Post Hypebeast Picture at There Prime. VOL SAC BEEFIN

Inactive User

Nov 21, 2007 @ 16:41



the fuck? this kid just added me on msn
Nov 21, 2007 @ 16:45
Can we please rename this topic to "What are you wearing today: ISS edition"???

You can go on ISS and see these fuckin homos dress like this all the damn time
Nov 21, 2007 @ 16:46

Some fruities that go to my school.

I Didnt Know Holding Up Condoms Is The Hypebeast Thing To Do.
Nov 21, 2007 @ 16:48

Some fruities that go to my school.


theyre prolly never gonna use those..
Nov 21, 2007 @ 17:00
There using them on each other
i fuckin hate those sciencedamn kids.
Nov 21, 2007 @ 21:25
some of this stuff makes me wanna slap somebody
Nov 21, 2007 @ 22:10


ive seen this guy in soho before...and to my knowledge he was with this baaaaddddd bitch...but hes a fucking herb though, i acutally laughed at him in his face, and couldnt stop
Nov 21, 2007 @ 22:26
LOL











Nov 21, 2007 @ 22:47
^^yo you just wait, those guys are revolutionary. That is the defenition of next level shit
Nov 21, 2007 @ 22:48
This thread reminds me of a couple of my buddie's closets...and yeah, they're filipino...
Nov 21, 2007 @ 23:05
i dislike people that say juiced to the max or say they're juiced with their famous shirts and what not.

Inactive User

Nov 22, 2007 @ 00:15
Nov 22, 2007 @ 00:20
the 4 dudes wearing fape from top to bottom always give me good laugh.


Not fape.

Still a funny picture but it should be legit. Thats Cranium crew from bk they have some connects.
Nov 22, 2007 @ 00:28


ive seen this guy in soho before...and to my knowledge he was with this baaaaddddd bitch...but hes a fucking herb though, i acutally laughed at him in his face, and couldnt stop


And yeah this guy's girl, or some girl that he is associate with is bad as hell. I've seen them before more than once and it was a shame she was dressed up to look like him because it took away from how ridiculously attractive she was.

That guys swagger is hilarious. As soon as he saw me and my people walking towards him he started walking all hard and fast like he was important and stuff. I don't know if the chorus of laughter that happened after he passed slowed him down or not.

I'm all for individuality but if your attitude is wack it gets ruined.

Inactive User

Nov 22, 2007 @ 00:51


where the hell did you get this picture???

this is a friend of mine LOLOLOL
Nov 22, 2007 @ 01:02

Nov 22, 2007 @ 01:07
ill be in NY again in march helgen lochness i want you to help me find the chrome pants guy i wanna thai kick him in the face
Nov 22, 2007 @ 01:26
ehh... wtf
Nov 22, 2007 @ 01:41
This is way too funny to handle. NY people live like this? Everyone in NY looks like they're fresh off the set of Krush Groove??? Hahaha, insanity. People are nuts.

Only in America will people try to resurrect the past. I wonder if 15 years from now "streetwear" kids'll start rocking Girbauds with straps and those ugly Kobe spaceship lookin' shits to look resemble the ugly fads of present day...

www.soundcloud.com/EdHooligan

Nov 22, 2007 @ 07:25

Inactive User

Nov 22, 2007 @ 09:46
^^Straight Heat.

left
nike forces, beaters for baseball

center
destroyed jeans with leather accents , military blues jordan 4's

right
dudes rocking pink no problem. Op shirt reebok pumps not retro.
Nov 22, 2007 @ 13:26
god that retro shits getting ridiculous tongueface
Nov 22, 2007 @ 13:36
left
nike forces, beaters for baseball

center
destroyed jeans with leather accents , military blues jordan 4's

right
dudes rocking pink no problem. Op shirt reebok pumps not retro.


u sure the one wearing pink isnt a female? lol that pic is disturbing
Nov 22, 2007 @ 15:03
I'm still trippin' over fam with his kicks in his pocket. That's truly classic, IMO.
Nov 22, 2007 @ 16:42
lol this some funny shyt ... im inspired
Nov 22, 2007 @ 16:47
the pink shirt reminds me of the tie-dye shirts we made in school...lol
Nov 22, 2007 @ 16:49
please someone put a U MAD pic up.
Nov 22, 2007 @ 18:00
I dont care who likes BAPE or if this guys outfit cost 2,000 dollars
Nov 22, 2007 @ 18:01
Nov 22, 2007 @ 18:13
^fape or bape? thats alot of money if its real shit
Please login first to reply.
HYPECHAT 0