SALE - Up to 70% Off - Shop Now
June 13, 2012 @ 05:32 AM
judgemyjoindate

Post: 817

Join Date: Apr 2012


chap one is better. but they coo

MATERIALISM YESSSSSSSSS

June 13, 2012 @ 06:09 AM
Anti-Hero

Post: 453

Join Date: May 2010

Location: San Francisco

LMAO... come on yall you exaggerating. That ain't a true hover hand.


be real, b. thien catchin' Ls if he is afraid to get his hands on a beezy

flickr.com/leavetownrightnow/

June 13, 2012 @ 06:25 AM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010

LMFAO MY NIKKA TAN TEN GOT THAT HOVER HAND HIS ARGUMENT IS INVALID NOW


WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE

June 13, 2012 @ 06:29 AM
loop

Post: 1381

Join Date: Apr 2007

Location: SoCal

awwwwkward
June 13, 2012 @ 10:23 AM
fac-en

Post: 74

Join Date: Dec 2011

Location: Japan

[/img]

lol


mr. potatohead should've just taken the L and not posted that pic. just pull a homicide/suicide on yourself and frogprincess beside you "B".


MR POTATOHEAD HAHAHAHAHAHAA

ICNOCLST

June 14, 2012 @ 01:11 AM
madhaussss

Post: 401

Join Date: Feb 2012

Location: US

June 14, 2012 @ 01:15 AM
guyitsmathew

Post: 1097

Join Date: May 2012

Location: Miami




lol


lol


lol

lol

lol

http://www.guyitsmathew.net/

June 14, 2012 @ 01:50 AM

Inactive

@ Tan-Thien
You are literally one of the only people on this forum I genuinely dislike. I ain't fishin for beef on a forum, but you can go kill yourself B


Why would I kill myself when I look like
[/img]

and you look like


Come on B. All you want is HB acceptance and ain't nobody giving it to to you so now you straight slurping Pinoy killer now. Comparing me to you is like comparing Hypebeast to ISS. I'm skinnier then you, I'm better looking then you, I dress better then you, and I make more money then you. Catch the L and log off B.


.

June 14, 2012 @ 02:35 AM
AG23

Post: 206

Join Date: Jul 2010



this shit wasnt even slightly funny. Youre sense of humor is fucking stupid.
June 14, 2012 @ 03:26 AM
yungm

Post: 2093

Join Date: Nov 2008

Location: Bay Area



this shit wasnt even slightly funny. Youre sense of humor is fucking stupid.


this shit is mad funny get the stick out of your ass
June 14, 2012 @ 03:50 AM
Pantic

Post: 3572

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

all i gotta say about the matter is BURSSS BURSSS BURSSS SWAG
June 14, 2012 @ 05:07 AM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka


Don't badmind me.

June 14, 2012 @ 06:36 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle










instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

June 14, 2012 @ 07:40 PM
dirtyandypants

Post: 484

Join Date: Oct 2008

LOL in fact speakin of bitchass azn nikkaz, remember dirtyandypants, that nigga couldnt handle my trill threads/posts and said:
WELL THIS WHAT THE NIGGA LOOKS LIKE:


lol wat. I made that post about you in january and you're talking about it now? that's some real petty shit.
i'm flattered that you contemplated a comment i made on a whim for 5 months and then searched for a 2 year old picture of me. why do you even act like you're all happy to expose me or some shit, you can't even see my face.

here's another picture of me from 2010. yeah i look so ugly. you can save this one and post it 5 months later too.
June 14, 2012 @ 07:49 PM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

Truthonly whats wrong with Dirtypants fit? Elaborate pls cuz I don't see it

nothing wrong with any of those fit at all.

Edit: I lold with the hover hand lol Kelly take the D and move on. You lost in life when you turned obese. You'll realize that 30 years from now when your hips gives out and you're stuck in a wheelchair
June 14, 2012 @ 07:53 PM
totalespionage

Post: 1622

Join Date: Sep 2010

Location: DMV












June 14, 2012 @ 08:05 PM
TruthOnly

Post: 304

Join Date: Jun 2011

Truthonly whats wrong with Dirtypants fit? Elaborate pls cuz I don't see it

nothing wrong with any of those fit at all.

