Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
February 22, 2006 @ 01:30 PM

Inactive

Is it me or does hypebeast give anyone else pop ups?
February 22, 2006 @ 01:30 PM

Inactive

pop up blocker.......
February 22, 2006 @ 03:14 PM
dezone

Post: 12

Join Date: Feb 2006

Location: hamilton, ontario

not me
February 22, 2006 @ 03:16 PM
Kevin Ma

Post: 1239

Join Date: Jun 2008

Location: Hong Kong

only if you recieve a private message

HYPEBEAST.COM

February 22, 2006 @ 03:33 PM

Inactive

yeah its not hypebeast but does anyone have any good anti virus software
February 22, 2006 @ 03:43 PM
Peter Suh

Post: 5483

Join Date: Nov 2008

Download Norton off of Kazaa. Or drop $30 @ norton.com/

Adaware removes a lot of crap too (free): www.lavasoftusa.com/software/adaware/
February 22, 2006 @ 03:51 PM

Inactive

haha thats how i got the virus from trying to download software from limewire
but thanks for looking out ad aware seems that it did its job
February 22, 2006 @ 04:01 PM
Peter Suh

Post: 5483

Join Date: Nov 2008

I dl'd some crap too before trying to be cheap and not pay for software :stoneface: :rofl:
February 22, 2006 @ 04:54 PM

Inactive

yeah i got pretty lucky with microsoft office
February 22, 2006 @ 05:08 PM
Peter Suh

Post: 5483

Join Date: Nov 2008

Hell yea! I got Office XP for free! Even though the older versions are better..
February 22, 2006 @ 05:36 PM

Inactive

Is it me or does hypebeast give anyone else pop ups?



I had the same reason, too many damnn pop ups. but i think the problem was that i got it from my limewire. which suckd because i had to restore my whole comp an wipe out all memorie. but yea i had that problem, an says "SEE OUR SPONSOR" haha , i got pissed. every 5 clicks.
February 22, 2006 @ 05:48 PM

Inactive

I've never gotten damaging virus/spyware from limewire and i've download lots and lots of programs...I'm just smart about what I download and of course I never download .exe files.
February 22, 2006 @ 06:05 PM

Inactive

I use OS X instead of a shitty Windows OS like I used to, so no viruses for me.razz As for pop-ups just download firefox and turn on the popup blocker.
February 22, 2006 @ 09:45 PM

Inactive

i got macafee ...no pop ups smile
February 23, 2006 @ 12:25 AM

Inactive

I had the same reason, too many damnn pop ups. but i think the problem was that i got it from my limewire. which suckd because i had to restore my whole comp an wipe out all memorie. but yea i had that problem, an says "SEE OUR SPONSOR" haha , i got pissed. every 5 clicks.


yeah have that that shit that says see our sponser while we redirect you. but i found a solutin every time i reboot my computer i have to delete a program called wink that my solution until i find out how to fully remove it
February 25, 2006 @ 07:19 PM

Inactive

What can i do, cuz now i have this problem again
February 25, 2006 @ 09:20 PM

Inactive

go to program files and see if you have a file named wink
February 25, 2006 @ 11:09 PM
Brick James

Post: 372

Join Date: Feb 2006

Location: Bk

Microsoft beta anti-spyware. Last time i checked it was free and it works pretty damn good.
February 26, 2006 @ 12:35 AM
Petar Kujundzic

Post: 50

Join Date: Nov 2009

not me cuz i have a thing called pop up blocker..
February 26, 2006 @ 06:36 AM
eMily

Post: 126

Join Date: Feb 2006

I think you should buy an anti-virus if you don't wanna risk getting more viruses from downloading.
It sucks that you have to drop money on anti-virus software but at least you only have to pay once and then you don't have to worry about viruses again.
Hell yea! I got Office XP for free!..

Ditto. Got lucky this time. Last time I tryed that ish I got about 3 viruses haha.
February 26, 2006 @ 02:09 PM

Inactive

Thanks for the help.
February 26, 2006 @ 03:07 PM

Inactive

i heard it gave ppl the "wink" viruis..right Snkr H3ead??
February 26, 2006 @ 03:09 PM

Inactive

^^^^yeah thats that i have
August 22, 2008 @ 08:41 PM
++Phil

Post: 975

Join Date: Jan 2007

Location: CA all day

Is it me or does hypebeast give anyone else pop ups?


its you
August 22, 2008 @ 08:45 PM
GoldenNoodles

Post: 886

Join Date: Dec 2006

Location: 604

wtf this was in 06
August 22, 2008 @ 08:59 PM
Yousstafa101

Post: 133

Join Date: Jun 2007

Location: 90210

mehbeh the pr0n on your comp is causin it ey?

jp calm down
August 22, 2008 @ 09:10 PM
whs

Post: 986

Join Date: Jan 2007

Location: NYC



did you guys see the new peewee nike sb dunks?!!??! HEAATTTTT!!!!!!!cawped

http://img525.imageshack.us/img525/461/nonibenefits007ai7.jpg


Please login first to reply.
Back To Top