What Did You Wear Today: September 2007

September 11, 2007 @ 09:31:52 AM
Post: 145
Join Date: Sep 2007
Location: NEW YORK


hm
apc belt
lv
RRL
metallic 1s

nice fits deka n zee


VERY VERY NICE
September 11, 2007 @ 09:32:24 AM
Post: 338
Join Date: Feb 2007
Location: Hamburg, Germany


LRG
Nudie ESD
Jordan

~.~
September 11, 2007 @ 09:59:34 AM
Post: 5
Join Date: Sep 2007
Location: CHICAGO




^^^ HOT STUFF RIGHT THUR, BLING!!!!!
September 11, 2007 @ 10:02:52 AM
Post: 5
Join Date: Sep 2007
Location: CHICAGO
bape tee
evisu x puma


September 11, 2007 @ 10:13:29 AM
Post: 3299
Join Date: Feb 2007
Location: Sauga
deka killed it
hands down
September 11, 2007 @ 10:14:08 AM
Post: 311
Join Date: Oct 2006
Location: PROVIDENCE, RI
scott2hotti = WHACK
September 11, 2007 @ 10:15:29 AM
Post: 2645
Join Date: Oct 2006
Location: Detroit.
RRL as in ralph lauren?
September 11, 2007 @ 10:18:14 AM
Post: 3949
Join Date: Mar 2007
Location: 904
yeah... its ralphies line where he does old workwear, western style pieces, and military styled pieces. much higher quality than polo. its pretty much him making the kind of stuff he personally likes.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

September 11, 2007 @ 11:06:31 AM
Post: 1
Join Date: Sep 2007
kirkland*Moneycats*

to pick up these denims


September 11, 2007 @ 11:24:12 AM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago


September 11, 2007 @ 11:30:05 AM

Inactive User

dope shoez
September 11, 2007 @ 12:01:19 PM
Post: 718
Join Date: Jan 2007
Location: Tokyo, Japan
polo white tee
a.p.c
undftd sk8 hi



That bathroom is fucking dope!
September 11, 2007 @ 12:01:48 PM
Post: 718
Join Date: Jan 2007
Location: Tokyo, Japan
Today, too school.
September 11, 2007 @ 12:18:59 PM
Post: 1060
Join Date: Apr 2007
Location: Chicago
bape tee
evisu x puma




Why didn't U post the kicks? Overall this fit isn't that bad though. I'm digging the shades what kind are they?

saturday..




hm | apc | nike

sunday..




aa | dior | nike

monday..




fuct | dior | vans


Dope. U ride the line between simple and flashy to perfection. The last fit is crack.



termite_zee


Nice. Your shit is always on point.



hm
apc belt
lv
RRL
metallic 1s

nice fits deka n zee


Predistressed denim at it's finest

There's a lot of really nice fits in the last few pages. Good shit everybody
September 11, 2007 @ 12:24:49 PM

Inactive User

*Yawns* at what some of you kids call back in the day. Too fucking funny, you haven't been in this shit long enough to say back in the day.
September 11, 2007 @ 12:30:24 PM
Post: 205
Join Date: Jan 2007
Originally posted by Inactive User
deka your first fit is crazy. black 'premes are sex. i fucking need all 3 pairs. but not for $400 each. smh.


Ill sell u white ones for less smokeyface
September 11, 2007 @ 12:47:56 PM

Inactive User

OH SHIT! THE MASTUH HAS SPOEKN!!! NO WAI!!!

You're a fucking joke. You have been here what, a month? And you act like you know the full fucking populous you moron.

Oh and I have my "LMFAO 100+ DOLAREZ" shirt on today. Holla


Lol, Charged... Why the fuck do you still even try to defend yourself?

Go back and make 20+ fucking threads on a Tiffany Dunk ESSSSBEEEEEEE legit check.

Better yet, go buy more Supreme Blazers for $300+. Now that is a fucking joke.

Oh damn, proud of your $100+ tee. Hahahaha, you're too fucking lame. You want a Tera tee while you're at it? Go ask your "connect" again. Hahahahahaha. Phase2, hahahahahahaha.
September 11, 2007 @ 13:00:57 PM
Post: 2944
Join Date: Dec 2006
Location: Freeport LI
I want to see these two meet in real life and not fight

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

September 11, 2007 @ 13:38:51 PM
Post: 2932
Join Date: Jul 2006
Location: THE BRONX
i see a fit battle happening
Azunboi vs Charged_ Vol 20 - The battle of who really knows streetwear lol
September 11, 2007 @ 13:46:18 PM
Post: 2550
Join Date: Jun 2006
Location: killa cali
thanks for the comments guys, greatly appreciated.

alot of really nice fits back there from the usuals smokeyface

i see a fit battle happening
Azunboi vs Charged_ Vol 20 - The battle of who really knows streetwear lol



dun dun dun ! make it happen !!
September 11, 2007 @ 13:49:27 PM
Post: 2224
Join Date: Nov 2006
deka, zee, sean
my favourite posters ... no one else compares
September 11, 2007 @ 14:10:54 PM
Post: 6049
Join Date: Sep 2006
Location: 510,Bay Area
*Yawns* at what some of you kids call back in the day. Too fucking funny, you haven't been in this shit long enough to say back in the day.


You have to be the biggest fuckin idiot on this board. Wtf are you talking about? You're fuckin 18, back in the day for you was middle school.

And as Charged said, you're a fuckin joke, and you act like you're hella chill with everyone on here.

You're a fuckin douche bag.

I didn't think it would be possible to hate someone over an internet forum, but I honestly hate this guy with a passion.
September 11, 2007 @ 14:14:06 PM
Post: 3949
Join Date: Mar 2007
Location: 904
azunboi seems to get no love on sufu either... i dont get it.

and back in the day... if youre 18 you cant reminisce on back in the day... youre in the day at that age.
September 11, 2007 @ 14:18:00 PM

Inactive User

*Yawns* at what some of you kids call back in the day. Too fucking funny, you haven't been in this shit long enough to say back in the day.


coming from mr.
A few days shy of 19.


when get your next stock of 15 og supreme tees off bidservice, dont forget to post them in the off topic. it makes me laugh when i see you wearing a tshirt that was released when you were 14 yet you act like you were there when jebbia screened his the very first box tee.

you love yourself, your a poser and clearly a trendhopper

apply for a job at abercrombie, your pretentious pretty self would succeed there.
September 11, 2007 @ 14:18:01 PM
Post: 2224
Join Date: Nov 2006
damn i'm 9 years his elder
September 11, 2007 @ 14:18:32 PM

Inactive User



- Goodfoot, Stussy, Supreme, Head Porter, APC
September 11, 2007 @ 14:19:55 PM
Post: 3299
Join Date: Feb 2007
Location: Sauga
oh, i remember when i was 18.....
September 11, 2007 @ 14:20:36 PM
Post: 2224
Join Date: Nov 2006
oh, i remember when i was 18.....


i don't think i knew you when you were that young ..lol but i do remember your style when i first met you
September 11, 2007 @ 14:22:25 PM
Post: 2336
Join Date: Dec 2006
Location: omaha, des moines
thats the worst thing about "streetwear". people thinking there's some sort of credibility or hierarchy involved. like it really matters how long you've known a brand or that because you have easy access to certain brand/store just because your parents happen to live near it that you're better than the next dude who has to pay a little extra to get it. i'm sick of people taking credit for things that are purely circumstantial. same thing with people like brian from chicago saying shit about charged being short like anything you can can do has any effect on your height. it's retarded.


edit: sorry for the cry baby rant but it's something that needs said.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x