Edit: I lold with the hover hand lol Kelly take the D and move on. You lost in life when you turned obese. You'll realize that 30 years from now when your hips gives out and you're stuck in a wheelchair


YALL NIKKAZ DONT GET IT DO YOUUUUU

WHY DO YOU CLOWN BRANDON SALES WHEN THEN THAT NIGGAS FIT ON SUBPAR WIT KANYES AND OTHER LUXURY NIKKAZ, CUZ HE LOOKSLIKE A BITCH, SAME WITH EVERY OTHER AZN NIKKA ON THIS SITE:


I'm trying to get back into to skating...but I'm pretty sure I lost everything I knew from it. I'm looking for a really good, but cheap, beginner skateboard. But not that Walmart or Target bullshit. Where can i get them? or What are some good Brands?


LOL. yeah right B. you just don't wanna admit that you're a newb who's trying to learn how to skate now cuz you saw lil wayne do it.


READING THAT NIKKAZ'S QUOTE AND THEN SEEING HIS FACE MADE ME LOL SO FUCKING HARD DOE, IF YOU NEVER KNEW WHAT THIS UGLY CHINK LOOKED LYKE YOU WOULDA THOUGHT HE WAS A DYLAN REIDER OR ALEX OLSON LOOKING NIKKA BUT NOOO HE A BONAFIDE COP CLOTHES TO COMPENSATE SMALL DICK TYPE ASS NIKKA YOU SMELL ME?
June 14, 2012 @ 08:13 PM
FLVMINCO

Post: 393

Join Date: Jun 2012

Location: Tyler, Texas





Same hoodie?

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

June 14, 2012 @ 08:17 PM
yungm

Post: 2093

Join Date: Nov 2008

Location: Bay Area

Truthonly whats wrong with Dirtypants fit? Elaborate pls cuz I don't see it

nothing wrong with any of those fit at all.

Edit: I lold with the hover hand lol Kelly take the D and move on. You lost in life when you turned obese. You'll realize that 30 years from now when your hips gives out and you're stuck in a wheelchair


YALL NIKKAZ DONT GET IT DO YOUUUUU

WHY DO YOU CLOWN BRANDON SALES WHEN THEN THAT NIGGAS FIT ON SUBPAR WIT KANYES AND OTHER LUXURY NIKKAZ, CUZ HE LOOKSLIKE A BITCH, SAME WITH EVERY OTHER AZN NIKKA ON THIS SITE:


I'm trying to get back into to skating...but I'm pretty sure I lost everything I knew from it. I'm looking for a really good, but cheap, beginner skateboard. But not that Walmart or Target bullshit. Where can i get them? or What are some good Brands?


LOL. yeah right B. you just don't wanna admit that you're a newb who's trying to learn how to skate now cuz you saw lil wayne do it.


READING THAT NIKKAZ'S QUOTE AND THEN SEEING HIS FACE MADE ME LOL SO FUCKING HARD DOE, IF YOU NEVER KNEW WHAT THIS UGLY CHINK LOOKED LYKE YOU WOULDA THOUGHT HE WAS A DYLAN REIDER OR ALEX OLSON LOOKING NIKKA BUT NOOO HE A BONAFIDE COP CLOTHES TO COMPENSATE SMALL DICK TYPE ASS NIKKA YOU SMELL ME?


TruthOnly has to be the lamest nigga to join HB in awhile. you're not funny, typing in caps does nothing for your shitty superior-facade, you wouldn't even step to an asian dude, and you're the most annoying, non-funny troll on HB in awhile. and that's saying something. quit your day job fag
June 14, 2012 @ 08:18 PM
dirtyandypants

Post: 484

Join Date: Oct 2008

Truthonly whats wrong with Dirtypants fit? Elaborate pls cuz I don't see it

nothing wrong with any of those fit at all.

Edit: I lold with the hover hand lol Kelly take the D and move on. You lost in life when you turned obese. You'll realize that 30 years from now when your hips gives out and you're stuck in a wheelchair


YALL NIKKAZ DONT GET IT DO YOUUUUU

WHY DO YOU CLOWN BRANDON SALES WHEN THEN THAT NIGGAS FIT ON SUBPAR WIT KANYES AND OTHER LUXURY NIKKAZ, CUZ HE LOOKSLIKE A BITCH, SAME WITH EVERY OTHER AZN NIKKA ON THIS SITE:


I'm trying to get back into to skating...but I'm pretty sure I lost everything I knew from it. I'm looking for a really good, but cheap, beginner skateboard. But not that Walmart or Target bullshit. Where can i get them? or What are some good Brands?


LOL. yeah right B. you just don't wanna admit that you're a newb who's trying to learn how to skate now cuz you saw lil wayne do it.


