What Did You Wear Today: September 2007

August 31, 2007 @ 22:05:08 PM
Post: 873
Join Date: Aug 2007
Location: Montr
fix it.
August 31, 2007 @ 22:13:33 PM
Post: 873
Join Date: Aug 2007
Location: Montr
I hope that it,s your kid or your lil brother.
August 31, 2007 @ 22:19:54 PM
Post: 436
Join Date: Feb 2007
august 31,2007



termite_zee

s)ean,sound.......dope
August 31, 2007 @ 22:25:19 PM
Post: 635
Join Date: Jun 2007
Location: New York
dope fit t_z.
August 31, 2007 @ 22:29:55 PM
Post: 37
Join Date: Aug 2007
As long as Ive been lurking, Ive always liked t_z fits.
August 31, 2007 @ 22:30:10 PM
Post: 6049
Join Date: Sep 2006
Location: 510,Bay Area
Tag Poppin': 12 year old much?
August 31, 2007 @ 22:32:08 PM
Post: 631
Join Date: Jul 2007
Nice fit t_z
August 31, 2007 @ 22:45:35 PM
Post: 1733
Join Date: Dec 2006
Location: MD/DC area
Originally posted by Inactive User


Kid Robot, Crooks and Castles, Paper Cloth & Denim, Jordan 13 altitides


Wow u startin' early, wonder when you hit HS....Insane...
August 31, 2007 @ 22:49:01 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
dang, where do you think he works?
August 31, 2007 @ 22:54:56 PM
Post: 6288
Join Date: Mar 2006
Location: NYC
tag poppin, i'm with them. how old are you? not gonna be a dick about it because you have a lot of time to learn, but everything there is too big on you. i'd say stick with some tees that come in a small or even smaller (American Apparel, blank fitted tees), some skinnier jeans (Baby GAP), and you should be good.

my only advice: don't stock up on this stuff, puberty is a piece of shit and you'll grow out of all of it very soon.
August 31, 2007 @ 22:57:52 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
gotta admit, shorty tag popped!
August 31, 2007 @ 22:58:36 PM
Post: 1568
Join Date: Feb 2006
Location: Montreal, Quebec
nice sean, i actually like the w)taps sk8-highs more than the chukks in the blue colorway

smokeyface
August 31, 2007 @ 22:58:38 PM
Post: 180
Join Date: Nov 2006
Location: Toronto, Canada
Yesterday (who plays warhawk? )

Today (E-bike smokeyface)
August 31, 2007 @ 23:03:46 PM
Post: 972
Join Date: Jan 2007
Location: NYC
homie got a vespa smh
August 31, 2007 @ 23:05:01 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
vespas are cute.
August 31, 2007 @ 23:05:52 PM
Post: 2048
Join Date: Aug 2006
Location: 910 side of thangs, NC
man thats the last thing that was on my mind when i was 12...
August 31, 2007 @ 23:08:08 PM
Post: 2645
Join Date: Oct 2006
Location: Detroit.
man my boy got one when we were 16. first and last time i was ever on one. i tried to be cool on some ruff ryders shit, cause it was '98 and they were poppin..so i peeled out doing a buck and tried to pop a wheelie and fell and busted his brand new shit ALL up...yeah..i never fucked with one again..

and also smh @ it being september...wow. i know we all feel like 'damn, i cant belive summers over'..but for us midwesterners and east coasters remember when it got warm? in may? think back..it really seems like forever ago...cant believe how fast summer goes and how slow winter goes...last year in detroit it started snowing on Oct 9th and there was STILL snow on the ground on April 14th..

shoot me in the head
August 31, 2007 @ 23:10:50 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
same shit happened to me on my friends dirt bike, i was 16 at the time.

got 6 stitches on my shoulder smh
August 31, 2007 @ 23:17:26 PM
Post: 2645
Join Date: Oct 2006
Location: Detroit.
luckily i escaped with a few scratches cause his road isn't paved..just gravel and big ass rocks...but a dirt bike has wayyyy more power...dude your lucky!

and i wasn't wearing a helmet...i hope you were!
August 31, 2007 @ 23:20:21 PM
Post: 712
Join Date: Apr 2007
Location: Chicago Main'




Chi-city.
August 31, 2007 @ 23:21:06 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
Originally posted by Inactive User
g on Oct 9th


that's my bday, weird and my dad gonna teach how to ride a bike one day
August 31, 2007 @ 23:26:33 PM
Post: 2363
Join Date: Jul 2006
Location: Seattle
dang, where do you think he works?


He works his mom's credit card tongueface
August 31, 2007 @ 23:26:40 PM
Post: 1733
Join Date: Dec 2006
Location: MD/DC area
flavasava, U didnt care to match today....
August 31, 2007 @ 23:27:14 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
yo flava, what part of chicago you from?
August 31, 2007 @ 23:28:43 PM

Inactive User

I thought flav was black.
August 31, 2007 @ 23:30:16 PM
Post: 712
Join Date: Apr 2007
Location: Chicago Main'
I thought flav was black.


Sorry for the light skin...

Brian: South.


And I really didnt care to match lol.
August 31, 2007 @ 23:32:12 PM
Post: 1966
Join Date: Mar 2006
Location: Chicago
how far south, midway? hundreds?
August 31, 2007 @ 23:37:36 PM
Post: 712
Join Date: Apr 2007
Location: Chicago Main'
Midway.

And I be at 79th too.
August 31, 2007 @ 23:45:02 PM

Inactive User

i regret not buying the shirt t_z is wearing when i had the chance
August 31, 2007 @ 23:54:04 PM
Post: 2058
Join Date: Nov 2006
i think its time me and charged shut this thread down again.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x