on nt and ss they say his dad buys him everything. thats what i thought it was
July 5, 2012 @ 09:02 PM
ndrew

Post: 1849

Join Date: Jul 2010

Location: socal

last page had me dead

www.headhunterla.com

July 6, 2012 @ 12:54 AM
EL_Guapo

Post: 885

Join Date: Feb 2012

Location: California

who is franalations? You niggas don't elaborate

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

July 6, 2012 @ 01:02 AM
Panther.

Post: 1770

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

first ppl on here are judging men now they show pics of their dicks....this thread is gay af
co-sign this.

too$short youre a fucking faggot. just log off. all you do is comment "this" or "haha" or "yup" on posts. gaytweets should fuck your posts up


gay tweets is a fag.

Sorry popeyes :S

Anyways, I was at the Newark airport yesterday, and I see this fat mexican 13 year old in an Odd Future cat shirt and a fucking lime green camp cap. Seriously b, how desperate for Supreme do you have to be to rock that ugly ass camp. I tried to take a picture, but my phone didn't turn on in time (it was still off from the flight), you guys would have had a good laugh from it

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

July 6, 2012 @ 01:05 AM
nycxeric

Post: 404

Join Date: Dec 2011

Location: NEW YORK

hmmm u sure he was mexican? he was probably pinoy
July 6, 2012 @ 01:07 AM
Panther.

Post: 1770

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

hmmm u sure he was mexican? he was probably pinoy

Pinoy**
prob not mexican now that i remember his face
good call

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

July 6, 2012 @ 02:00 AM
motherfucker

Post: 255

Join Date: Sep 2006

July 6, 2012 @ 02:06 AM
Lemonz ♦

Post: 2693

Join Date: Sep 2011

Location: http://zyenet.tk

^lurk more nigga
July 6, 2012 @ 05:01 AM
ajbreezy

Post: 9

Join Date: Feb 2012

Location: US

pinoy talk
July 6, 2012 @ 05:28 AM
The Ders

Post: 1393

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

franalations is the perfect example of an inscure person, buying extremely expensive pieces to make themselves feel better....but i mean shit, can you blame him!? droopy eyed fuck nigga LOLZ


Maybe it's just me but I watched on of his videos and he calls everything a god damn "piece"


I didn't edit this btw, the guy in the picture did

Follow my IG: @iseeyoucrazy

July 6, 2012 @ 06:22 AM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010




NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE

July 6, 2012 @ 06:31 AM
MUSASHI

Post: 920

Join Date: Jan 2012

Location: SJ




NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

dead on that fake cdg shirt. the pic is mirrored and the logo is still backwards lol
July 6, 2012 @ 07:08 AM
Your Fan

Post: 492

Join Date: May 2012





Is he talking about sucking dick for money?
July 6, 2012 @ 07:28 AM
RiFF RaFF

Post: 1290

Join Date: Jan 2012

Location: San jose



kill yourself right now for trying to post that shit. thats fucking james jebbia on the right aka the inventor of supreme? some niggas need to be educated.

Be about it

July 6, 2012 @ 07:36 AM
almondania

Post: 364

Join Date: Mar 2012





Is he talking about sucking dick for money?

Yes.
July 6, 2012 @ 07:45 AM
Villain™

Post: 824

Join Date: Jun 2012

Location: Gold House

Wow, total sus. ^

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 6, 2012 @ 07:47 AM
qrct1

Post: 1000

Join Date: May 2012



kill yourself right now for trying to post that shit. thats fucking james jebbia on the right aka the inventor of supreme? some niggas need to be educated.



naw man that isn't jebbia.
that's kb lee on the left so it may be someone from the undftd crew

www.æterna.net/shop

July 6, 2012 @ 08:02 AM
Soul Rize

Post: 1997

Join Date: Dec 2010

Location: Houston

aww man always love coming in this thread and seeing what shit yall talking about. franalaction was funny as fk doe.

Cmon get down with a real nigga wussup

July 6, 2012 @ 08:06 AM
soulamazing.

Post: 5498

Join Date: Jan 2008

Location: Adverse City.

July 6, 2012 @ 08:23 AM
Villain™

Post: 824

Join Date: Jun 2012

Location: Gold House



Dead at the velcro hat. Lmfao.

$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

July 6, 2012 @ 08:52 AM
WPGMB

Post: 572

Join Date: Jan 2012

Location: Canada




NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

I used to hate my hometown. but i've never seen faggots like this before so I'm a little more grateful about where im from...
July 6, 2012 @ 09:08 AM
Emid

Post: 156

Join Date: Jun 2011

July 6, 2012 @ 02:07 PM
snapbaqsoooookod

Post: 4

Join Date: Jul 2012

July 6, 2012 @ 02:11 PM
snapbaqsoooookod

Post: 4

Join Date: Jul 2012

July 6, 2012 @ 02:12 PM
snapbaqsoooookod

Post: 4

Join Date: Jul 2012

July 6, 2012 @ 03:34 PM
FLVMINCO

Post: 389

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas



Where in the fuck? He deserves to get ethered in rl for putting that shit together.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

July 6, 2012 @ 04:16 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle




NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

dead on that fake cdg shirt. the pic is mirrored and the logo is still backwards lol


deeee fuckkkk

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

July 6, 2012 @ 04:24 PM
FLVMINCO

Post: 389

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas

Why the random nigga in the back looking down like he know they look foolish^

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

July 6, 2012 @ 04:33 PM
RAREakuma

Post: 424

Join Date: Jun 2012



Not very hypebeast-y, but damn that kid is an herb.

Skinny as a fuck, still eatin' the food. http://hypebeast.com/forums/apparel/177620/

July 6, 2012 @ 05:28 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle









instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800


Please login first to reply.
Back To Top