The Official Tattoo Thread

July 26, 2007 @ 00:46:27 AM
Post: 1156
Join Date: Jan 2007
Location: NJ
since when was this?


elaborate please?

that doesnt mean shit. i've heard plenty of people say that probably before bulldoze. It could be from Muhammad Ali for all he cares. It sounds like some bullshit that some tough guy wants to get to show that hes all big and bad. Trust me dude, we can see thru bullshit.


and exactly, i don't fucking listen to bulldoze. but i've heard garbage like that all of the time.
July 26, 2007 @ 00:47:29 AM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
^What tat did you get btw?
July 26, 2007 @ 00:48:42 AM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
he wants to get some cliche tattoo that says Respect through fear on his stomach
July 26, 2007 @ 00:49:27 AM
Post: 1156
Join Date: Jan 2007
Location: NJ
what fuckin bullshit, i already said im not trying to be anything. its not like this convo is changing my mind at all anyway.


i'm not trying to change your mind..

you can take that shit to the grave, i'm not losing sleep dude.

didnt you wear verse shirts and post in the hardcore thread.


and yes, i've posted in the thread. but no, i've never worn a verse shirt.

^What tat did you get btw?


me?
July 26, 2007 @ 00:50:01 AM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
Nah i mean eggnog
July 26, 2007 @ 00:51:08 AM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
he wants to get some cliche tattoo that says Respect through fear on his stomach


Wow theres so many jokes about that lol. Watch, if you get fat that tat is gonna make you commit suicide.
July 26, 2007 @ 00:51:12 AM
Post: 1156
Join Date: Jan 2007
Location: NJ
Nah i mean eggnog


mkay. jacob answered your question in that case.
August 03, 2007 @ 02:07:03 AM
Post: 1622
Join Date: Jul 2007
Location: KALI4NIA
i was never really fasanating with the tattoos but i want to just get one then see where that would go because my motto is try anything at least for once u know?

so....drum rolls!!!

this is what i want to get "Doraemon!!!" on my left chest with the colors of course

http://www.duke.edu/~nmr8/siteimages/doraemon.jpg

(the blue weird cat lookin' robot)
August 03, 2007 @ 07:12:22 AM
Post: 75
Join Date: Jul 2007
i dont really regret any of my stuff, and its all so shit. I think of it as something to look back on and think about that stage of my life and where i was at. My first tattoo was done outside of school in an alley with a safety pin and stolen indian ink, then i done my upper thigh my self with a needle and ink, really terrible, I started an F for FVK... a song by bad brains. Then i got bored and tried to do the black flag bars above that, it hurt too much so i just ended up with a line. Then on my 16th birthday my mate done me a tattoo on the front of my ankle saying "FTW" which to me means, Fuck The World. i got another one up on my upper thigh saying "MUM" done with needle and ink. Recently i got my first Gun tattoo. Which was sketchy as fuck, it wasnt in a studio, i was sitting on a matress on the floor in some dirty room with alcahol all around while a dog ran about barking, skeeeeeetchy, anyway that one says "Family" and its just a dedication to my family.
August 03, 2007 @ 10:50:51 AM
Post: 5853
Join Date: Jun 2006
wow.
16 y.o.
having FUCK THE WORLD and MUM (mom) on you...

wow
August 03, 2007 @ 11:34:53 AM
Post: 122
Join Date: Sep 2006
Location: Jersey
sorry, but i don't listen to hardcore.

and sorry again that i didn't know you "fight in a cage."



saw colin of arabia, black my heart, and death before dishonor last night.


....just sayin, i dont think someone who doesnt listen to hardcore would go to this show.
August 03, 2007 @ 11:45:21 AM
Post: 2795
Join Date: Dec 2006
Location: Portland Oregon
i was never really fasanating with the tattoos but i want to just get one then see where that would go because my motto is try anything at least for once u know?

so....drum rolls!!!

this is what i want to get "Doraemon!!!" on my left chest with the colors of course

http://www.duke.edu/~nmr8/siteimages/doraemon.jpg

(the blue weird cat lookin' robot)


do you have the same motto with heroin?

