Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
July 22, 2011 @ 01:23 AM
Youth In Asia

Post: 1056

Join Date: Jun 2011

How the fuck can you be a faggot at that age?

FPM - MUCKFATH

July 22, 2011 @ 01:25 AM
.emaN

Post: 2809

Join Date: Jul 2008

Location: Oregon.

well people are born gay... but thats a little much
July 22, 2011 @ 01:29 AM
Brosef

Post: 1237

Join Date: Feb 2008

How the fuck can you be a faggot at that age?


are inbred or something pal? suprised
July 22, 2011 @ 01:35 AM
Youth In Asia

Post: 1056

Join Date: Jun 2011

are inbred or something pal? suprised


That doesn't even make fucking sense. Go home.

FPM - MUCKFATH

July 22, 2011 @ 01:40 AM
Beach2theBay

Post: 3284

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

people are born gay. they just don't tell people until later because they're afraid of being attacked, ostracized, etc.

everyone knows a kid who was a prissy little bitch and jumped rope with girls instead of playing kick ball in elementary school. I'm not saying all gay guys are like that but that's who they're wired. They don't become gay later.

edit: them saying "if i grow up to be gay" is a little misleading

double edit: fuck are they kissing for? theyre just teen boys trying to start shit.

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

July 22, 2011 @ 03:41 AM
Jvlv

Post: 941

Join Date: Oct 2010

www.facebook.com/profile.php?id=559730968

thinks hes some hype shit loooooooooool
July 22, 2011 @ 09:34 AM
trevxv3

Post: 1785

Join Date: May 2010

Location: Temecula

^
http://www.youtube.com/watch?v=xUXuhzy_YYU&feature=feedu
suprisedsuprisedsuprised


how fuckin corny are they to play yonkers in the back. saw that shit coming from a mile, and it still madme laugh what a bunch of pretentious rich kid tools these two are.

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

July 22, 2011 @ 01:53 PM
╒rozzy

Post: 1864

Join Date: May 2011

Location: California

Those 2 spoiled brats are so fucking full of themselves. Someone kill them.


smh..

.

July 22, 2011 @ 02:51 PM
Mr.Rager

Post: 320

Join Date: Nov 2010



Inception.
July 22, 2011 @ 03:28 PM
tonysteak

Post: 1231

Join Date: Apr 2009

Location: stankonia



im confused

www.twitter.com/tonysteak

July 22, 2011 @ 04:52 PM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA

hes using his computer to take a fit pic

http://illestxvillian.tumblr.com/

July 22, 2011 @ 04:58 PM
loop

Post: 1376

Join Date: Apr 2007

Location: SoCal

and that fit is fire btw
July 22, 2011 @ 05:18 PM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

Inception.


more like borax.

July 22, 2011 @ 07:00 PM
Skkipy

Post: 343

Join Date: May 2007

Location: Chicago

Here u Asian ♥♥♥♥♥s go.

youtu.be/L0oo1VitTKg
July 22, 2011 @ 08:08 PM
dinoman

Post: 26

Join Date: Dec 2010

Location: New York

lolll xD
July 22, 2011 @ 08:09 PM
╒rozzy

Post: 1864

Join Date: May 2011

Location: California

^
That guy isn't funny.

.

July 23, 2011 @ 12:54 PM
lihp

Post: 1001

Join Date: Jan 2011

Location: 2 up 2 down

July 23, 2011 @ 01:00 PM
optikk

Post: 35

Join Date: Jan 2010

Location: CGN Germany

hes using his computer to take a fit pic


fukkn LOL!
July 23, 2011 @ 01:18 PM
Brosef

Post: 1237

Join Date: Feb 2008

That doesn't even make fucking sense. Go home.


I'm saying you must be some sort of fucking moron, and clearly you proved your point. Being gay isn't some choice you ignorant piece of shit.
July 23, 2011 @ 01:21 PM
$$$$$

Post: 1771

Join Date: May 2011

Location: NY





To me those are dope fits. Maybe except for the purse.
July 23, 2011 @ 01:22 PM
ulkgood

Post: 1684

Join Date: Mar 2006

Location: San Diego,CA

Substract the bag and shades and fit is dope
July 23, 2011 @ 01:28 PM
adoboFosho

Post: 2985

Join Date: Apr 2007

Substract the bag and shades and fit is dope



photographer:lemme take another shot
guy: o wait lemme pull out the iphone and pretend like I was on the phone to show off the phone &)

http://www.ebay.com/usr/adobo_fosho... selling black/white flyknits... look like yeezy!!!

July 23, 2011 @ 03:00 PM
It's Only Hype

Post: 5311

Join Date: Jan 2008

O wait lemme put on this ysl shirt
July 23, 2011 @ 03:07 PM
F/22

Post: 2803

Join Date: Aug 2008

Location: california

imo not a hypebeast

just a straight tool.
July 23, 2011 @ 03:11 PM
KoreanJesus

Post: 1441

Join Date: Jul 2010

Location: $NYC$

so y$l
July 23, 2011 @ 03:18 PM
illywassup

Post: 210

Join Date: May 2010

Location: Surrey

www.facebook.com/profile.php?id=559730968

thinks hes some hype shit loooooooooool


LOLWDF roberto flores and emaan m !?

naw dey chill dudes doe
July 23, 2011 @ 03:32 PM
╒rozzy

Post: 1864

Join Date: May 2011

Location: California

His parents must be so proud of him

.

July 23, 2011 @ 03:34 PM
owww

Post: 208

Join Date: Jul 2009

ronnel at 16
July 23, 2011 @ 03:51 PM
WilliamDior

Post: 43

Join Date: Jun 2011

Location: Upstate,Ny

July 23, 2011 @ 03:52 PM
MickMike

Post: 503

Join Date: Sep 2006

Substract the bag and shades and fit is dope


see. I had a feeling niqqas be up in here looking for inspirational fits. smfh

Please login first to reply.
Back To Top