Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Apr 09, 2012 @ 18:28
I wish I could quote all the hilarity; this is the greatest thread of all time.
Apr 10, 2012 @ 06:14

trappersgonnatrap.tumblr.com

Apr 10, 2012 @ 06:36
Originally posted by Inactive User
The fit isn't bad, except the jeans. what the hell?
Apr 10, 2012 @ 11:22
^stfu that shit is wack as fuck.

https://www.instagram.com/tojedroga/

Apr 10, 2012 @ 12:48
edit: link no work

Inactive User

Apr 11, 2012 @ 01:20
lol that bitch is cute but her personality/style is wack as fuck
Apr 11, 2012 @ 01:34


damn...that bandana...

Inactive User

Apr 11, 2012 @ 02:03
bandana tied like tupac to the side
Apr 11, 2012 @ 02:08
Originally posted by Inactive User

http://trillavanilla.tumblr.com/

edit: she cute doe

I wanna punch this girl in the face.
"OG since 94, Wavey since BC"?
I've never wanted to destroy a cute girls face before until now.

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Apr 11, 2012 @ 02:45
Originally posted by Inactive User
FAQ
Olivia
AKA TRILLA VANILLA
aka baby kreay kreay
aka YUNG OV
aka undftdswag

lmao
Apr 11, 2012 @ 02:52
just mouth fuck her, don't forget to tear that b-hole up too!
Apr 11, 2012 @ 03:36
Originally posted by Inactive User


DEAD AT THE WHITE FOOLS


kinda late but those white guys in the pic are these twins. MEET THE NIERATKOS - THE TWINS OF ATLANTA crazy mofos

http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/169391

Apr 11, 2012 @ 03:42


DEAD AT THE WHITE FOOLS


kinda late but those white guys in the pic are these twins. MEET THE NIERATKOS - THE TWINS OF ATLANTA crazy mofos

damn...

Inactive User

Apr 11, 2012 @ 03:47
Originally posted by Inactive User
tumblr is destroying the youth of this nation

http://trillavanilla.tumblr.com/
edit:she cute doe
edit: -____-








She's like mixing orange juice and milk.
Apr 11, 2012 @ 04:02
Originally posted by Inactive User
tumblr is destroying the youth of this nation

http://trillavanilla.tumblr.com/
edit:she cute doe
edit: -____-


black NY tumblr hipster community scary as fuck man
Apr 11, 2012 @ 04:44
Originally posted by Inactive User
]


90's Snoop lookin' ass nigga
Apr 11, 2012 @ 04:58
Originally posted by Inactive User
tumblr is destroying the youth of this nation

http://trillavanilla.tumblr.com/
edit:she cute doe
edit: -____-








I'm dying.

These people are struggling to find themselves. A truly pathetic display.

Edit*
If this broad looks this weak with makeup I don't even want to imagine what she looks like without it.
Apr 11, 2012 @ 08:54
LMFAO^ that shit has like every whack ass trend in one picture. Un-fucking-real. Son with the flannel round his waist had me dead.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Apr 11, 2012 @ 13:31
^ The main reason I don't go to Soho/Union Square anymore.

I'm That Nigga.

Apr 11, 2012 @ 15:41
Wow, people dress like that in NYC now? It's getting worse and worse. I'm not even trying to go back to visit. Poserville. I miss the old st marks skinheads and drug dealers and LES hood rats and harlem muggers and shit, the fuck, NY fell off with style, now it's hipster haven.
Apr 11, 2012 @ 16:48
they cant be serious

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Apr 11, 2012 @ 17:00
I miss the old st marks skinheads


Apr 11, 2012 @ 18:26
Originally posted by Inactive User


son has the oversized blue hoodie under the camo, bleached jeans and still wrapped the flannel around the waist

the jean jackets and camo trend won't make it till fall

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Apr 11, 2012 @ 19:34
Holy shit. Seriously though? I remember NY niggas rocking raw shit the fuck is this? This is like hipster garbage. Also why the fuck are these niggas just loitering and congregating around doing jack shit? Is the highlight of their day a nigga with a camera blogging their whack ass rehashed outfits? Please some nigga living in NYC clear my question up. I haven't been back to NYC for years.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Apr 11, 2012 @ 19:59
damm new york fell off

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Apr 11, 2012 @ 20:26
Holy shit. Seriously though? I remember NY niggas rocking raw shit the fuck is this? This is like hipster garbage. Also why the fuck are these niggas just loitering and congregating around doing jack shit? Is the highlight of their day a nigga with a camera blogging their whack ass rehashed outfits? Please some nigga living in NYC clear my question up. I haven't been back to NYC for years.


It's exactly what you think. They stand around taking pics for their blogs.

I'm That Nigga.

Apr 11, 2012 @ 21:35
Originally posted by Inactive User
tumblr is destroying the youth of this nation

http://trillavanilla.tumblr.com/
edit:she cute doe
edit: -____-








welcome to union square guys
Apr 11, 2012 @ 21:39
^^ Like the new age Goth. Every nig is swagged the fuck out that noone stands out anymore lol.
Apr 11, 2012 @ 21:49
these niggas are lame bruh...Omar dont get it twisted this aint how everyone in NY dress! these are just the most soft, bitch made nigs from their respected hoods congregating in Union Square/Soho tryin to live that hipster lifestyle...that shit stays over there, feel me...niggas over here be on some totally diff shit asides from that garbage
Apr 11, 2012 @ 23:20
Originally posted by Inactive User
^^ Like the new age Goth. Every nig is swagged the fuck out that noone stands out anymore lol.

U think that's swagged out?

Please kill yourself and all your friends and family.
Please login first to reply.