Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Aug 30, 2011 @ 23:32
why do pinoys like the bulls? Are black and red the colors of a pinoy gang or something?
jaded
Aug 30, 2011 @ 23:32
this is prolly your 3 time posting that.

you got a crush on them or something?


me or $OD?

i'm the best mayne, i deed it

jaded
Aug 30, 2011 @ 23:34
why do pinoys like the bulls? Are black and red the colors of a pinoy gang or something?


when you start typing filipino gang into google, one of the choices to finish the search with is Chicago, so maybe they have a big thing there?

i'm the best mayne, i deed it

Aug 30, 2011 @ 23:36

Aug 30, 2011 @ 23:38
$od,


y r u so butt hurt? r u pinoy?

dont get mad at me cuz all pinoys are simps and hypebeasts.
Aug 30, 2011 @ 23:45
i am pinoy

i am not a simp

nor a hypebeast

so ha

bitch

u mad

swag

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Aug 30, 2011 @ 23:53
If I wasn't on my phone I'd insert fit pic and YouTube channel right about... here.

FPM - MUCKFATH

Aug 30, 2011 @ 23:58
oh this? http://www.youtube.com/user/the93044

dont feel like lookin for the fit pic doe

just wait for SOD, that nikka got it saved to his computer smokeyface

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Aug 30, 2011 @ 23:59
man fuck pinoys
Aug 31, 2011 @ 00:01
.......................
Aug 31, 2011 @ 00:02
man fuck pinoys


u mad?

Aug 31, 2011 @ 00:14
damn i love HB

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Aug 31, 2011 @ 00:25
Originally posted by Inactive User



notice how the pinoys in the phone pics even have bulls hats


jaded
Aug 31, 2011 @ 00:26

i'm the best mayne, i deed it

Aug 31, 2011 @ 01:03
lol'd

http://illestxvillian.tumblr.com/

Aug 31, 2011 @ 01:22

"who never posts...anything.

make it out alive...alright-alright

servers been down for awhile..."
Aug 31, 2011 @ 01:32
Aug 31, 2011 @ 02:31
chick could probably get it


.
Aug 31, 2011 @ 02:35


"who never posts...anything.

make it out alive...alright-alright

servers been down for awhile..."



can't beat you ♥♥♥♥♥s

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Aug 31, 2011 @ 03:06
Aug 31, 2011 @ 15:14
Aug 31, 2011 @ 17:57


height - 5'8"

why would you list that? is he proud of being short?

faggot ass pinoy wanna be
Aug 31, 2011 @ 19:07
Originally posted by Inactive User


i know this kid smh. fucking jocks my friends shit all the time.

soundcloud: https://soundcloud.com/eddytrinh ig: https://www.instagram.com/eddytrinh/

Aug 31, 2011 @ 19:34
Aug 31, 2011 @ 19:37
^^^

lol this thread isnt even about hypebeasts anymore...

someone should change the thread title to "Official Faggot Ass Pinoy Thread"
Aug 31, 2011 @ 19:42
Originally posted by Inactive User
^^^

lol this thread isnt even about hypebeasts anymore...

someone should change the thread title to "Official Faggot Ass Pinoy Thread"


LOL, it would be just be added to the list of pinoy hate threads. >smh>smh>smh>smh

InternetEnlightenment.tumblr.com → KoFax

Aug 31, 2011 @ 20:16

.

Aug 31, 2011 @ 22:00

http://www.last.fm/user/basedvern

Aug 31, 2011 @ 22:55


where to cawp LV Monogram studded belt? blinkyeyes
Aug 31, 2011 @ 23:20
haha this thread has me fuckin weakkk
Please login first to reply.