What Did You Wear Today: September 2007

September 11, 2007 @ 18:17:24
well he had enough money(and audacity) to get dior's a while ago..

but i noticed you didnt mention that you have been a classy dude..
who is the only one who can reminisce on the whole "back in the day"
people gotta read with and open mind nowadays.. lol

i see the new thing is to call new members trend hoppers..lawl
go look up the definition
September 11, 2007 @ 18:28:24
I looked it up. The pics of it in the dictonary is an asian kid in a hollister polo with a gay pose going on. And some tats on his arms. Oh and he had dior jeenz on. It clerly stated dior jeenz


lol, i agree that wearing hollister and nike dunks is a little trend hopping

but really, dior is worn by many styles (that azun apparently represents)..
as you've stated.. its a great cut

i could see if he's a poser with no steez or recognition of the brand he's wearing..
September 11, 2007 @ 18:29:42

Inactive User

Charged, why do you keep on going on and on and on? Go look for more shit you can buy for rape since you weren't into it when it first released.
September 11, 2007 @ 18:32:07






if | dior | vans
September 11, 2007 @ 18:32:39
Charged, why do you keep on going on and on and on? Go look for more shit you can buy for rape since you weren't into it when it first released.


yo whats the status on the bulletproof half cabs? you never replied
September 11, 2007 @ 18:33:07
^that fit is killer
September 11, 2007 @ 18:33:40
aaaaaaany ways.. ^ great fit deka, since those diors you got.. the fits have been getting better and better
September 11, 2007 @ 18:33:47
^thanks cuhblushing
September 11, 2007 @ 18:35:17
Yeah I discovered em liek 3 weeks ago when I saw Kanye rokin em


Charged will you fuckin marry me

dude i fuckin love you
September 11, 2007 @ 18:35:58
azunboi ive never not liked a fit you posted...keep it up brotha
September 11, 2007 @ 18:38:10

Inactive User

yo whats the status on the bulletproof half cabs? you never replied


Oh, sorry. They were sold a few weeks ago.
September 11, 2007 @ 18:39:15
^damn i was afriad of thatsmh thnx though
September 11, 2007 @ 18:59:16
NE
RL
Gap
Vans

September 11, 2007 @ 19:09:36




acapulco gold-absurds-g-shock-cms-nikes

stop bitchin
September 11, 2007 @ 19:11:14
fit is dope...but dude please stop making that face =X
September 11, 2007 @ 19:12:43
Damn i want that tee even more now!
September 11, 2007 @ 19:14:44
fit is dope...but dude please stop making that face =X


lol, I was thinking the same thing blushing
September 11, 2007 @ 19:16:38
ok enough about the face pose, its a pic get over it blushing.
September 11, 2007 @ 19:17:27
Real nice stuff Witts Deka Isamu and Kream
September 11, 2007 @ 19:17:45
haha seriously kae >smh
September 11, 2007 @ 19:20:46
Lots of bitching in the last couple of pages , dope fits tho s)ean , deka , and kream.
September 11, 2007 @ 19:32:29
skids face is very emotionless. i couldn't look like that even if i tried.


try squinting at a bright light
September 11, 2007 @ 19:45:16


I have that shirt in Black.
September 11, 2007 @ 19:46:25

You must be in first place every time.
September 11, 2007 @ 19:46:35
I have that shirt in Black.

alert the presses.
September 11, 2007 @ 19:54:20
Pick one:









Levis Red Tab
Uniqlo/Tokyo Pop Culture Project
Uniqlo S-000
Customed Denim FC SB's
September 11, 2007 @ 19:57:56
dope fit kae tbel and some other dude.
September 11, 2007 @ 20:03:25
tech pack 90s
September 11, 2007 @ 20:09:54
^ OH shit thats fresh. whered u get em how much
September 11, 2007 @ 20:18:43
MOAR PICS MOAR PICS
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x