What Time Is It? What Are You Doing?

Jul 15, 2007 @ 22:22
11:21

just got done watchin the espys and mad at the fact that the back-up band straight fucked up common's performance...

bout to shower and get ready 4 bed
Jul 15, 2007 @ 22:55
8:55

starving...
Jul 15, 2007 @ 23:08
12:08am and im on hypebeast
Jul 15, 2007 @ 23:11
^^Not much fun?

9:57 Finished watchin Georgia Rule, meh. Listenin to De La Soul now, 3 Feet High And Rising.


Ehhh no ive had fun im just tired from doing so much stuff, just excited to leave the desert and get back to where its green

http://cavalieressentials.com/

Jul 16, 2007 @ 07:58
8:59
threw up my cheerios right when i pulled into work

not feeling so well..maybe going home =X
Jul 16, 2007 @ 08:04
9:04a.m Toronto, Canada.... About to get some Breccy ( Breakfast )

Inactive User

Jul 16, 2007 @ 08:10
8:09

Coming in from my jog, drinking coffe and eating frosted flakes with soy milk.
Jul 16, 2007 @ 08:19
It's 9:20am and just got to work and bout to go get my daily ice grande white mocha latte no whip.
Jul 16, 2007 @ 08:30
9:29 am- Listening to Bring Da Ruckus while taking a shit.
Jul 16, 2007 @ 09:35
7:34am

Just got to work. Preparing for a long boring day...
Jul 16, 2007 @ 09:50
9:49 a.m. and at work not doing shit again
Jul 16, 2007 @ 09:54
9:49 a.m. and at work not doing shit again


+1 but 10:52AM here now, bored outta my mind
Jul 16, 2007 @ 10:45
11:44am...no work today!!! bout to make some breakfest then call up a friend or 2.
Jul 16, 2007 @ 10:47
11:46 am

woke up like a half hour ago. watching some first take on espn. bout to make some eggs before i go into work.
Jul 16, 2007 @ 12:22
1:20am, washing laundry, blogging...

HYPEBEAST.COM

Jul 16, 2007 @ 13:13
2:13pm just finished washing my car, getting ready to go meet a lady friend

Inactive User

Jul 16, 2007 @ 13:34
14:33, waiting cause a girl (that i'm not sure if I love her but I dont know if she loves me) is comming at my house.
Jul 16, 2007 @ 14:46
12.45PM, just got back from school, ended up sleeping at 4.30 last night, woke up at 8, probably gonna catch a nap, no work today &)
Jul 16, 2007 @ 16:40
5;40PM.

Getting ready for 2-hour swim practice.

Inactive User

Jul 16, 2007 @ 16:59
4:58 regretting having that second piece of BBQ...my stomach is killing me >_<
Jul 16, 2007 @ 17:47
6:47...just got home from the gym.
Jul 16, 2007 @ 18:12
7:11 pm

at work bored alone waiting out the last 2 hours .......regretting the chocolate chip cookie because right when i thought the 2 day long torture of runny money shits was over it feels like the thunder is back cant wait to go home so i can make it rain
Jul 16, 2007 @ 19:22
8:21pm.. watching my dad watch the baseball game.
Jul 16, 2007 @ 22:25
7:11 pm

at work bored alone waiting out the last 2 hours .......regretting the chocolate chip cookie because right when i thought the 2 day long torture of runny money shits was over it feels like the thunder is back cant wait to go home so i can make it rain


lmao, thats dirty son, but I kno the feeling.

10:25, doing credit recovery homework, fuck...
Jul 16, 2007 @ 23:24
9:24

facebooking
Jul 17, 2007 @ 01:28
2:28am chillin, gotta be at work in an hour smh

Inactive User

Jul 17, 2007 @ 01:37
1:37 just got woke up by brother and his friend........very angry.
Jul 17, 2007 @ 02:21
3:21 a.m. looking for a new job and apartment
Jul 17, 2007 @ 05:40
6:40 in the AM, should be sleeping. smh

Inactive User

Jul 17, 2007 @ 06:27
6:26am, about to go for my jog
Please login first to reply.