Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

July 18, 2010 @ 22:36:40 PM
Post: 1181
Join Date: Jan 2010
Location: .Hack//Fragment
\

the guy is "tumblr famous"


this kid looks like he just got in the "shoe game" or someshi*t
July 18, 2010 @ 22:43:02 PM
Post: 745
Join Date: Aug 2006
Bet anything that fuckin fob is a nurse
July 18, 2010 @ 22:54:11 PM
Post: 1181
Join Date: Jan 2010
Location: .Hack//Fragment
^wut?
July 18, 2010 @ 23:01:10 PM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town
if duke really does live in SD want me to find his address so you guys can send him fan letters? might as well change thread name to "i <3 axldaddy"


co-sign, stop posting dude, we get it
edit:i have always defended pinoys(maybe just because i fucked alot of filipino chicks)but these nigs take the cake when it comes to this beast shit>smh
July 19, 2010 @ 00:59:12 AM
Post: 1286
Join Date: Sep 2009
"dat counterfeit&#65279; currency.
dat gay fob filipino.
dat lame.&#65279;"

lmao who is this.


me!
July 19, 2010 @ 12:04:31 PM
Post: 617
Join Date: Feb 2010
Location: Queens NYC
July 19, 2010 @ 13:08:56 PM
Post: 1164
Join Date: Mar 2009
Location: ILL
I really wish thats a joke....
July 19, 2010 @ 19:41:00 PM
Post: 1513
Join Date: Apr 2010
...
July 19, 2010 @ 20:10:08 PM
Post: 4467
Join Date: Jan 2009
Location: on the interwebz
Bet anything that fuckin fob is a nurse


IDK why that's an insult. I'm glad the guy has a career. So what if a lot of pinoy men in a certain area are nurses. A lot of indians and arabs own corner stores and gas stations where I'm from...and they get money. Better that he's a fag with a career instead of a fag with a criminal record. Just saying. Not gettin at you. Just a diff perspective.

Originally posted by Inactive User


this can't be real. smh
July 19, 2010 @ 20:14:13 PM
Post: 1145
Join Date: Jan 2010
Location: 904 Florida
Better that he's a fag with a career instead of a fag with a criminal record.


You like a man that's going somewhere in life. smokeyface
July 19, 2010 @ 20:15:55 PM
Post: 4467
Join Date: Jan 2009
Location: on the interwebz
You like a man that's going somewhere in life. smokeyface


LOL no homo. I respect a man who's doing SOMETHING with his life....even if he's a fag. I see too many "real" nigs waste their everything on nothing. So if a nigs doing something, I respect that.
July 19, 2010 @ 20:18:17 PM
Post: 1145
Join Date: Jan 2010
Location: 904 Florida
i respect a man.....if he's a fag.


smokeyface
July 19, 2010 @ 20:19:35 PM
Post: 870
Join Date: Jan 2010
Location: Whales Vagina
Nurses can make over 100k a year...
July 19, 2010 @ 20:30:53 PM
Post: 570
Join Date: Apr 2010
Location: ATL/NY
Originally posted by Inactive User


This &#10006;&#10006;&#10006;&#10006;&#10006; is signed to Slip n Slide records or someshit? It bothers me that we have 3 mutual friends..that means someone that I know possibly knows this dickhead...
July 19, 2010 @ 20:36:10 PM
Post: 200
Join Date: May 2010
Location: Surrey
The dude in the tony the tiger and his buddy were the best for me LOLOL
July 19, 2010 @ 20:36:44 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
that kids tats aren't real, there's no way

Melo Gang All Day

July 19, 2010 @ 21:03:22 PM
Post: 4467
Join Date: Jan 2009
Location: on the interwebz
smokeyface


lmfaooooooooo I love you &#10006;&#10006;&#10006;&#10006;&#10006;
July 21, 2010 @ 13:41:01 PM
Post: 1229
Join Date: Dec 2008
Location: The Hyperion


someone shop a dick in place of this faggots glowstick nohomo
July 21, 2010 @ 14:11:11 PM
Post: 617
Join Date: Feb 2010
Location: Queens NYC
yo omega u hatin he got a bad bitch behind him, meanwhile u behind a computer hatin.
July 21, 2010 @ 14:19:06 PM
Post: 3918
Join Date: Jul 2006
Location: Seattle, WA
lol dude goes to my school. just got caught slanging for a second time a few months ago, was suspended for like 3-4 months. lol he's hard - as you can see.

July 21, 2010 @ 23:37:02 PM
Post: 14
Join Date: Mar 2010
Hard to tell this thread apart from the regular WDYWT nowadays.
July 22, 2010 @ 00:13:02 AM
Post: 1607
Join Date: Mar 2006
Location: San Diego,CA
Originally posted by Inactive User
IDK why that's an insult. I'm glad the guy has a career. So what if a lot of pinoy men in a certain area are nurses. A lot of indians and arabs own corner stores and gas stations where I'm from...and they get money. Better that he's a fag with a career instead of a fag with a criminal record. Just saying. Not gettin at you. Just a diff perspective.


It's actually hard to become an RN which I doubt dude is cuz he looks young and lol at trying to put somebody down for making money/having a career.
July 22, 2010 @ 04:04:25 AM
Post: 3
Join Date: Jul 2010
Never did I down his career because if I did I would be downing myself.(hint?) I said I bet that faggot is a nurse, not cause he's a faggot literally but because he's flashing money.

Lrn2read
July 22, 2010 @ 04:16:48 AM
Post: 745
Join Date: Aug 2006
Never did I down his career because if I did I would be downing myself.(hint?) I said I bet that faggot is a nurse, not cause he's a faggot literally but because he's flashing money.

Lrn2read
July 22, 2010 @ 04:48:25 AM
Post: 1491
Join Date: Jul 2009
lol dude goes to my school. just got caught slanging for a second time a few months ago, was suspended for like 3-4 months. lol he's hard - as you can see.


dry snitching
this guy prolly bullied you didnt he
July 22, 2010 @ 05:08:44 AM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
i feel like this thread should be renamed "AYE LETS MAKE FUN OF THIS FAGGOT"

half these dudes posted in recent months aren't even hypebeasts

Melo Gang All Day

July 23, 2010 @ 02:35:36 AM
Post: 1265
Join Date: Jul 2008
Location: CALI
dry snitching
this guy prolly bullied you didnt he


lol'd

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

July 23, 2010 @ 03:45:50 AM
Post: 266
Join Date: Apr 2010
July 23, 2010 @ 23:20:12 PM
Post: 1379
Join Date: Oct 2008
Location: earth


lol @ him showing off his bape rug

www.ronindivision.com

July 23, 2010 @ 23:21:57 PM
Post: 3918
Join Date: Jul 2006
Location: Seattle, WA
dry snitching
this guy prolly bullied you didnt he


lmfao
Please login first to reply.
x