Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

March 21, 2012 @ 15:34:47
anyone who decides to use "PinoyKiller" as their username on a "digital magazine for fashion, arts, design and culture" truly is the saddest excuse for a human being i have ever come in contact with. people with his mental capacity shouldn't be allowed to operate handguns, but then again about 75% of handgun owners are just about as fucked in the skull as this (judging by the picture) white supremacist


i'm going to murder your family you fucking sub-human pinoy. your race doesn't have the mental capacity to understand anything other than "OMGZ! HIS NAME IS PINOYKILLER!" then your train of thought goes to "MUST CAWP SUPREME CAMP" lmao i'm not white but I wish I was so I could kill your fucking pathetic ass and get away with it. You gonna be the next trayvon martin fuckboy.

"Hey ______ , I'm PinoyKiller from HB, and I want to fight you from the insults you threw at me over the internet! Cause I'm a real nigga!"


ape just shut up you fell off hard B
March 21, 2012 @ 15:58:18
anyone who decides to use "PinoyKiller" as their username on a "digital magazine for fashion, arts, design and culture" truly is the saddest excuse for a human being i have ever come in contact with. people with his mental capacity shouldn't be allowed to operate handguns, but then again about 75% of handgun owners are just about as fucked in the skull as this (judging by the picture) white supremacist


i'm going to murder your family you fucking sub-human pinoy. your race doesn't have the mental capacity to understand anything other than "OMGZ! HIS NAME IS PINOYKILLER!" then your train of thought goes to "MUST CAWP SUPREME CAMP" lmao i'm not white but I wish I was so I could kill your fucking pathetic ass and get away with it. You gonna be the next trayvon martin fuckboy.


i'm white by the way, and i wouldn't bring up anything about my mental capacity when you're the one issuing death threats about murdering families from your computer chair like some internet rambo ahaha.

wannabe workaholic

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 21, 2012 @ 16:57:52
This shit is just too funny, brandon and all of them corny niggas there, let's troll it.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.263139630437587.63195.197051140379770&type=1

This entire album deserves it's own thread
March 21, 2012 @ 17:03:57
The anger is so strong in PinoyKiller lol...chill out man.
March 22, 2012 @ 00:28:55


WOW
March 22, 2012 @ 00:30:27
March 22, 2012 @ 00:40:51
jaded
i think that guy has been doing too much relaxing

i'm the best mayne, i deed it

March 22, 2012 @ 01:21:55
This shit is just too funny, brandon and all of them corny niggas there, let's troll it.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.263139630437587.63195.197051140379770&type=1


lol


this kid looks mad uncomfortable
March 22, 2012 @ 02:22:38
i'm not white but I wish I was so I could kill your fucking pathetic ass and get away with it. You gonna be the next trayvon martin fuckboy.


trill niggas wouldn't give a fuck about getting caught

flickr.com/leavetownrightnow/

March 22, 2012 @ 02:27:11
This shit is just too funny, brandon and all of them corny niggas there, let's troll it.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.263139630437587.63195.197051140379770&type=1


lol


this kid looks mad uncomfortable


Not even fronting those shoes goe hard #NOSUSS but everytime i see this nigga he constantly biting Kanye or whoevers hot atm #NOHOMOAGAIN
March 22, 2012 @ 03:21:00
lol pinoy killer belongs in this thread, he wears fake yeezys and dsc and shit.

also, this.

March 22, 2012 @ 03:28:41
Originally posted by Inactive User
lol pinoy killer belongs in this thread, he wears fake yeezys and dsc and shit.

also, this.



lmao. this fucking nigga always sayin i wear fake yeezys, i wouldn't be caught dead in a pair of those fucking monstrocities. post up where i was in "fake yeezys" bruh, and if you can't i'm going to blow your fucking head off
March 22, 2012 @ 03:31:07

lol


this kid looks mad uncomfortable


Not even fronting those shoes goe hard #NOSUSS but everytime i see this nigga he constantly biting Kanye or whoevers hot atm #NOHOMOAGAIN


this nigga WOULD say a pair of spiked leopard print slippers go hard
March 22, 2012 @ 03:41:00
.....
March 22, 2012 @ 03:45:21
pinoykiller:















