official what you drank and/or ate today

September 16, 2007 @ 16:29:50
Grilled tilapia
September 16, 2007 @ 16:41:28
so far two hot pockets, a container of pineapple and some ginger ale.
September 16, 2007 @ 16:42:21
Honey Garlic Chicken Wings

@ Will, that drink, is it any good? We sell it at my grocery store. at 0.5 % Alcohol smokeyface
September 16, 2007 @ 16:43:34
will my name is on your drank
September 16, 2007 @ 16:49:46
Honey Garlic Chicken Wings

@ Will, that drink, is it any good? We sell it at my grocery store. at 0.5 % Alcohol smokeyface


yo.
my mom work at a pharmacy and she bought like 15-20 of them for like 50 cents each. same taste than the normal tropical juice.

I love the coolers.
best shit to drink when it's fucking hot, outside
September 16, 2007 @ 17:00:43
didnt took a picture.
this night: lipton chicken supreme cup-o-soup (damn.. it was 2 celcius outside smh )
now: drink juice.


You know you and 15 year old girls are the only ones who drink wine coolers right.
September 16, 2007 @ 17:04:37
ahah
ok.. and?
i wont drink some vodka @ 11 am when my parents are with me..
September 16, 2007 @ 17:31:59
hahaha, im afraid i dont mess with drugs. im just a hungry young man


blinkyeyes You are an animal then, you should challenge Kobayashi. There is no way I could even contemplate consuming that much food unless I was hella ripped
September 16, 2007 @ 23:16:18
Ate some Olive Garden
Found a hair on my food so I ate for free >smh
September 17, 2007 @ 00:06:48
Ate some Olive Garden
Found a hair on my food so I ate for free >smh


... imma hit olive garden up tommorow and find some hair in my fettucini
September 17, 2007 @ 00:27:46
a 40 of colt 45
September 17, 2007 @ 00:39:27
I was eating when i came across this thread but ayways i ate a sweet potato pie and two breast(sweet potato pie and one breast was eaten already)
kennedy's fried chicken(nyc knows about KFC)+some juice

September 17, 2007 @ 00:43:01
^^^ this is the shit..i love kennedy's..and the juice is good as hell.
September 17, 2007 @ 00:45:38
^^^ this is the shit..i love kennedy's..and the juice is good as hell.


and cheap too 1.20 for two quarts>1.25 for a nantucket cranberry juice
September 17, 2007 @ 00:46:52
the kennedys around the corner from my crib got shut down like 3 years ago

I WAS PISSED!!

they had the BEST italian cheeseburgers in the hood...ahhh the memories of yester year
September 17, 2007 @ 00:49:40
^^damn that sucks homie i got like 6 chicken spots in a five block radius .....around my way they all over like fake jordans
September 17, 2007 @ 00:49:50
jea, i meant the ghetto spot kennedys fried chicken, but KFC is ight. the juice is crack. love it. probly get sum tomorrowsmokeyface
September 17, 2007 @ 09:33:55
fuck that shit. popeyes is my shit! although there's none in the burbs..gotta drive across 8 Mile into the city to get some...but popeyes < kfc

Just got back from the gym...so protein shake with water, whey and bananas and oatmeal with sugar free jelly and splenda



and i spent $80 this am already! uggg!! stupid protein is so expensive...

September 17, 2007 @ 09:42:13
^UGHHH!!! When i was on that protein diet my farts STUNK LIKE ROTTEN EGGS. But yeah Kennedys is good but what you know about PFC(Palace fried chicken)? That's that hood shit....mad tasty and dirt cheap.
September 17, 2007 @ 10:53:34
^UGHHH!!! When i was on that protein diet my farts STUNK LIKE ROTTEN EGGS. But yeah Kennedys is good but what you know about PFC(Palace fried chicken)? That's that hood shit....mad tasty and dirt cheap.


PFC?? gotta be a queens thing i only see crown fried chicken and kennedy's in my neck of the woods
September 17, 2007 @ 11:40:08
Yeah we got a kennedy's too a block away. Im surprised no pfc in the brook.
September 17, 2007 @ 12:08:13
you guys and your meat...ewww..where the vegetarians at?
September 18, 2007 @ 03:50:22

Inactive User

September 18, 2007 @ 10:21:23
^LOL....EWWW.
September 18, 2007 @ 10:23:21
i am not trying to be a dick at all but please. its not hispanic... youre either latino/a or spanish (european). hispanic has something to do with spain and i dont wanna be considered a subject to another country. but bling that food looks yummie ... and so do u

snapple diet peach
diet coke
chicken fingers
peanut buttercups
honey dijon chips

nice food choice for a diabetic!!!!


Hispanic doesn't have to do with Spain. That would be Spanish. Hispanic refers to MEXICO. Latino refers to any country outside of the other two i.e. Central/South/Caribbean

You are a disgrace.
September 18, 2007 @ 14:30:07
i am not trying to be a dick at all but please. its not hispanic... youre either latino/a or spanish (european). hispanic has something to do with spain and i dont wanna be considered a subject to another country. but bling that food looks yummie ... and so do u

snapple diet peach
diet coke
chicken fingers
peanut buttercups
honey dijon chips

nice food choice for a diabetic!!!!


thanks hun. but hispanic doesn tmean from spain. its true. Spanish is Spain..Hispanic is general term for latinos. i am hispanic. where are you from?smokeyface
September 18, 2007 @ 15:13:29


salmon teriyaki with salad and OJ
September 18, 2007 @ 21:44:30
crab puffs
walnut prawns
thai tea

i love me mums
September 18, 2007 @ 22:35:08

actually a fantastic drink
September 18, 2007 @ 22:41:44
^^^^ bawls are the shit
Please login first to reply.
x