Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
January 11, 2010 @ 01:08 PM
eholt3p

Post: 456

Join Date: Nov 2008

Location: ATLville.

lol epic. i went to high school with her


damn thats wild as fuck i have that same tat on my wrist hahaha
January 11, 2010 @ 02:11 PM
reggan

Post: 589

Join Date: Aug 2007

hanson?




lords of dogtown, awesome yo!

http://juicydistortion.tumblr.com/

January 11, 2010 @ 02:21 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

know any good artists i should check out?


Since u are in LA, what are u looking to get done? I could recommend some specific artist for specific work...
January 12, 2010 @ 10:17 AM
robdeeps54

Post: 36

Join Date: Oct 2008



some people just get tattoos to get tattoos i guess
January 12, 2010 @ 11:34 AM
PauloWallo

Post: 105

Join Date: Nov 2007

Location: San Francisco

Snkr H3ad haha thats a dope tattoo homie
January 12, 2010 @ 11:54 AM
Hellah Fresh

Post: 4038

Join Date: Dec 2006



He was really feeling himself when he got that. But woke up the next morning like WTF was i thinking Lulz.
January 14, 2010 @ 04:34 PM
escobarwon

Post: 159

Join Date: Feb 2009

Location: Bogota,Colombia

not done yet just need to outline it and touch it up


dam its starting to peel and scab...its not looking like i thought it would its crooked up close alot he sed it aint done and sed not to let any1 else work on it but im having 2nd thouts

twitter @ColombianCoke

January 14, 2010 @ 05:22 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

^ well tattoos do scab and peel, its the healing process.. The healing process makes it look like the tattoo is shitty but before making that judgement let the tattoo heal completely then make the judgment.. The crooked part well that is the tattoo artists fault.. Also rib tattoos are hard to work with since there is nothing really there, so it could take up to 2-3 sessions before that tattoo is actually complete
January 14, 2010 @ 05:57 PM
mopreme

Post: 144

Join Date: Jul 2007

Better Pics




Hit the weight room. That dragon looks like a garden snake coming out of a hairy hole.
January 14, 2010 @ 10:07 PM
gnar

Post: 1545

Join Date: Oct 2009

Location: Vegas

Better Pics




Awesome man, awesome. Fuck any haters. This thread is filled with shitty tattoos.
January 14, 2010 @ 10:11 PM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

Hit the weight room. That dragon looks like a garden snake coming out of a hairy hole.


lolol.

looks badass though. one of those hardcore asian gangster ones. triad business.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

January 14, 2010 @ 10:16 PM
theh00d

Post: 1315

Join Date: Apr 2009

Location: Oakland

^ yeah dat shit "dai lo" status
the sayin: "right dragon left tiger"

ourdaysofbeingwild.tumblr.com Check my sale listing: http://hypebeast.com/forums/apparel/212986

January 14, 2010 @ 10:30 PM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

^ lolol @ dude saying dai lo cool thats exactly what i was thinking haha

for some reason, all i can think of is that fat dude from kung fu hustle with the two axes on his chest... lol

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

January 15, 2010 @ 01:39 AM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

my friend is sketching this for me to go on my inner forearm


All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

January 15, 2010 @ 01:43 AM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

^kinda curious what that is? or is it just something you saw and liked?
January 15, 2010 @ 01:47 AM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

^ its in the movie The wicker man..
January 15, 2010 @ 02:38 AM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

^kinda curious what that is? or is it just something you saw and liked?


it's from the movie the Wicker Man but historically Celtic Pagan societies used to burn big ass effigies of men with human sacrifices trapped in the head, that's basically what the movie was about

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

January 15, 2010 @ 02:49 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

thats cool, im gonna have to check out that movie sounds interesting.
January 15, 2010 @ 03:18 PM
lawlercon

Post: 632

Join Date: Nov 2008



dont remember if i posted the finished piece.
January 15, 2010 @ 03:21 PM
kilogram

Post: 1540

Join Date: Aug 2009

Location: Gaza

that is fucking dope dude, the colors are really vibrant.

probably helps being as pale as you are haha


witless you should post up the sketch when you get it, i like the idea
January 15, 2010 @ 03:57 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

yeah no doubt, she's probably gonna do some bug shit wit it too, she's like heavy into "modern art" and shit lol

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

January 15, 2010 @ 04:25 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009

^ here is the thing u have to take in consideration.. Most tattoo artist if u bring in a drawing they are going to change it and make there custom piece. Just saying this because if your friend is drawing this for u, the artist will prolly only use it as a reference...
January 16, 2010 @ 09:00 PM
Chi-Town

Post: 441

Join Date: Sep 2008



dont remember if i posted the finished piece.


At first glance, I was like "WTF?"

Now after looking at it, I LOVE it.
January 16, 2010 @ 09:17 PM
Real_City_Jon

Post: 1140

Join Date: Nov 2008

Location: fuck outta here

AHAHAHAHA truth.


Why does he care so much? Let him get what he wants to get.
January 19, 2010 @ 04:23 AM
s)ean

Post: 729

Join Date: Jul 2006

got some more work done by Robert Pho in vegas. Ill post some pics in a bit.
January 20, 2010 @ 08:20 PM
Skkipy

Post: 343

Join Date: May 2007

Location: Chicago

this was on July 31, 2009... My nickname IRL not just my forum name... Wanna get a music inspired piece done when i turn 18...

January 20, 2010 @ 10:24 PM
Chris

Post: 1662

Join Date: Aug 2006

Location: Washington

Lol wait so let me get this straight. You aren't even 18 but you get a big ass forarm tat of your nickname? Your gonna regret that one, lmao.
January 20, 2010 @ 10:36 PM
ASSHOLE

Post: 4230

Join Date: Apr 2009

He said it was his real name^

I'm about to get bees on my knees.
January 20, 2010 @ 11:00 PM
Chris

Post: 1662

Join Date: Aug 2006

Location: Washington

My nickname IRL not just my forum name
January 20, 2010 @ 11:01 PM
ASSHOLE

Post: 4230

Join Date: Apr 2009

lolnvm,

Damn what's with me today.

Please login first to reply.
Back To Top