I have always wanted to get the tatoo that edward norton had in Rounders, an ace up my sleeve
August 03, 2007 @ 13:55:47 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
....just sayin, i dont think someone who doesnt listen to hardcore would go to this show.


he went to go see them, not listen to them.... >_> Maybe he had ear plugs in haha
August 03, 2007 @ 14:13:58 PM
Post: 1622
Join Date: Jul 2007
Location: KALI4NIA
Originally posted by Inactive User
do you have the same motto with heroin?

I have always wanted to get the tatoo that edward norton had in Rounders, an ace up my sleeve


hahaha thanks for watching out for me but NO HEROIN in fact NO DRUGS except soft drugs LIKE WEEED

i havent seen that movie but i know edward norton is good actor so i'll check it out

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 03, 2007 @ 15:37:55 PM
Post: 635
Join Date: Jun 2007
Location: New York
i want "Fuck You Pay Me" on my neck, a wu bat on the back of my hand, and the black flag bars very tiny on like the spot between my thumb and my wrist.
August 03, 2007 @ 15:42:07 PM
Post: 2586
Join Date: Feb 2007
Location: Queens, NYC
I want the copyright C on my neck.
August 03, 2007 @ 15:46:39 PM
Post: 635
Join Date: Jun 2007
Location: New York
^^^yo what part of queens you from?
August 03, 2007 @ 15:47:59 PM
Post: 2586
Join Date: Feb 2007
Location: Queens, NYC
Astoria by Ditmars area.
August 03, 2007 @ 15:48:36 PM
Post: 635
Join Date: Jun 2007
Location: New York
Don't get a tattoo that is too visible like that, it'll be quite hard to make it in such a prejudice world like this with something like that on you, trust me... I got 3 cigarette brands on my left hand, people think mad shit.


yea i was considering them, and that was a reason why. i almost got one on my neck when i was drunk one night. what brands do you have on your hand?im gonna guess one is newport, ive seen way too many newport tattoos.
August 03, 2007 @ 15:49:34 PM
Post: 2586
Join Date: Feb 2007
Location: Queens, NYC
Im gonna guess lucky strike?
August 03, 2007 @ 16:00:00 PM
Post: 75
Join Date: Jul 2007
do you mean brands as in the company names, or burns? if you mean burns, are they in a triangle? if they are, so sick, i was gonna get the same thing in the webbing of my hand.
August 03, 2007 @ 16:11:07 PM
Post: 635
Join Date: Jun 2007
Location: New York
^^^yea i take what i said back its probably that
August 03, 2007 @ 21:44:23 PM
Post: 33
Join Date: Jun 2007
Location: melb, aus
some of mine:





August 03, 2007 @ 21:48:34 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
i like the sailor style tats you got going on.

and when i say sailor, i mean sailor jerry
August 03, 2007 @ 22:03:53 PM
Post: 2418
Join Date: Sep 2006
Location: Pluto
IDK maybe its just me but if I get a tattoo it has to be something that resembles something I love I see people getting fish and I know ya'll dont like to go fishing. I see people getting skulls and skylines I mean you guys aren't going to be young forever. I understand live life to the fullest and I'm for that 100 % but IDK I just feel sorry for who ever regrets getting there tattoo I honestly do. So my advice to anyone planning to get a tattoo give it thought and get something you think resembles you so you don't look like an idiot later on in your life.
August 03, 2007 @ 22:23:53 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
nice ass japanese tats werd
August 04, 2007 @ 11:08:43 AM
Post: 290
Join Date: May 2006


i want this
August 04, 2007 @ 11:13:53 AM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
those are some fire tats werd
August 04, 2007 @ 12:25:29 PM
Post: 2418
Join Date: Sep 2006
Location: Pluto


i want this


I would get one of the kaws tarot cards designs but thats cool.
Please login first to reply.
x