Whos a Stoner?

April 05, 2006 @ 10:04:53
Be honest. I know i am.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 05, 2006 @ 10:07:39

Inactive User

*slowly and nervously raises hand*
April 05, 2006 @ 10:08:24
ok... that makes 1... i know infamous is a pothead

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 05, 2006 @ 10:28:24
lol... sub never works.... i shoulda went to work... but i slept thru my alarm... i should go back to highschool...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 05, 2006 @ 10:40:25
Originally posted by Inactive User
Yeah your a lazy fuck.All you do is get cheated on and smoke weed all day.Kill yourself or something already.Ha! just playing.Not until you beat Bishop G anyway.Watching you win...I'll feel like a proud dad watching his only son that made it lol.DO IT NIGGA.Bishop didnt want it with me.But hurry and battle him.

i might be goin 2 chicago... so ill just do it there lol... man thats why ur girl wont let u smoke

birch ass nukka... fuckin tree muddafucka
April 05, 2006 @ 10:58:23

Inactive User

heeeeeyyyyyy

I work hard for the money....

sshhhhhhh
April 05, 2006 @ 11:12:10
sub... shuddup... you wear k-mart jeans
April 05, 2006 @ 11:21:05

Inactive User

tongueface Ive upgraded to reseller.........

poser

:dance:
April 05, 2006 @ 11:34:21
but.. you actually wear k-mart jeans
April 05, 2006 @ 11:47:51

Inactive User

Nah these are Wal Mart premium.

Top of the line buddy

April 05, 2006 @ 11:51:43
aw man... those are dope... how much? did they get rollbacked?
April 05, 2006 @ 11:57:41

Inactive User

Pshhhh u wish you could afford these nigga

send me a PM I gotta coupon
April 05, 2006 @ 12:05:40
chad hassan jordan... you sound like a 6 year old...

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 05, 2006 @ 17:44:52
not a stoner but i won't say no to some mj :D
April 05, 2006 @ 18:00:26

Inactive User

not a stoner.... but people think i smoke weed...mostly due to the fact that i have random ass thoughts... and do dumb random shit
April 06, 2006 @ 00:18:26
amsterdam
April 06, 2006 @ 00:32:00
Runnin' low:
April 06, 2006 @ 00:53:11


not running out..
April 06, 2006 @ 01:04:31
just ran out



(and no im not smokin that toe im lookin at)
April 06, 2006 @ 03:42:22

Inactive User

i'm dutch. explains itself, doens't it.
April 06, 2006 @ 07:20:16
Originally posted by Inactive User
just ran out



(and no im not smokin that toe im lookin at)

im out too... i think im getting somemore today tho... man... my room smells like weed.... i think my moms gonna catch me... but shes a avid weed smoker too... i catch her all the time, and whats that white stuff in the bag jest?smh smh
April 06, 2006 @ 07:24:58
Originally posted by Inactive User
That would be funny if someone really PM'd sub for a coupon

*walks away nervously*
April 06, 2006 @ 07:30:00

Inactive User

smokers unite!
April 06, 2006 @ 07:50:18
Originally posted by Inactive User
smokers unite!

*captain planet theme*

*throws fist with power ring in the air*

UNITE!!
April 06, 2006 @ 08:10:26
Jest is CHEATING with that new jack

BAN HIM!!!
April 06, 2006 @ 08:24:43
I study rocks in schoool, does that make me a stoner ?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x