Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 4, 2009 @ 07:44 PM
N1njai

Post: 527

Join Date: Sep 2009

Location: 714 OC

The fuck is he carrying, a fox tail?
November 4, 2009 @ 09:48 PM
ichigo81

Post: 2814

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

co-sign

those jeans fit like shit, and he has some retarded hand posture


you n*ggas true definition of haters>sad
November 4, 2009 @ 09:49 PM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

you n*ggas true definition of haters>sad


na du, im just callin it as i see it.
November 4, 2009 @ 11:17 PM
ichigo81

Post: 2814

Join Date: Jun 2009

Location: between the bay and...

^^^imo i like the fit even though i don't rock bbc or ice cream it's like n*gga hate dudes just because they have brand synergy or match to much or if a dude aint rocking a pair of apc and a supreme tee their fit is shit, dress how u want to dress and his fit was on point in my eyes but the shit from previous pages are way worse then dudes fit, and that's real talkcool
November 4, 2009 @ 11:48 PM
grizzzly

Post: 1925

Join Date: Aug 2009

November 4, 2009 @ 11:49 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

^fresher than k3vinfr3sh
November 4, 2009 @ 11:50 PM
Skkipy

Post: 343

Join Date: May 2007

Location: Chicago

^ lol
November 5, 2009 @ 12:04 AM
dhkgfkdj

Post: 2059

Join Date: Jan 2009

MJ "to the gym" on that k3vinfr3sh steez lol
November 5, 2009 @ 12:23 AM
grizzzly

Post: 1925

Join Date: Aug 2009

[youtube]hL9PYl56Dn0[/youtube]
November 5, 2009 @ 11:08 PM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

^ are all LA asian kids like that?
November 6, 2009 @ 12:43 AM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

[youtube]hL9PYl56Dn0[/youtube]


this dud just got me maddddd tight
November 6, 2009 @ 12:52 AM
Augustus

Post: 731

Join Date: May 2007

Location: NYC

damn that video was next level hypebeast. I cant comprehend.

@QuattroRide

November 6, 2009 @ 04:17 AM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

[youtube]hL9PYl56Dn0[/youtube]


looool
November 6, 2009 @ 05:32 AM
Newborn

Post: 202

Join Date: Oct 2008

was this video serious?...i'm just utterly speechless right now...

I got your girl open all night as if her name was Denny's

November 6, 2009 @ 10:13 AM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY

that kids gunna be famous
November 6, 2009 @ 10:26 AM
JARE

Post: 1066

Join Date: May 2009

lmao
November 6, 2009 @ 10:40 AM
edmoney90

Post: 252

Join Date: Jun 2008

I seriously doubt he ever gets to use that Marc Jacob condom
November 6, 2009 @ 01:10 PM
VANCITY

Post: 1541

Join Date: Jul 2009

November 6, 2009 @ 01:16 PM
F/22

Post: 2803

Join Date: Aug 2008

Location: california

smh at the obama shirt
fool probably knows nothing about his plans/ideas/etc.

smh at the rest the fools too.
November 6, 2009 @ 01:17 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

Another one from Iss


all he needs is new jeans and it'd be fine

Melo Gang All Day

November 6, 2009 @ 02:34 PM
Maui Waui

Post: 661

Join Date: Aug 2006

That outfit sucks, you have bad taste.
November 6, 2009 @ 03:30 PM
TheOne

Post: 2735

Join Date: Jan 2008

Location: Here

i really need backround story



gramp with swagcool
November 6, 2009 @ 04:44 PM
Naledge

Post: 183

Join Date: Oct 2009

Location: Northpole

November 6, 2009 @ 04:50 PM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009

LOL!!!^^^ thats so embarrassing
November 6, 2009 @ 05:09 PM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California

http://www.youtube.com/watch?v=ALRTuyVQA7c&feature=channel

lol he has more vids


1:00 his homie is a booty dancer
November 6, 2009 @ 05:34 PM
Movement187

Post: 394

Join Date: Sep 2009

smh at the obama shirt
fool probably knows nothing about his plans/ideas/etc.

smh at the rest the fools too.


Prolly not even old enough to vote. Asians have no swagg smh.
November 6, 2009 @ 05:54 PM
Stylztk

Post: 388

Join Date: Mar 2009

so glad that guy in the vid is not filipino
November 6, 2009 @ 06:04 PM
It's Only Hype

Post: 5604

Join Date: Jan 2008

cool
November 6, 2009 @ 06:07 PM
Space Dandy

suspended

Post: 3633

Join Date: Dec 2006

cool
November 6, 2009 @ 06:07 PM
kEwLiKdaT

Post: 85

Join Date: Jan 2008

LMAO at most of the pics.

Please login first to reply.
Back To Top