READING THAT NIKKAZ'S QUOTE AND THEN SEEING HIS FACE MADE ME LOL SO FUCKING HARD DOE, IF YOU NEVER KNEW WHAT THIS UGLY CHINK LOOKED LYKE YOU WOULDA THOUGHT HE WAS A DYLAN REIDER OR ALEX OLSON LOOKING NIKKA BUT NOOO HE A BONAFIDE COP CLOTHES TO COMPENSATE SMALL DICK TYPE ASS NIKKA YOU SMELL ME?



so you think my fits are actually nice but because i made that comment, you believed i physically looked like Alex Olson?
June 14, 2012 @ 08:35 PM
dirtyandypants

Post: 484

Join Date: Oct 2008

that's a real hover hand.
June 14, 2012 @ 09:02 PM
KTA

Post: 1189

Join Date: Mar 2011





Same hoodie?

deaaaddd
bilicheck grunge look hot in these streets boy
June 14, 2012 @ 09:15 PM

Inactive

Truthonly whats wrong with Dirtypants fit? Elaborate pls cuz I don't see it

nothing wrong with any of those fit at all.

Edit: I lold with the hover hand lol Kelly take the D and move on. You lost in life when you turned obese. You'll realize that 30 years from now when your hips gives out and you're stuck in a wheelchair


YALL NIKKAZ DONT GET IT DO YOUUUUU

WHY DO YOU CLOWN BRANDON SALES WHEN THEN THAT NIGGAS FIT ON SUBPAR WIT KANYES AND OTHER LUXURY NIKKAZ, CUZ HE LOOKSLIKE A BITCH, SAME WITH EVERY OTHER AZN NIKKA ON THIS SITE:


I'm trying to get back into to skating...but I'm pretty sure I lost everything I knew from it. I'm looking for a really good, but cheap, beginner skateboard. But not that Walmart or Target bullshit. Where can i get them? or What are some good Brands?


LOL. yeah right B. you just don't wanna admit that you're a newb who's trying to learn how to skate now cuz you saw lil wayne do it.


READING THAT NIKKAZ'S QUOTE AND THEN SEEING HIS FACE MADE ME LOL SO FUCKING HARD DOE, IF YOU NEVER KNEW WHAT THIS UGLY CHINK LOOKED LYKE YOU WOULDA THOUGHT HE WAS A DYLAN REIDER OR ALEX OLSON LOOKING NIKKA BUT NOOO HE A BONAFIDE COP CLOTHES TO COMPENSATE SMALL DICK TYPE ASS NIKKA YOU SMELL ME?

this dude is so mad hes typing in caps hahaha go outside

.

June 14, 2012 @ 09:16 PM
Richboy 100 million

Post: 727

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

I lol'd at the hover comments but dat ain't even a real hover hand but this had me dying.

thats not even funny wtf

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

June 14, 2012 @ 09:27 PM
EL_Guapo

Post: 885

Join Date: Feb 2012

Location: California

10355 Christine Pl CHATSWORTH, CA 91311

lol...you trying to front like you live in LA kid? you in chatsworth...... and wikipedia says:

As of the 2000 census, and according to the Los Angeles Almanac, there were 41,255 people and 15,668 households residing in Chatsworth. The racial makeup of the neighborhood was 70.99% White, 14.33% Asian, 0.14% Pacific Islander, 3.51% African American, 0.51% Native American, 6.11% from other races, and 4.41% from two or more races. 16.31% of the population were Hispanic of any race.

In 2009, the Los Angeles Times "Mapping L.A." project supplied these Chatsworth neighborhood statistics: population: 33,829; median household income: $84,549



median income in 80k...70% white...... you in the burbs kid.... stop the tough talk




Bringing this back I thought it was hilarious

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

June 14, 2012 @ 09:36 PM
EL_Guapo

Post: 885

Join Date: Feb 2012

Location: California

this insecure pinoy still sending me love letters. He's still butt hurt and scared.




seems like SickDuck is insecure and trying to win "e-props" by posting this. Bruh, your family owns a jet-ski in a 98.4% white neighborhood, you ain't gonna do shit so sit down.

ma nigga PK

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

June 14, 2012 @ 10:03 PM
ToyotaGuy

Post: 2080

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

June 14, 2012 @ 10:06 PM
laleche

Post: 88

Join Date: Apr 2012

Location: Arizona

[/img]

lol



this is how you take a bitch to prom
June 14, 2012 @ 10:23 PM
EL_Guapo

Post: 885

Join Date: Feb 2012

Location: California

I see you bruh...

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

June 14, 2012 @ 10:57 PM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010

[/img]

lol



this is how you take a bitch to prom


the fuck? is that u bruh? you lookin fuckin butt ugly with them nerd glasses and hella zits on your face loser

WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE


Please login first to reply.
Back To Top