Your really tryna front like u finna shoot somebody doe hahahahahahahahahahaha cmon son, its not that srs.
March 22, 2012 @ 03:51:41
LOL
March 22, 2012 @ 03:55:45
really? I thought he was actually pinoy. lmao.
March 22, 2012 @ 03:58:20
Originally posted by Inactive User


this kid looks mad uncomfortable


Not even fronting those shoes goe hard #NOSUSS but everytime i see this nigga he constantly biting Kanye or whoevers hot atm #NOHOMOAGAIN


this nigga WOULD say a pair of spiked leopard print slippers go hard


Nah nigga the slippers are #SUSS but come on don't front, those spiked Louboutins are fire. I'd rock them jawns if I had my bread up like that.
March 22, 2012 @ 04:07:09

.

March 22, 2012 @ 04:15:04
Dat fake camp.
March 22, 2012 @ 04:16:07
this insecure pinoy still sending me love letters. He's still butt hurt and scared.



seems like SickDuck is insecure and trying to win "e-props" by posting this. Bruh, your family owns a jet-ski in a 98.4% white neighborhood, you ain't gonna do shit so sit down.



you're the one with the avatar of you holdin guns and proof that u were once a banned member. fuckin hypocrit

USE REPCODE "HELLO20" TO GET 20% OFF KARMALOOP AND PLNDR

March 22, 2012 @ 04:26:57
Originally posted by Inactive User
pinoykiller:















Your really tryna front like u finna shoot somebody doe hahahahahahahahahahaha cmon son, its not that srs.


lmao, not even the right race bruh. nice try doe. fucking stupid pinoy.

Blunted at birth: remember that one time you begged me for my bangbros pass cause you couldn't get any pussy? lmao
March 22, 2012 @ 04:27:44
this insecure pinoy still sending me love letters. He's still butt hurt and scared.



seems like SickDuck is insecure and trying to win "e-props" by posting this. Bruh, your family owns a jet-ski in a 98.4% white neighborhood, you ain't gonna do shit so sit down.



you're the one with the avatar of you holdin guns and proof that u were once a banned member. fuckin hypocrit


i'm going to fucking rip your arm off and beat you to death with it, fucking sub-human
March 22, 2012 @ 04:30:06
ok.
March 22, 2012 @ 04:45:24
Originally posted by Inactive User
ok.


lmao dis nigga knows I got him by his niggaconda #NOHOMODOE
March 22, 2012 @ 05:08:21


seems like SickDuck is insecure and trying to win "e-props" by posting this. Bruh, your family owns a jet-ski in a 98.4% white neighborhood, you ain't gonna do shit so sit down.



you're the one with the avatar of you holdin guns and proof that u were once a banned member. fuckin hypocrit


i'm going to fucking rip your arm off and beat you to death with it, fucking sub-human


sarah michelle gellar doe..... (smokeyface)
March 22, 2012 @ 05:33:46
Originally posted by Inactive User
pinoykiller:















Your really tryna front like u finna shoot somebody doe hahahahahahahahahahaha cmon son, its not that srs.


lmao, not even the right race bruh. nice try doe. fucking stupid pinoy.

Blunted at birth: remember that one time you begged me for my bangbros pass cause you couldn't get any pussy? lmao


LMFAOWUT? thats clearly you as its the same nigga in ur avy. also, been had a BB pass my dude, why would i ask you?
March 22, 2012 @ 05:38:29
Originally posted by Inactive User
pinoykiller:















Your really tryna front like u finna shoot somebody doe hahahahahahahahahahaha cmon son, its not that srs.


Pinoykilller looks like a frail pinoy whiteboy ahahah sub-human faggot. Look at your smile gawdd you look mad
Gay. ahaha. You white I don't see why you're scared to come throw the suburbs. Faggot ass nigga hugging a dog and feeding a goat. Straight faggot pinoy.
March 22, 2012 @ 05:40:34
This shit is just too funny, brandon and all of them corny niggas there, let's troll it.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.263139630437587.63195.197051140379770&type=1


lol


dat womens waxed denim swag
Please login first to reply.
x