FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
June 30, 2007 @ 12:10 PM
IHaveAPosse

Post: 471

Join Date: Nov 2006

I have this t-shirt, haven't worn it in years.


who doesnt have this shirt haha
June 30, 2007 @ 12:25 PM

Inactive

wtf are you talking about? what dre video?

you're fucking confused, dude.


3000
June 30, 2007 @ 11:17 PM
PeeWee

Post: 1005

Join Date: Nov 2006

Location: MPLS

yeah Andre 3000 Benjamin, ya kno 1 half of Outkast.
July 1, 2007 @ 12:06 AM
Kustomkid24871

Post: 262

Join Date: Sep 2006

Location: Oakland, CA

[SIZE="4"]Lupe Fiasco[/SIZE]






July 1, 2007 @ 12:08 AM
That Cat

Post: 1039

Join Date: May 2007

Location: Squig's Utopia. *lov...

who doesnt have this shirt haha


me
July 1, 2007 @ 01:33 AM
Theseventhletter

Post: 9148

Join Date: Apr 2006

Location: Brooklyn New York Ci...

To add to this...I used to look up to a lot of skater's styles when I was in middle school too. Chad Muska, Peter Smolik, and basically the whole Shorty's team even though they had similiar styles (minus Steve Olson). The whole pro skater realm was real diverse with shit though from a lot of the Zero and Toy Machine dudes that were rockin' punk-ish stuff with skinny jeans all the way to the dudes on DC like Stevie Williams who was wearing the stuff that was more influenced by hip hop.


ive always admired chad muskas style btu living in th ehood didnt really permit me to emulate him haha
July 1, 2007 @ 02:09 AM
grits

Post: 214

Join Date: Apr 2007

Location: Worldwide

3000


guys...i know he was referring to andre benjamin.

but the dudes quote was way outta wack...

he was all fucked up about how he was talking about it.

nevermind.

i know i was right, and he was wrong. thats all that matters.
July 1, 2007 @ 07:50 AM
Joe_

Post: 2742

Join Date: Apr 2007

Location: Australia

July 1, 2007 @ 10:12 AM
whs

Post: 986

Join Date: Jan 2007

Location: NYC

eeyyyy...

http://img525.imageshack.us/img525/461/nonibenefits007ai7.jpg

July 1, 2007 @ 04:16 PM
That Cat

Post: 1039

Join Date: May 2007

Location: Squig's Utopia. *lov...

July 1, 2007 @ 04:23 PM
dropkickbob

Post: 345

Join Date: Mar 2007

July 1, 2007 @ 07:30 PM
focus

Post: 2335

Join Date: Oct 2006

Location: DcMdVa

Hey That Cat, Allah is gonna punish you for that one.
July 1, 2007 @ 08:16 PM
owensA

Post: 2346

Join Date: Jul 2006

Location: Live from 215

^^ Muslims love jesus too (he's a prophet according to Islam)

Urkel's always had an original style IMO
July 2, 2007 @ 12:25 AM
That Guy Gus

Post: 239

Join Date: Jun 2007

July 2, 2007 @ 12:26 AM
ShippedOut2

Post: 190

Join Date: Jun 2007

Location: Etobicoke, Toronto

Samuel L Jackson
July 2, 2007 @ 02:04 AM
etcetera

Post: 565

Join Date: Jun 2006

Location: Maryland, the burbs....

step your game up


danke schoeenn

co sigzzly on that one all the way!!! that there is the G.O.A.T. of teen movies and ferris' steez was almost as on point as his slacker game.
July 2, 2007 @ 07:27 AM
Freshcity

Post: 1531

Join Date: May 2006

Location: Boston/Philly

I heard his mom made his kicks, check Wiki.


rogers? no i specifically remember an episode where he got his feet molded so he could have custom shoes made for him, but just not by his mother
July 10, 2007 @ 01:03 AM
etcetera

Post: 565

Join Date: Jun 2006

Location: Maryland, the burbs....

wtf are you talking about? what dre video?

you're fucking confused, dude.

i was saying that the vido from the group you posted only remotely represents dre's style...one small facet of it... so to say that his style's been done befor just isnt fair to him. and chill with the cursing...its not that serious
July 10, 2007 @ 01:37 PM
Third Eye Jedi

Post: 1296

Join Date: Jul 2006

Location: N/A

Teov.. best dressed in HB.. the man is a style GOD!!!smile
July 10, 2007 @ 03:31 PM
That Guy Gus

Post: 239

Join Date: Jun 2007

Teov.. best dressed in HB.. the man is a style GOD!!!smile


^ sarcastic kid, huh
July 10, 2007 @ 03:32 PM
myswag

Post: 217

Join Date: Jun 2007

Location: MA

Bun B The Underground KIng
July 10, 2007 @ 03:57 PM
brynw

Post: 372

Join Date: Nov 2006

Location: where the cash at

russell brand, wouldn't dress like him though
john mayer
July 10, 2007 @ 05:06 PM

Inactive

Bun B The Underground KIng


ahah
July 10, 2007 @ 11:02 PM

Inactive

i agree with the kanye selection, dude has alot of range, and is sorta unpredictable (in a good and bad way)

mos is also nice, andre 3000 just oozes style
July 10, 2007 @ 11:08 PM
Raskol

Post: 339

Join Date: Jan 2007




July 10, 2007 @ 11:21 PM

Inactive

oh yeah how can i forgot

the master

July 11, 2007 @ 12:13 AM
SoleFresh87

Post: 1353

Join Date: Nov 2006

Location: Columbia , South Car...

my own , no lie

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

July 11, 2007 @ 12:19 AM
Third Eye Jedi

Post: 1296

Join Date: Jul 2006

Location: N/A

^^my own too forreal... theres mad overrated people up in HB...
July 11, 2007 @ 01:18 AM

Inactive

peter otoole


gregory peck

elvis costello


thom york



gallaghers


July 12, 2007 @ 10:54 PM
Mistah_H

Post: 25

Join Date: Jul 2007

Location: Toronto



lol...biggie been rockin' bape almost a decade earlier than weezy and pharrell...

Please login first to reply.
Back To Top