The Official Tattoo Thread

August 28, 2012 @ 04:49:26
got this a week ago. (pic taken immediately after it was done)

Steve Byrne da gawd.


patxpeterson.com | youmaddoggy.com

August 28, 2012 @ 05:00:56
got this a week ago. (pic taken immediately after it was done)

Steve Byrne da gawd.

so fucking clean smokeyface
August 30, 2012 @ 04:36:23
so fucking clean smokeyface


thanks bruh

patxpeterson.com | youmaddoggy.com

August 30, 2012 @ 07:05:23
that was an excellent explanation behind those symbols with their cultural meanings and their significant symbols of your tattoos kayv.

I'm still in the process of researching for many designs right now.

Now I think of it, I wanna get something like this.


Keeping it real. 100% PURE UNSATURATED YOLO MANTRA UNTIL YOUR VERY LAST BREATHE, HOMIE.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

August 30, 2012 @ 09:47:52
4 Hour session. I'll go back in 2 weeks and finish shadding the bear and the other side. It will eventually be a whole half leg sleeve




This shit is sick! Post up some more pics when you get the shading done!
August 30, 2012 @ 10:16:56
lol this thread is so full of regret , people like u are the reason im getting all my shit removed
August 30, 2012 @ 13:17:20
lol this thread is so full of regret , people like u are the reason im getting all my shit removed


info
August 30, 2012 @ 13:19:40
4 Hour session. I'll go back in 2 weeks and finish shadding the bear and the other side. It will eventually be a whole half leg sleeve

That is sick and its a pretty awesome idea.
August 30, 2012 @ 13:27:57



Just some tats that I think look pretty cool. Im holding out on getting a tat though.
August 30, 2012 @ 17:06:30
I have the stupidest most pointless tattoo ever.
August 30, 2012 @ 18:26:18
I have the stupidest most pointless tattoo ever.

can't just say that without a pic...
August 31, 2012 @ 13:46:45
thats nice cityofchi
September 15, 2012 @ 09:21:43
4 Hour session. I'll go back in 2 weeks and finish shadding the bear and the other side. It will eventually be a whole half leg sleeve




reminds me of my leg
September 15, 2012 @ 13:08:54
God damn that similarity. Really tho i wanna copy you too, such a fucking amazing leg piece.
September 15, 2012 @ 17:55:51
Finna copy and replace that with a different animal

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

September 17, 2012 @ 11:53:06
1st sesh today
September 17, 2012 @ 12:54:58
very nice bro. cant wait to see it when it gets more work in
September 20, 2012 @ 03:53:05
What would be a rough price estimate of getting this covering the front of my bicep?
September 20, 2012 @ 04:44:54

I really want something like this on the back of my calf. Yay or Nay?
September 20, 2012 @ 04:59:00
the face on the sun looks creepy
September 20, 2012 @ 05:57:34

I really want something like this on the back of my calf. Yay or Nay?

i think it looks aight. I always thought those kind of sun tattoos were always pretty cool. but yea, face is kinda creepy, maybe ask your artist if he can change it up a bit
September 20, 2012 @ 07:11:24
1st sesh today

nice hanya
September 23, 2012 @ 21:52:52


First one, a day of the dead with a little asian influences
September 24, 2012 @ 06:21:59
lmao are those supposed to be waves or fuckin webbed feet
4 Hour session. I'll go back in 2 weeks and finish shadding the bear and the other side. It will eventually be a whole half leg sleeve


September 24, 2012 @ 19:51:06

Just got this done yesterday
2.5 hr session
not sure if i want to go back and shade or not.
September 24, 2012 @ 19:56:10
looks fine like that. what is that a bone of ?
September 24, 2012 @ 19:58:18
.
September 24, 2012 @ 19:58:49
Looks like a vulture's skull
September 24, 2012 @ 19:59:41
Looks like a vulture's skull

GINGER

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

September 24, 2012 @ 20:02:16

I really want something like this on the back of my calf. Yay or Nay?

FUCK yeah. I love celestial moons/stars. They're the coolest thing to me and if I got a tattoo, it would be a half moon half sun celestial.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Please login first to reply.
x