What Did You Wear Today: September 2007

Sep 11, 2007 @ 18:35
Yeah I discovered em liek 3 weeks ago when I saw Kanye rokin em


Charged will you fuckin marry me

dude i fuckin love you
Sep 11, 2007 @ 18:35
azunboi ive never not liked a fit you posted...keep it up brotha

Inactive User

Sep 11, 2007 @ 18:38
yo whats the status on the bulletproof half cabs? you never replied


Oh, sorry. They were sold a few weeks ago.
Sep 11, 2007 @ 18:39
^damn i was afriad of thatsmh thnx though
Sep 11, 2007 @ 18:59
NE
RL
Gap
Vans

Sep 11, 2007 @ 19:09




acapulco gold-absurds-g-shock-cms-nikes

stop bitchin
Sep 11, 2007 @ 19:11
fit is dope...but dude please stop making that face =X
Sep 11, 2007 @ 19:12
Damn i want that tee even more now!

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Sep 11, 2007 @ 19:14
fit is dope...but dude please stop making that face =X


lol, I was thinking the same thing blushing
Sep 11, 2007 @ 19:16
ok enough about the face pose, its a pic get over it blushing.
Sep 11, 2007 @ 19:17
Real nice stuff Witts Deka Isamu and Kream
Sep 11, 2007 @ 19:17
haha seriously kae >smh
Sep 11, 2007 @ 19:20
Lots of bitching in the last couple of pages , dope fits tho s)ean , deka , and kream.
Sep 11, 2007 @ 19:32
skids face is very emotionless. i couldn't look like that even if i tried.



try squinting at a bright light
Sep 11, 2007 @ 19:45


I have that shirt in Black.
Sep 11, 2007 @ 19:46

You must be in first place every time.
Sep 11, 2007 @ 19:46
I have that shirt in Black.

alert the presses.
Sep 11, 2007 @ 19:54
Pick one:










Levis Red Tab
Uniqlo/Tokyo Pop Culture Project
Uniqlo S-000
Customed Denim FC SB's
Sep 11, 2007 @ 19:57
dope fit kae tbel and some other dude.
Sep 11, 2007 @ 20:03
tech pack 90s
Sep 11, 2007 @ 20:09
^ OH shit thats fresh. whered u get em how much
Sep 11, 2007 @ 20:18
MOAR PICS MOAR PICS
Sep 11, 2007 @ 20:25
those uniqlos are sexy
Sep 11, 2007 @ 20:32
nice fit on the s-000's.
Sep 11, 2007 @ 21:10
where did you get your uniqlos tbel? Anywhere from the internet or straight from the shop?
Sep 11, 2007 @ 21:17
straight from the shop.

HK ftw
Sep 11, 2007 @ 21:19


goodfoot
diamond
levis
nike
vancouver

it's a bunk fit but, it was a spur of the moment thing going up there.
Sep 11, 2007 @ 22:07
ayo what brand is that?
Sep 11, 2007 @ 22:08
yeah that tee is sick.
Sep 11, 2007 @ 22:13
Imaginary Foundation, their newest season just dropped.
This topic is locked, replies are no longer accepted.